Muamer Tankovic

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Verhuur afgewezen?

'we zijn in ieder geval heel tevreden over hem'

dus dan moet je hem maar verkopen?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Hij hoeft niet weg maar ze gunnen hem meer speeltijd. Tot nu toe zijn alle drie de opties voor linksbuiten nog niet wat we willen zien. In mijn optiek heeft Garcia het meeste talent alhoewel trainers toch steeds weer voor dos Santos kiezen. Ook in FIFA heeft hij een hoge rating voor wat het waard is. Ik kan begrijpen dat ze één vande drie laten vertrekken. ALs er dan in eerste instantie interesse is voor Tankovic mag hij weg. Koomt er morgen iemand de hoofdprijs voor dos Santos bepalen kan het maar zo zijn dat Tankovic niet meer weg mag.

Wat voor een transfersom zouden ze voor hem vragen?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZ Twello schreef: 28 jun 2017, 06:55 Hij hoeft niet weg maar ze gunnen hem meer speeltijd. Tot nu toe zijn alle drie de opties voor linksbuiten nog niet wat we willen zien. In mijn optiek heeft Garcia het meeste talent alhoewel trainers toch steeds weer voor dos Santos kiezen. Ook in FIFA heeft hij een hoge rating voor wat het waard is. Ik kan begrijpen dat ze één vande drie laten vertrekken. ALs er dan in eerste instantie interesse is voor Tankovic mag hij weg. Koomt er morgen iemand de hoofdprijs voor dos Santos bepalen kan het maar zo zijn dat Tankovic niet meer weg mag.

Wat voor een transfersom zouden ze voor hem vragen?
Ik denk dat AZ al blij is als ze van het contract van Tankovic af kunnen komen zonder additionele schade, we hebben hem ooit overgenomen van Fulham dus het zal geen goedkope jongen zijn.
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Een kleine miljoen zou mooi zijn. Maar ik denk eerder aan 6 of 7 ton!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 28 jun 2017, 07:51 Ik denk dat AZ al blij is als ze van het contract van Tankovic af kunnen komen zonder additionele schade, we hebben hem ooit overgenomen van Fulham dus het zal geen goedkope jongen zijn.
Misschien worden je "gebeden" verhoord.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kingpin1966 schreef: 06 jul 2017, 12:12 Misschien worden je "gebeden" verhoord.
Is het officieel AZ nieuws dat vd Brom niets meer in Tankovic ziet?
we can come an end
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 06 jul 2017, 12:41 Is het officieel AZ nieuws dat vd Brom niets meer in Tankovic ziet?
Daar lijkt het wel op.
Als je op de foto van de twitteraar klikt krijg je wel de indruk dat het officieel is.
Je zou hem eens kunnen vragen hoe hij aan dit nieuws gekomen is.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kingpin1966 schreef: 06 jul 2017, 12:12 Misschien worden je "gebeden" verhoord.
Voor de duidelijkheid: ik heb liever dat we Tankovic houden dan dat we gaan hopen op een miraculeuze doorbraak van Dos Santos en (in mindere mate) Garcia. Helaas heet de filter waardoor de geschiktheid van spelers wordt getoetst Brom en levert dat nogal van de realiteit afwijkende beelden, en daarmee beslissingen, op. Als we dan toch de Ortiz-behandeling aan Tankovic geven, laat hem dan z.s.m. vertrekken want hier schiet niemand wat mee op.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 06 jul 2017, 12:50 Voor de duidelijkheid: ik heb liever dat we Tankovic houden dan dat we gaan hopen op een miraculeuze doorbraak van Dos Santos en (in mindere mate) Garcia. Helaas heet de filter waardoor de geschiktheid van spelers wordt getoetst Brom en levert dat nogal van de realiteit afwijkende beelden, en daarmee beslissingen, op. Als we dan toch de Ortiz-behandeling aan Tankovic geven, laat hem dan z.s.m. vertrekken want hier schiet niemand wat mee op.
Vandaar ook het woord gebeden tussen aanhalingstekens.
Ik had al de indruk dat je het niet meende. :wink:
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Kingpin1966 schreef: 06 jul 2017, 12:47 Daar lijkt het wel op.
Als je op de foto van de twitteraar klikt krijg je wel de indruk dat het officieel is.
Je zou hem eens kunnen vragen hoe hij aan dit nieuws gekomen is.
Er is nog plek vrij op de cursus Internet voor beginners.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

tankoniets.png
tankoniets.png (307.2 KiB) 4233 keer bekeken

Tot zover de carriere van Tinky Winky bij AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jack schreef: 20 jul 2017, 16:31 Tot zover de carriere van Tinky Winky bij AZ.
Is hij al weg dan?

Doodzonde. Aanvaller met het meeste rendement bij AZ.

Hoe leggen we dit aan Billy Beane uit?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 21 jul 2017, 07:42 Is hij al weg dan?

Doodzonde. Aanvaller met het meeste rendement bij AZ.

Hoe leggen we dit aan Billy Beane uit?
Geruchten over interesse van Heerenveen. Zou kunnen als Larsson en Zeneli vertrekken. Slagveer is ook al weg volgens mij.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Zweeds is niet mijn sterkste taal, maar dit begrijp ik nog redelijk: "Hammarby köper loss Muamer Tankovic från AZ Alkmaar"

http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... -tankovic/

Translate:
Hammarby afkopen Muamer Tankovic van AZ Alkmaar.

Volgens Sport Expressen gegevens is een bedrijf nu heel duidelijk en de Zweed vliegen naar Stockholm binnenkort.
Hammarby won het touwtrekken voor "Mujo" met een aantal andere clubs - met inbegrip van IFK Norrköping.

Na de U21 EK kon Sport Expressen blijkt dat IFK Norrkoping hard gewerkt aan te werven thuis Muamer "Mujo" Tankovic. 22-jarige eerder speelde voor de club zei dat hij zou beslissen over de toekomst voor hun vakantie. Sindsdien zijn er verschillende clubs betrokken.
Waaronder een aantal Nederlandse clubs die wilden de speler lenen. Tijdens woensdag gemeld Soccer Channel naar Hammarby was ook een van de clubs die in de strijd om Tankovics ondertekening waren. Nu Sport Expressen blijkt dat het Bajen wint de Slag om de prooi Zweed.

Hammarby overeenkomst met AZ
De club is in overeenstemming met AZ Alkmaar op een transfersom en de speler wordt dus uit de buurt van de Nederlandse club die hij heeft vertegenwoordigd sinds hij bijna drie jaar geleden verliet het Engels Fulham gekocht. In de Premier League, was het drie wedstrijden Tankovic waar hij begon tegen zichzelf Manchester United.
In AZ Alkmaar, kreeg hij een beginnende speler op het eerste, maar in de afgelopen tijd heeft hij geen speeltijd op alle ontvangen.
In totaal was er 58 games en tien doelen voor Tankovic in de Nederlandse club. Hij is ook vermeld in de onder-21 nationale team voor een lange tijd, maar in de EK finale in Polen koos Håkan Ericson om te wedden op andere spelers in de startende line-up. Muamer Tankovic debuteerde voor de Zweedse A-team in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Turkije in Ankara maart 2014.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wens hem succes daar, had persoonlijk hem graag meer kansen zien krijgen maar kan er ook niet heel rouwig om zijn.

Had op de linksbuiten positie pas speeltijd gekregen als 3 andere niet zouden kunnen spelen.

Toch heeft deze jongen een redelijk aantal supporters die hem de beste van de opties op de linksbuiten vonden.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

leszz schreef: 10 aug 2017, 12:16 Wens hem succes daar, had persoonlijk hem graag meer kansen zien krijgen maar kan er ook niet heel rouwig om zijn.

Had op de linksbuiten positie pas speeltijd gekregen als 3 andere niet zouden kunnen spelen.

Toch heeft deze jongen een redelijk aantal supporters die hem de beste van de opties op de linksbuiten vonden.
Klopt! Dos Santos, Garcia en Tankovic ontlopen elkaar niet gigantisch in niveau. Helaas heeft (nog) geen van allen een definitieve indruk kunnen maken. Voor de linksbuiten positie hadden we nu echter wel erg veel keuze, aangezien Alireza daar nu is neer gezet. Hopelijk kan hij bij Zweden laten zien waarom AZ hem destijds gehaald had. Veel succes Muamer!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 10 aug 2017, 12:20 Klopt! Dos Santos, Garcia en Tankovic ontlopen elkaar niet gigantisch in niveau.
Vind - bezijden snelheid - Tankovic in alle opzichten twee tot drie klassen beter dan Dos Santos.

Heel jammer dat hij weg gaat.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 10 aug 2017, 12:34 Vind - bezijden snelheid - Tankovic in alle opzichten twee tot drie klassen beter dan Dos Santos.

Heel jammer dat hij weg gaat.
Wij kunnen niets met ongedefinieerde klassen. Percentages zijn allicht duidelijker.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Had in het artikel overal i.p.v. Tankovic de naam Dos Santos gestaan was ik blij geweest.
Geen "klassen" dan, maar vele "malen" beter.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten