Robert Mühren

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Dat is nog altijd goedkoper dan zijn contract ontbinden, blijkbaar willen ze heel graag van hem af.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het lijkt mij dat AZ Robert Mühren graag wil houden. Maar Mühren wil natuurlijk spelen en Van den Brom geeft hem geen speeltijd. Het is Van den Brom zijn schuld dat Mühren weg wil. Hij wil voetballen en Van den Brom weet Mühren's capaciteiten niet te benutten. Daarom staat Van den Brom ook op de transferlijst.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Toch weer een hattrick in de oefenwedstrijd vandaag. Als 1 van onze spitsen geblesseerd is, kun je hem goed gebruiken als invaller hoor.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Scoorde in de voorbereiding ook erg vaak. Mochten de goals bij WW en FF (te) lang uitblijven zou ik niet weten waarom je hem niet in zou laten vallen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Messoud is ook topscorer van de voorbereiding geweest. Muhren is gewogen en te licht bevonden op het hoogste niveau en als er dan een keer moet worden overgeschakeld naar een 3e spits (is dat überhaupt wel een voorgekomen de laatste jaren?), heb je nog Tankovic en een dikke laag spitsen in de jeugd rondlopen.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

pAZcal schreef:Toch weer een hattrick in de oefenwedstrijd vandaag. Als 1 van onze spitsen geblesseerd is, kun je hem goed gebruiken als invaller hoor.
Scoreboordjournalistiek.
Hij miste er ook een stuk of 7.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

RULEAZ schreef:
Scoreboordjournalistiek.
Hij miste er ook een stuk of 7.
Betekent dat hij dus zeker 10 goede kansen heeft gehad.
Een spits mag ook missen, als hij er ook maar een paar in schiet. Drie in 1 wedstrijd is niet verkeerd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Als hij de 1e 3 had gemaakt zou ik het nog wel ok vinden. Dit waren de laatste 3 tegen vermoeide amateurs.
Hij mag inderdaad wel eens missen maar had er gister 6 moeten maken.
Naast of recht op de keeper af.
Hij heeft de keeper die als 1e op doel stond wel een prettige avond bezorgd iig.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Laten we Muhren lekker gaan beoordelen op een wedstrijd tegen 1e klassers. Kom op zeg. We hebben hem ruimschoots kunnen beoordelen in de eredivisie en hij komt gewoon tekort. Het is leuk voor de laatste 10 minuten bij een achterstand als je lekker gaat pompen. Verder komt hij schrijnend tekort. Niveau Jupiler League.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef:Ik vind het, als het waar is, raar dat ze hem gratis willen laten gaan.
Ik niet. Kan er weinig van en niemand die bereid is voor hem te betalen. Als je zo alsnog van hem af kunt komen ben je spekkoper. Helaas is het niet gelukt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ 4 Life had natuurlijk liever Gladon voor 2 miljoen als 3e spits. #-o
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Erbij is prima. Zoals ik zei is het leuk voor de laatste tien minuten als je achter staat. Je moet er alleen niet aan denken dat je hem in de basis op moet gaan stellen. Daarvoor is het een veel te beperkte spits.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Stiekem zijn we het dan gewoon eens. ;)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Maar het forum moet toch ook gevuld worden ... :)
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Inderdaad. Ik moet wel aan m'n gemiddelde aantal posts blijven werken he :wink:
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Verdient een kans als nummer 1 spits voorlopig.
.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ja, het niveau voorin is zo verdrietig dat hij geen gekke optie meer is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Robert Muhren zegt dit omdat zijn bal dichter bij de kruising erin gaat. Die van Baker is veel lager en daardoor in principe beter bereikbaar voor een keeper.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Ben sowieso ff klaar met Weghorst,en Friday kan me ook nog niet bekoren maar starten met Muhren in de basis is gezien het verleden ook geen gelukkige keus geweest................dilemma
Vakkie P
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sanctify schreef:Ben sowieso ff klaar met Weghorst,en Friday kan me ook nog niet bekoren maar starten met Muhren in de basis is gezien het verleden ook geen gelukkige keus geweest................dilemma
Weghorst werkt hard, op zijn manier, maar is weinig effectief noch doeltreffend en veroorzaakt bovendien onnodig een pingel die tot 0-2 leidt. Hij had ook erg veel last van zijn masker, want hij zat er non-stop aan te frunniken.
Mühren is toch meer een echte spits: op het juiste moment op de juiste plek en een met zekerheid, lef en precisie geschoten vrije trap. En lekker nuchter; niet zo'n opgewonden standje als Wout die constant onterechte penalties claimt........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten