Guus Hupperts

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Hij is naar AZ gehaald door datgene wat hij bij Roda JC heeft laten zien.
Dat komt er bij AZ totaal niet uit.
Huppert is bij AZ wat Adam Maher bij PSV is, geen schim meer van de reden waarom ze zijn gehaald.
En ik vraag me af in hoeverre dat aan de betreffende spelers te wijten is.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bij Roda heeft hij een pasr lelijke countergoals gemaakt, meer niet. AZ speelt niet op de counter dus waarom haal je die droeftoeter dan. De vergelijking met Maher gaat wat mij betreft volledig mank want dat is en blijft gewoon een goede voetballer. Dat hij geen basisspeler is bij een ploeg die kan overwinteren in de Champions League vind ik geen schande.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Misschien heeft Guus Hupperts wel het Ruud Boymans virus?!
we can come an end
Izwid
Seizoenkaarthouder
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 jan 2012, 20:44
Locatie: Schoorl

Kingpin1966 schreef:Hij is naar AZ gehaald door datgene wat hij bij Roda JC heeft laten zien.
Dat komt er bij AZ totaal niet uit.
Huppert is bij AZ wat Adam Maher bij PSV is, geen schim meer van de reden waarom ze zijn gehaald.
En ik vraag me af in hoeverre dat aan de betreffende spelers te wijten is.
Een zeer terechte en veel te weinig gestelde vraag.

In hoeverre is hij onterecht gehaald? (zijn kwaliteiten passen niet bij ons spel) of in hoeverre is hij minder gaan spelen door onze trainingen en/of tactiek?

Als je zoveel slechter gaat presteren gaat het sowieso te ver om dit zonder nuance aan de speler toe te schrijven.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:Bij Roda heeft hij een pasr lelijke countergoals gemaakt, meer niet. AZ speelt niet op de counter dus waarom haal je die droeftoeter dan.
Met deze opmerking geef je zo ongeveer aan hoe weinig je naar Roda hebt gekeken. Dat geeft verder niet hoor maar als je het niet weet moet je vooral niet proberen een mening te acteren. Die speelden thuis bijvoorbeeld allesbehalve countervoetbal. Maar waarom het na gisteren toch over Hupperts gaat zegt ook wel weer veel over het niveau van velen hier. Ik kan zo 8 spelers opnoemen met meer foute passes en een stuk slechtere instelling dan Hupperts gisteren. En toch weer Hupperts eruit pikken terwijl de zogenaamde sterkhouders toch echt degenen zijn die wederom niet thuis geven. Vreemd toch.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hupperts speelde inderdaad niet slecht, maar Langedijk heeft wel een punt. Hupperts blonk met name uit in de wedstrijden waarin Roda dus wel op de counter speelde. Ik kan me nog wedstrijden tegen PSV herinneren waarin hij scoorde. Hij is gewoon totaal ongeschikt voor het voetbal dat AZ poogt te spelen.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:Hupperts speelde inderdaad niet slecht, maar Langedijk heeft wel een punt. Hupperts blonk met name uit in de wedstrijden waarin Roda dus wel op de counter speelde. Ik kan me nog wedstrijden tegen PSV herinneren waarin hij scoorde. Hij is gewoon totaal ongeschikt voor het voetbal dat AZ poogt te spelen.
Dan loop ik me toch af te vragen waarom men hem een contract heeft aangeboden.

Ik blijf nog altijd hoop houden dat Hupperts een tweede Jozy Altidore wordt.
Die snapte in het begin ook niets van het spelletje dat AZ speelde maar heeft men ook aan het voetballen gekregen, waarna hij tot publiekslieveling uitgroeide.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Altidore toonde vanaf dag 1 groei en scoorde bovendien ook nog gewoon terwijl hij niet goed speelde. Hupperts loopt hier nu al anderhalf jaar rond terwijl hij nog geen moment indruk heeft gemaakt. Het is inderdaad wel lachwekkend dat hij toen is aangetrokken voor relatief veel geld. Gevalletje Rienstra, wat mij betreft. Al vind ik Rienstra wel een betere voetballer, maar beide waren niet nodig.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:Hupperts speelde inderdaad niet slecht, maar Langedijk heeft wel een punt. Hupperts blonk met name uit in de wedstrijden waarin Roda dus wel op de counter speelde. Ik kan me nog wedstrijden tegen PSV herinneren waarin hij scoorde. Hij is gewoon totaal ongeschikt voor het voetbal dat AZ poogt te spelen.
Ik snap dat ook wel, al kan ik ook genoeg acties en goals voor de geest toveren waarin hij gewoon sterk speelde bij Roda en gewoon erg gevaarlijk was. Dat doet hij bij AZ ook weleens hoor. Maar goed het gaat me gewoon om het gegeven dat het niet uitmaakt hoe hij speelt hij is blijkbaar hoe dan ook de pineut bij sommigen. Je zegt het al zo slecht was hij niet, zeker niet vergeleken met de rest. Gewoon te simpel om Hupperts dan maar weer te pakken en over de rest te zwijgen. Goedkoop en simpel ben je dan. Zeker als je dan van Hupperts toch niets verwacht maar van vele andere spelers wel.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het gaat weer over Hupperts omdat hij op een belangrijke plek stond. Jahanbaksh moest daardoor links op het middenveld aankloten en Johansson kan door die zijlijnklever nooit buitenom komen. Als Hupperts dan ook nog elke bal tegen zijn tegenstander aan weet te schieten dan is zijn aanwezigheid echt totaal overbodig. Maar dat is inderdaad de schuld van ons tactische meesterbrein op de bank.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Ik geloof dat Jahanbakhsh in de nationale ploeg altijd op links staat en hij heeft zelf nota bene geroepen dat links of rechts hem zelf niets uitmaakt. Vooralsnog bakt hij er in ieder geval ook heel weinig van. Laten we het dan maar houden op gebrek aan ritme.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Van den Brom heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat Guus Hupperts waarschijnlijk een transfer naar een andere Eredivisieploeg gaat maken. Lijkt mij een goede beslissing, hij heeft altijd zijn best gedaan voor AZ maar is gewoon niet goed genoeg gebleken.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Zou top zijn als we van hem af zijn, behalve dat hij slecht speelt straalt hij ook een algehele lamlendigheid uit richting de rest van het team. Ik hoop dat ze een paar centen betalen en we hem hier nooit meer terug zien.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

In het artikel op VI.nl (over Luckassen) heeft Van den Brom het over een verhuur. http://www.vi.nl/nieuws/van-den-brom-vi ... on-dom.htm
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Veel plezier met hardlopen in Tilburg Guus. Waarschijnlijk scoort ie 1x, de winnende tegen AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die nederlaag in Tilburg calculeer ik alvast in. En waarschijnlijk scoort Falkenburg dan ook nog. Maar de vreugde over Hupperts' vertrek overheerst, een bron van ergernis minder.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef:Die nederlaag in Tilburg calculeer ik alvast in. En waarschijnlijk scoort Falkenburg dan ook nog. Maar de vreugde over Hupperts' vertrek overheerst, een bron van ergernis minder.
Hahaha! En Nick v/d Velden scoort ook zeker?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Begint daar wel een aardig oud-AZ/ajax team te worden: Ligeon, Zivkovic, Van der Velden, Falkenburg, Koppers, Andersen en nu dus Hupperts. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen. In een team waar nog wat meer op counter wordt gespeeld zal hij sowieso beter uit de voeten kunnen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Guus maar terughalen? :lol:

Nu Mounir weg is hebben wij alleen nog Jahanbaksh, Dos Santos en de nieuweling Garcia voor op de vleugels.. uitgaande dat Vaarnold nog steeds op de verlanglijst staat om verhuurd te horen, maar dan nog is dat veel te licht om met Garcia EN Vaarnold achter de hand te hebben.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Weer een gigantische kans voor Willem II! Guus Hupperts heeft de bal voor het intikken, maar faalt behoorlijk. #wilgro
Van het VI twitter account, wat is het toch fijn dat hij weg is.
Gesloten