Muamer Tankovic

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:59 @Jack


Dit is m.i. de juiste substitutie en niet raadselachtig.
Je wilt begrijpen wat ik bedoel of je wilt het niet.
Of kunt het niet, het is best ingewikkeld......volgens mij had je het beter in jip-en -janneke taal kunnen uitleggen, dan had ik het ook begrepen.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef: 10 aug 2017, 16:11 En wat dat zegt over de kwaliteit van het technisch beleid. Tankovic was een zogenaamde "Huiberts aankoop".
Dat is een rare naam voor een aankoop van Stewart.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 10 aug 2017, 17:06 Dat is een rare naam voor een aankoop van Stewart.
Huiberts was hoofd scouting.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef: 10 aug 2017, 17:12 Huiberts was hoofd scouting.
Dus de aankopen van het afgelopen anderhalf jaar zijn Doesburg aankopen?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:59 @Jack

Dit is m.i. de juiste substitutie en niet raadselachtig.
Je wilt begrijpen wat ik bedoel of je wilt het niet.
Ik vraag om verduidelijking en nu verwijt je me dat ik het niet wil begrijpen. Is dat niet tegenstrijdig ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 10 aug 2017, 17:17 Dus de aankopen van het afgelopen anderhalf jaar zijn Doesburg aankopen?
Dat weet ik niet.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef: 10 aug 2017, 17:20Dat weet ik niet.
Doesburg is hoofd scouting.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 10 aug 2017, 17:18 Ik vraag om verduidelijking en nu verwijt je me dat ik het niet wil begrijpen. Is dat niet tegenstrijdig ?
Waar vraag je om verduidelijking?
Waar maak ik een verwijt naar jou?
En zo'n combi hoeft niet tegenstrijdig te zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 10 aug 2017, 17:21 Doesburg is hoofd scouting.
Ja, dat wist ik ook wel. Maar jij probeert mij jouw suggestie te laten bevestigen. En ik weet eenvoudigweg niet op welke wijze spelers nu worden gescout en gecontracteerd. De methodiek is me volkomen onduidelijk. Maar ik heb er geen hoge pet van op.

En dat komt omdat bekend werd dat AZ Diomande op het oog had. Ze gingen Diomande bekijken, maar ze hadden pech. Hij speelde niet. In die wedstrijd speelde echter wel een zekere Fred Friday, en toen zijn ze daarover gaan nadenken. Uiteindelijk hebben ze die toen maar genomen.

Dat vond ik een verhelderende gang van zaken voor wat betreft de professionaliteit van de scouting en contracteringen.
Amateurisme.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Ik zou zeggen 'slotje erop'.
Zo'n grootse indruk heeft deze speler niet gemaakt om er nog pagina's aan te gaan weiden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef: 10 aug 2017, 17:31 Ja, dat wist ik ook wel. Maar jij probeert mij jouw suggestie te laten bevestigen.
Ik was aan het kijken hoe ver je zou gaan met je eigen beredenering.

Verder eens met het betoog over amateurisme, alhoewel ik het track record van AZ op het gebied van scouting helemaal niet zo slecht vind.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Deze zin begrijp ik niet.

"Potentie laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is potentie van het spel niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal."

Graag zou ik begrijpen wat je hier bedoelt. Daarmee bedoel ik dus een verduidelijking. Bij deze vraag ik om een verduidelijking van deze zin.

In deze post merk je op: "Je wilt begrijpen wat ik bedoel of je wilt het niet."

Daarmee suggereer je dat ik het niet wil begrijpen. Maar waarom zou ik om verduidelijking vragen als ik het niet wil begrijpen ?

Die twee zijn tegenstrijdig:
1. Ik vraag om verduidelijking (want ik probeer je post te begrijpen).
2. Jij suggereert dat ik het niet wil begrijpen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 10 aug 2017, 17:39 Ik was aan het kijken hoe ver je zou gaan met je eigen beredenering.

Verder eens met het betoog over amateurisme, alhoewel ik het track record van AZ op het gebied van scouting helemaal niet zo slecht vind.
Bij het contracteren van Tankovic werd er gedweept met het feit dat het een ontdekking van Huiberts zou zijn. Hoofd scouting.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:18 De staf heeft veel meer waarnemingen en bovendien niet alleen met het blote oog, maar ook een hoop andere data.
Die staf bakt er al jaren geen reet van dus ik hecht meer waarde aan de mening van supporters. Die laten zich namelijk niet afleiden door rondo's op de training maar die baseren zich op wat ze zien wanneer het moet gebeuren. Dat jij je ergens binnen de organisatie bevindt is inmiddels wel duidelijk want je verdedigt steevast elke dramatische beslissing.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 10 aug 2017, 17:59 Die staf bakt er al jaren geen reet van dus ik hecht meer waarde aan de mening van supporters. Die laten zich namelijk niet afleiden door rondo's op de training maar die baseren zich op wat ze zien wanneer het moet gebeuren. Dat jij je ergens binnen de organisatie bevindt is inmiddels wel duidelijk want je verdedigt steevast elke dramatische beslissing.
haha. Dat lijkt me onmogelijk.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Er zijn meer berichten van differentcook waar geen touw aan vast te knopen is. Met een dergelijke onduidelijke communicatie kun je volgens mij niet functioneren binnen een professionele organisatie.

Van den Brom is iemand die de regel bevestigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 10 aug 2017, 18:23 Er zijn meer berichten van differentcook waar geen touw aan vast te knopen is. Met een dergelijke onduidelijke communicatie kun je volgens mij niet functioneren binnen een professionele organisatie.

Van den Brom is iemand die de regel bevestigd.
:lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 10 aug 2017, 18:34:lol:
:wink:
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 10 aug 2017, 17:42 Deze zin begrijp ik niet.

"Potentie laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is potentie van het spel niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal."

Graag zou ik begrijpen wat je hier bedoelt. Daarmee bedoel ik dus een verduidelijking. Bij deze vraag ik om een verduidelijking van deze zin.

In deze post merk je op: "Je wilt begrijpen wat ik bedoel of je wilt het niet."

Daarmee suggereer je dat ik het niet wil begrijpen. Maar waarom zou ik om verduidelijking vragen als ik het niet wil begrijpen ?

Die twee zijn tegenstrijdig:
1. Ik vraag om verduidelijking (want ik probeer je post te begrijpen).
2. Jij suggereert dat ik het niet wil begrijpen.
Je vraagt nu dus pas om een verduidelijking, niet eerder zoals je in je vorige post aan mij stelde.
Eerder zeg je dat ik je iets verwijt, nu spreek je van een suggestie.

Ik liet in mijn post in het midden of je het wil begrijpen of niet, maar gezien je oorspronkelijke reactie 'begrijp je zelf wel wat je zegt' en de wijze waarop je de door mij aangegeven verduidelijking verwerkt (met begeleidend oordeel), lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat jouw latere vraag om verduidelijking dient om hier wat te spelen, niet om mijn post te begrijpen.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 10 aug 2017, 18:23 Met een dergelijke onduidelijke communicatie kun je volgens mij niet functioneren binnen een professionele organisatie.
Jij kunt het weten. :D
we can come an end
Gesloten