Guus Hupperts

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Draven is niet hetzelfde als goed spelen. Nooit meer minuten in AZ 1 meer laten maken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Je bent niet goed bij je hoofd. Hij heeft alleen maar gerend, 2 domme kaarten gepakt en met de bal alles fout gedaan. Dat Haye en Johansson nog slechter waren doet daar niets aan af.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Hou toch op, niemand, maar dan ook niemand kon er de eerste helft enigszins ook maar iets aanvallend doen! We zijn amper van onze eigen helft gekomen. Heb je Haye gezien? Hupperts verdedigde nog wat: ik geef toe, die 2 kaarten waren dom! Als we het toch over nooit meer in AZ1 spelen hebben denk ik dat er een paar mennekes eerder genomineerd zouden moeten worden. 1 tje verdenk ik er daadwerkelijk van dat hij zijn vrouw aan de leiding ter beschikking stelt als hij weer opgesteld wordt. (En blijkbaar doet ze het lekker...). Dit is zo onnodig verliezen vanavond.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Denniz schreef:Hou toch op, niemand, maar dan ook niemand kon er de eerste helft enigszins ook maar iets aanvallend doen! We zijn amper van onze eigen helft gekomen. Heb je Haye gezien? Hupperts verdedigde nog wat: ik geef toe, die 2 kaarten waren dom!.
Hehe ik ben het met je eens hoor. Maar goed Hupperts heeft inmiddels dezelfde status als Reijnen had. Die kan 4 goede ballen geven waar niemand op reageert en bij de 5e slechte bal gaat iedereen roepen dat hij er geen reet van kan en alles inlevert. Dat is ook gewoon een beetje het niveau hier bij sommigen. Hupperts was in de waardeloze 1e helft inderdaad de enige die voorin nog wat probeerde en een aantal voorzetten op Jansen afleverde. Maar goed ook Hupperts heeft te maken met een slecht functionerend middenveld en een back als Johansson achter zich. Het maakt het er allemaal niet makkelijker op als je al problemen genoeg met je eigen niveau hebt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:Hij heeft alleen maar gerend, 2 domme kaarten gepakt en met de bal alles fout gedaan.
Dat doet hij elke week, minus die kaarten dan. Hem in het AZ shirt zien voetballen geeft mij nog hoop op een profcarriere. Beetje blind rennen en elke bal verspelen ben ik ook heel goed in.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ja echt, hoe is het toch mogelijk dat zulke gasten in het betaalde voetbal zijn beland. Waarschijnlijk ooit eens 1 goede wedstrijd gespeeld waarbij toevallig een scout aanwezig was. Zelfs op mijn 36e en zonder conditie zou ik beter presteren dan Guus. Wat gaat er toch in dat grote hoofd van John om...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

"Alle ballen op Guus" ??/ deva-vu :shock:
azmo3(vak-S)
Seizoenkaarthouder
Berichten: 440
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:24
Locatie: De Goorn

Guus ga naar huus.
AZ supporter ben je in goede, maar vooral in slechte tijden.
Voor tijd naar huis, blijf lekker thuis

Stewart rot op
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:Ja echt, hoe is het toch mogelijk dat zulke gasten in het betaalde voetbal zijn beland. Waarschijnlijk ooit eens 1 goede wedstrijd gespeeld waarbij toevallig een scout aanwezig was.
Nee hoor gewoon 2 jaar goed spelen bij Roda en daardoor in Jong Oranje terecht komen. Zo'n vreemde aankoop was het nou ook weer niet.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Wel als je kijkt naar het feit dat hij totaal niet past in een 4-3-3 systeem zonder ruimte voor zich. Hij is de Luciano Narsingh versie zonder goede voorzet. Hupperts is een redelijke speler die alleen niet bij AZ past en nooit gehaald had mogen worden omdat we toen (en nu nog steeds) een linksbuiten nodig hadden. Zo'n Larsson had ook bij ons kunnen spelen in plaats van Hupperts.
Misschien komt hij ooit nog wel eens tot wasdom bij ons maar dat is dan te laat. Dan heeft hij er 2 jaar opzitten terwijl hij gehaald werd als een aankoop die er meteen moest staan en waar goed geld voor betaald is.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Gratis op te halen.
.
kristenforever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 dec 2013, 08:40

Azzaandijk schreef:Gratis op te halen.

Sterker. Je krijgt geld toe
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik geloof dat ik hem hier ooit Beerens 2.0 heb genoemd. Dit wil ik graag bijstellen naar Beerens 0.2, en dat is eigenlijk ook nog te hoog.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Heeft niet zoveel zin om hem nu als zondebok aan te wijzen.
Ik snap dat jullie er eentje zoeken, maar voltallig AZ heeft gefaald.
De zondebok in mijn ogen is JvdB.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef:Heeft niet zoveel zin om hem nu als zondebok aan te wijzen.
Ik snap dat jullie er eentje zoeken, maar voltallig AZ heeft gefaald.
De zondebok in mijn ogen is JvdB.
Het was niet mijn bedoeling hem als zondebok aan te wijzen, ik wil duidelijk maken dat mijn laatste beetje hoop dat hij nog iets kon na vanavond verdwenen is.
.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij deed vooral in de tweede helft werkelijk alles fout. Maar daar kun je Hupperts de schuld niet van geven. Alleen een imbeciel stelt tegen een verdedigende ploeg een counterspits op zonder techniek, voorzet, passeeractie en inzicht.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Azzaandijk schreef: Het was niet mijn bedoeling hem als zondebok aan te wijzen, ik wil duidelijk maken dat mijn laatste beetje hoop dat hij nog iets kon na vanavond verdwenen is.
Inderdaad, bij mij hetzelfde. Overigens heb ik dat punt met Haye een aantal weken geleden ook al bereikt.

Maar hoe dan ook, Hupperts lijkt in invalbeurten nog iets van een inzet te hebben... maar vandaag lukte zelfs dat niet.

Het irritantste aan Hupperts is eigenlijk nog wel dat hij continu een bal vraagt, stilstaat en de bal dan weer teruggeeft.........in het verleden hadden wij met Beerens, Berghuis e.d. op rechts spelers die naar binnen trokken zodat een Mattias eroverheen kon...........bijkomend effect van het stilstaande passen van Hupperts............Mattias kan er niet meer langs...........en dat is het enige wat Mattias enigszins kan...... Dus dat is dubbel kut. Maarja hè. Alireza Jahanbaksh was tenslotte geweldig als rechtsbuiten...........laten we hem dan vooral niet op rechtsbuiten zetten..............AZ logica.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

alkmaar90 schreef: Maar hoe dan ook, Hupperts lijkt in invalbeurten nog iets van een inzet te hebben... maar vandaag lukte zelfs dat niet.
Hij wil zich zo graag bewijzen want hij kan veel beter dan hij nu laat zien, maar het komt er gewoon niet uit.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kingpin1966 schreef:[Hij wil zich zo graag bewijzen want hij kan veel beter dan hij nu laat zien
Waar baseer je dat in godsnaam op?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten