Derrick Luckassen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 04 jul 2017, 15:38 Klopt. En daarnaast moet je hem niet naast Isimat zetten. Dat zijn twee dezelfde types die allebei iemand naast zich nodig hebben met ervaring. Dat wordt een ongeorganiseerde chaos als je die twee naast elkaar zet. Wel aardig wat potentieel, maar dat koop je niet veel voor als het onrustig is achterin.
Goed betoog.

Dat bericht daarna - van je - trouwens ook.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 04 jul 2017, 17:11 Tja, kan alle kanten op :
Arias, Luckassen, Isimat, Willems

Diks, Botteghin, vd Heijden, Haps

Svensson, Luckassen, Vlaar, Haps.

Vraag is of beide spelers bij respectievelijk PSV en Feijenoord daadwerkelijk met betere spelers achterin spelen en dus completere spelers worden (was getekend Aad de Mos), ik vind dat persoonlijk allemaal best mee vallen. De media kan altijd schromelijk hierin overdrijven.

Overigens heeft PSV aangegeven geen vervanger voor Guardado te halen maar Jorrit Hendrix het vertrouwen te geven, als Brenet vervolgens word doorgeschoven voor Willems hebben ze een wel voor hun doen zeer onervaren verdediging als daar ook nog eens Luckassen bij komt.
Tot nu toe worden de traditionele topclubs er niet sterker op of er moet nog het een en ander gebeuren
Eens! Sterker nog, ik vind onze defensie misschien wel de beste. Als je uitgaat van Svensson-Luckassen-Vlaar-Haps dan zie ik niet zo snel een verdediger van de traditionale top drie die ik bij ons in de basis zou zetten. Sanchez is eigenlijk de enige.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2017, 09:29 Eens! Sterker nog, ik vind onze defensie misschien wel de beste. Als je uitgaat van Svensson-Luckassen-Vlaar-Haps dan zie ik niet zo snel een verdediger van de traditionale top drie die ik bij ons in de basis zou zetten. Sanchez is eigenlijk de enige.
Ik zou ook geen problemen hebben met Botteghin hoor.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2017, 09:29 Eens! Sterker nog, ik vind onze defensie misschien wel de beste. Als je uitgaat van Svensson-Luckassen-Vlaar-Haps dan zie ik niet zo snel een verdediger van de traditionale top drie die ik bij ons in de basis zou zetten. Sanchez is eigenlijk de enige.
Ben je zo idolaat van Svensson?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 jul 2017, 10:39 Ben je zo idolaat van Svensson?
Idolaat gaat wat ver. Ik ben in ieder geval zeer tevreden over hem tot nu toe. Ik vind Arias, Veltman of Nieuwkoop/Diks nu niet echt een vooruitgang. Tete zou ik misschien nog wel willen ruilen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 05 jul 2017, 10:21 Ik zou ook geen problemen hebben met Botteghin hoor.
Botteghin vind ik dan weer een ontzettend overschatte en trage verdediger. Vlaar in normale doen vind ik minimaal een klasse beter. Ik vind Van Eijden ook nauwelijks minder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Antti Opdam schreef: 05 jul 2017, 10:39 Ben je zo idolaat van Svensson?
Hij niet, ik wel , wat is er mis met Svensson? steekt er met kop en schouders bovenuit, met zijn aantrekken is veel te lang gewacht.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Derrick Derrick Derrick.... !!!!!

Derrick Luckassen for the win.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

12435703511435.jpg
12435703511435.jpg (39.94 KiB) 4073 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack, wat wil je zeggen met die laatste twee berichtjes?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Derrick Derrick Derrick.... !!!!!

Derrick Luckassen for the win.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

12435703511435.jpg
12435703511435.jpg (39.94 KiB) 3923 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2017, 09:29 Eens! Sterker nog, ik vind onze defensie misschien wel de beste. Als je uitgaat van Svensson-Luckassen-Vlaar-Haps dan zie ik niet zo snel een verdediger van de traditionale top drie die ik bij ons in de basis zou zetten. Sanchez is eigenlijk de enige.
Klopt. Al zou je dan Alireza op links zetten en Stengs op rechts, behoort de voorhoede ook tot 1 van de betere. Alleen het middenveld geeft hoofdpijn. Te traag , te statisch. Alleen van Overeem voldoet omdat hij lekker door bikkelt. Om een goed elftal neer te kunnen zetten zal een goede eerste stap zijn het verlengen van Luckassen. Dat zal een stunt zijn [-o<
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 05 jul 2017, 18:58 Derrick Derrick Derrick.... !!!!!

Derrick Luckassen for the win.
:?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 05 jul 2017, 18:58 Derrick Derrick Derrick.... !!!!!
aus der reihe
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 05 jul 2017, 21:50 aus der reihe
Ganz lange Tod.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Eindhovens Dagblad meldt dat er vorige week al contact is geweest tussen Brands en Huiberts.
Het kamp Luckassen jokt dus een beetje gezien men onlangs nog ontkende dat er al sprake was van serieuze interesse of concrete gesprekken.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 06 jul 2017, 06:25 Eindhovens Dagblad meldt dat er vorige week al contact is geweest tussen Brands en Huiberts.
Het kamp Luckassen jokt dus een beetje gezien men onlangs nog ontkende dat er al sprake was van serieuze interesse of concrete gesprekken.
Hoeft natuurlijk niet. Het bericht is nog steeds vrij vaag. Huiberts en Brands zouden contact hebben gehad. Wat is contact? Is er gevraagd naar zijn beschikbaarheid, vraagprijs of is er al concreet onderhandeld?

Het bericht in de Telegraaf van vorige week ging over een concreet bod. Dat heeft de Fanpage een dag daarvoor ook gehoord. Alleen bij navraag werd door Fortes stellig ontkend dat er een bod was geplaatst. Ik denk niet dat hij daarover liegt. Wat voor baat heeft hij daar bij? Voor hem lijkt het me handiger om dat juist te bevestigen. Het kan ook zijn dat hij niet op de hoogte was natuurlijk.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dipsaus schreef: 05 jul 2017, 19:28 Klopt. Al zou je dan Alireza op links zetten en Stengs op rechts, behoort de voorhoede ook tot 1 van de betere. Alleen het middenveld geeft hoofdpijn. Te traag , te statisch. Alleen van Overeem voldoet omdat hij lekker door bikkelt. Om een goed elftal neer te kunnen zetten zal een goede eerste stap zijn het verlengen van Luckassen. Dat zal een stunt zijn [-o<
Alireza op links slaat ook nergens op. Dat is op basis van het feit dat hij daar bij Iran ook zou spelen. Heeft iemand dat ooit gezien? En hoe presteert hij daar? Alireza bij AZ op links is tot op heden geen succes geweest. En alles vol op Stengs gooien is natuurlijk ook opportunisme. Die jongen moet komend seizoen gewoon lekker bij Jong minuten maken en regelmatig bij het eerste meedoen. Zodoende kan hij het jaar daarna Alireza opvolgen. Met zulke jongens weet je dat ze ook een dip gaan krijgen en sowieso moeten wennen aan de intensiteit. Tegen Utrecht uit was hij al totaal onzichtbaar. Geen schande natuurlijk want dat waren er meer, maar toch.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Rechts- of linksbuiten, het maakt mij niet uit.
“Ik heb in de nationale ploeg de meeste wedstrijden aan de linkerkant gespeeld, terwijl ik bij NEC juist rechtsbuiten was. In de Iraanse ploeg is Ashkan Dejagah de vaste man op rechts; hij speelt in de Bundesliga. Het maakt me inderdaad niet veel uit op welke vleugel ik sta. Ik ben rechts maar kan ook met links schieten.”

https://www.AZ.nl/nieuws/jahanbakhsh-wil-beste-worden/1
we can come an end
Gesloten