Sergio Rochet Álvarez

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Eindelijk een speler die iedere wedstrijd beter wordt onder JvdB.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Witzer schreef:Eindelijk een speler die iedere wedstrijd beter wordt onder JvdB.
Tegen Groningen was het anders nog bijzonder matig.

Maar ik moet toegeven dat hij die bal van Ziyech aardig pakte. Die had ik - zeker de kwaliteiten van Rochet nu wel kennende - al geteld. Ik schrok helemaal.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Witzer schreef:Eindelijk een speler die iedere wedstrijd beter wordt onder JvdB.
Nee joh. Hij was gisteren ruim voldoende maar vorige week was het niks. En Van den Brom is geen keeperstrainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Let op: Rochet is groene bak. Goed scheiden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... rotten-AZ/

He, he.... Huiberts heeft zijn grootste blunder na een jaar gecorrigeerd. Als gezegd: dit was zijn plafond.

Één van de meest afschuwelijke hoofdstukken in het technisch beleid van AZ komt tot een einde.

Nu Rienstra nog.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Een uitstekend voorbeeld van een situatie waarbij menig fan beter technisch beleid zouden maken dan de daadwerkelijk verantwoordelijke.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Alleen de tekst "Rochet mag lekker oprotten" vind ik een beetje idioot.
Is dat een uitspraak van Huiberts :shock: ? Of een interpretatie van deze website?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2597
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 07 apr 2017, 07:40 Alleen de tekst "Rochet mag lekker oprotten" vind ik een beetje idioot.
Is dat een uitspraak van Huiberts :shock: ? Of een interpretatie van deze website?
Is toch een uitspraak geleend van onze minister-president? Dan is er niets mis mee.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Jammer, hij hinkte er tegen aan en ik vond hem wel stappen maken. Het was alleen niet stabiel genoeg. Die Bizot vond ik trouwens wel een goede keeper, maar ik geloof dat ik Padt en hem in mijn herinnering gefuseerd heb, dus ik heb Padt iets teveel credits gegeven :oops: Ook een sterke keep trouwens.
Die Bizot heeft ook een goede lengte, dat vind ik wel belangerijk. Ik ben benieuwd of AZ het lukt hem aan te trekken.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 07 apr 2017, 07:40 Alleen de tekst "Rochet mag lekker oprotten" vind ik een beetje idioot.
Is dat een uitspraak van Huiberts :shock: ? Of een interpretatie van deze website?
Dat laatste.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

~AZ~ schreef: 07 apr 2017, 07:28 Een uitstekend voorbeeld van een situatie waarbij menig fan beter technisch beleid zouden maken dan de daadwerkelijk verantwoordelijke.
Een supporter kan makkelijk reactief lullen, een TD heeft verantwoordelijkheid, moet vooruit kunnen kijken en heeft sowieso met veel meer aspecten rekening te houden.
Laatst gewijzigd door differentcook op 07 apr 2017, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 07 apr 2017, 07:40 Alleen de tekst "Rochet mag lekker oprotten" vind ik een beetje idioot.
Is dat een uitspraak van Huiberts :shock: ? Of een interpretatie van deze website?
Wat denk je? :roll:
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 07 apr 2017, 14:39 Een supporter kan makkelijk reactief lullen, een TD heeft verantwoordelijkheid, moet vooruit kunnen kijken en heeft sowieso met veel meer aspecten rekening te houden.
En verliest daarom in negen van de tien gevallen het overzicht en ziet door de bomen het bos niet meer. Hoe meer - onnodige - aspecten je erbij betrekt hoe moeilijker het allemaal lijkt. Voordat je het weet begin je te zwammen over 'het totale mens principe'.

Ik zou vooral kijken naar: kwaliteit en talent.

En in die context is het schande dat Rochet zelfs ooit onder de lat heeft gestaan bij AZ.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 07 apr 2017, 14:40 Wat denk je? :roll:
Ik heb al antwoord van Antti, wat jouw reactie volledig overbodig maakt. Bijdehandje.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Rochet weg. En de keeperstrainer Nick van Aert?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 07 apr 2017, 15:31 Ik heb al antwoord van Antti, wat jouw reactie volledig overbodig maakt. Bijdehandje.
Het is blijkens deze reactie niet overbodig. Je beroept je op een antwoord van Antti. Mijn reactie wijst je erop dat je met wat common sense ook zelf het antwoord wel weet.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 07 apr 2017, 15:16 En verliest daarom in negen van de tien gevallen het overzicht en ziet door de bomen het bos niet meer. Hoe meer - onnodige - aspecten je erbij betrekt hoe moeilijker het allemaal lijkt.
OK, dat is inderdaad een risico
we can come an end
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Wat is de definitie van een waardige vervanger voor Tim Krul?
Tim Krul dat is dus geen blijvertje zoals al verwacht.
Want hoe moet je een keeper beoordelen die hopeloos uit vorm werd binnen gehaald bij een dito voetbalclub?
Volgens mij heeft hij nooit echt kunnen laten zien wat hij in zijn mars heeft.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 07 apr 2017, 17:00 Het is blijkens deze reactie niet overbodig. Je beroept je op een antwoord van Antti. Mijn reactie wijst je erop dat je met wat common sense ook zelf het antwoord wel weet.
Ik ben nou eenmaal niet zo slim als jij en ken Huiberts niet zo goed als jij.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ twitter schreef: Huiberts: 'Rochet ontbreekt vandaag omdat hij stage loopt bij een club in Turkije.'
HAHAHAHAHA, iemand heeft poep in zijn ogen. Hopelijk genoeg poep om hem binnen te halen.
Gesloten