Sergio Rochet Álvarez

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ze waren daar ook dom genoeg om Esteban over te nemen.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

van Voetbalzone:

Update 26 juni 2017 08.48 uur - Gepasseerde Rochet kan contract verdienen in Süper Lig
Sivasspor blijkt de Turkse club die interesse heeft in Sergio Rochet. Zondag bevestigde directeur voetbalzaken Max Huiberts van AZ dat de keeper op stage was bij een Turkse club. Volgens De Telegraaf gaat het om Sivasspor, waarmee Rochet al gesprekken zou voeren over een definitieve overgang. De club eindigde vorig seizoen als tweede op het tweede niveau en dat was voldoende om terug te keren naar de Süper Lig. Bij AZ mag Rochet weg na de komst van Marco Bizot.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Leuk voor Rochet. Leuk voor AZ. Het zou me niets verbazen als Rochet daar ook nog wat meer gaat verdienen, gezien de bizarre belastingtrucs voor voetballers in Turkije. Geen probleem, is er bij ons weer wat meer ruimte. Succes Sergio! (als het allemaal rond gaat komen).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 28 jun 2017, 06:08
Is dat zo? Een mooie kans voor ons om van hem af te komen, maar voor hem? Deze club is net kampioen geworden van de Turkse Jupiler Leaugue, vorig jaar gedegradeerd.......ik weet het niet. Maar goed: een leuk salaris verzacht alles.......
Leuk detail is dat Sivasspor in 1967 is opgericht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 28 jun 2017, 06:37 Is dat zo? Een mooie kans voor ons om van hem af te komen, maar voor hem?
Bij ons was hij sowieso niet meer aan spelen toegekomen.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Het ziet er naar uit dat we voorlopig nog niet van Rochet af zijn:

Transfer Rochet naar Turkije in impasse

De transfer van AZ-doelman Sergio Rochet naar Alanyaspor verkeert in een impasse omdat de Turkse club geen bankgarantie kan overleggen. De Uruguayaan mag weg bij de Alkmaarders omdat voor zijn positie Marco Bizot is aangetrokken. Vorig seizoen verloor Rochet zijn basisplaats al aan de gehuurde doelman Tim Krul. In afwachting van een transfer traint Rochet voorlopig gewoon mee bij AZ.

Bron: AD Transfertalk
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bankgarantie zou inhouden dat we een transfersom verwachten....is dat echt noodzakelijk - die transfersom? 8)
Bedank hem voor bewezen diensten...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Rochet voor drie jaar naar Sivasspor. Turkse club heeft bevestigd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 27 jul 2017, 17:31 Rochet voor drie jaar naar Sivasspor. Turkse club heeft bevestigd.
Ik gun hem alle goeds, maar Turkije, juist nu......... :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Ferry schreef: 27 jul 2017, 17:31 Rochet voor drie jaar naar Sivasspor. Turkse club heeft bevestigd.
Pfoe, toch Turkije, leuk voor die jongen!

Krijgen we er nog geld voor ? ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Last Scout schreef: 27 jul 2017, 18:47
Krijgen we er nog geld voor ? ;)
Scheelt in ieder geval een jaar salaris :-)
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ deed geen uitspraken over de transferwaarde. Kan ik me voorstellen als je geld bij moet geven. ;)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 27 jul 2017, 18:47 Pfoe, toch Turkije, leuk voor die jongen!

Krijgen we er nog geld voor ? ;)
Leuk? Als hij het nieuws een beetje had gevolgd was ie er niet heen gegaan........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Afbeelding + slotje.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 27 jul 2017, 20:59 Leuk? Als hij het nieuws een beetje had gevolgd was ie er niet heen gegaan........
Misschien moet hij Gulen wel niet en is hij op en top Erdogan aanhanger, je weet het niet, je weet het niet, misschien heeft hij het er wel superleuk!

Anyway: slotje op dit topic, misschien hebben we nog wel wat winst gemaakt hier dat zou pas vakmanschap zijn, maar ik betwijfel het.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 27 jul 2017, 21:43 Misschien moet hij Gulen wel niet en is hij op en top Erdogan aanhanger, je weet het niet, je weet het niet, misschien heeft hij het er wel superleuk!

Anyway: slotje op dit topic, misschien hebben we nog wel wat winst gemaakt hier dat zou pas vakmanschap zijn, maar ik betwijfel het.
Voor geen goud (geld) zou ik nu naar Turkije gaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 27 jul 2017, 21:53 Voor geen goud (geld) zou ik nu naar Turkije gaan.
Ik ook niet, maar ik denk eerst aan AZ en dan aan Rochet in deze zaak.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 27 jul 2017, 20:59 Leuk? Als hij het nieuws een beetje had gevolgd was ie er niet heen gegaan........
Het nieuws is het nieuws omdat het iets nieuws is.

Gemiddeld genomen is het volgens mij best fijn vertoeven in Turkije. Zolang je niet tegen Erdogan bent. En Rochet komt mij direct niet voor als politiek activist.

Edit: wel jammer dat topic binnenkort dicht gaat. Weer zo'n eentje waarbij ik mezelf van begin tot einde had kunnen quoten .... :(
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 28 jul 2017, 07:36 Het nieuws is het nieuws omdat het iets nieuws is.

Gemiddeld genomen is het volgens mij best fijn vertoeven in Turkije. Zolang je niet tegen Erdogan bent. En Rochet komt mij direct niet voor als politiek activist.

Edit: wel jammer dat topic binnenkort dicht gaat. Weer zo'n eentje waarbij ik mezelf van begin tot einde had kunnen quoten .... :(
Precies de reden die ik bedoel. Hoezo prettig vertoeven in een dictatuur? Oogjes dicht, snaveltje toe.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten