Jan Wuytens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Toch een spannend momentje voor zo'n oude speler. Demouge redde het bij Roda JC bijvoorbeeld niet. Kwam niet door de keuring.
stok-oud.jpg
stok-oud.jpg (13.88 KiB) 6389 keer bekeken
Wat voor masterplan van Stewart zit hier nou weer achter ? zo'n oude speler.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jack schreef:Toch een spannend momentje voor zo'n oude speler. Demouge redde het bij Roda JC bijvoorbeeld niet. Kwam niet door de keuring.
stok-oud.jpg
Wat voor masterplan van Stewart zit hier nou weer achter ? zo'n oude speler.
Type Ron Spelbos! You know?
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Zoals Earnest zelf zegt Jack. Balans, ervaring etc.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

28. Kan dus nog 5, 6 jaar mee. Tegen die tijd wordt per jaar bekeken of zijn contract verlengd wordt. Hij kan hier nog jaren spelen en voor wat continuïteit in de selectie zorgen. En voor meer binding met supporters en het elftal en vice versa.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MarkusHaarlem schreef:Toch zie je onmiddelijk dat Wuytens over zoveel rust en ervaring beschikt, met een jonge Gouweleeuw naast zich vind ik dat mooi. En Alex en Terry zijn ook niet de snelsten, als je op de goede plek staat is dat niet nodig. En dat stond Wuytens gister (en bij Utrecht) constant.
Ik heb van diverse reacties her en der ook begrepen dat hij daar goed in is.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Wuytens vind ik best wel mediageniek.
wuytens-mediageniek.png
(344.83 KiB) 2731 keer gedownload
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jack schreef:Wuytens vind ik best wel mediageniek.
wuytens-mediageniek.png
Waar was aanvoerder Nick Viergever na de wedstrijd, die normaliter het woord doet? Hij heeft een band om de arm en mag de tos doen, maar verder zie ik in hem geen aanvoerder. Wie wel trouwens?

Verbeek liet van de week doorschemeren dat hij er over denkt om Maarten Martens aanvoerder te maken, omdat hij met Verbeek zoveel praat over voetbal etc. Vreemd dat Verbeek dat nu naar buiten brengt. Een aanvoerder bepaal je voor het seizoen. Bovendien is 'de man van glas' Martens niet bepaald een zekerheidje op het wedstrijdformulier. Ik kan die redenaties van Verbeek echt niet volgen.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Viergever schijnt toch wat moeite te hebben met de rol van aanvoerder. Dit lijkt me het moment om hem die band af te nemen en hem te laten focussen op zijn plek als back. Wuytens of Martens lijkt me prima. Viergever lijkt me teveel een gemaakte aanvoerder momenteel.
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

Inderdaad, ik zou voor Martens als aanvoerder gaan met Wuytens als reserve. Martens als aanvoerder, ja daar staat echt iemand.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Martens heeft de uitstraling van een opgedroogd theezakje. En zullen we het weer over Wuytens hebben? Voor het aanvoerderschap is een eigen topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Lekker om weer een laatste man te hebben die rust uitstraalt en goed is in de lucht. Dat is wel even wat anders dan vorig seizoen.
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

Dipsaus schreef:Lekker om weer een laatste man te hebben die rust uitstraalt en goed is in de lucht. Dat is wel even wat anders dan vorig seizoen.
Mee eens, nu nog een keeper met diezelfde uitstraling! :wink:
In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Wel een kunst opzich dat je voor een vergoeding van pak en beet 37.500 in de maand schaamteloos kan vertellen dat je vergeten ben te voetballen. =D>
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Waarom doet hij nog steeds het woord na de wedstrijd?
Geen gelul, drink een pul!!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZraamklA schreef:Waarom doet hij nog steeds het woord na de wedstrijd?
Omdat onze aanvoerder dat laat afweten.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Ik vind dat triest. Wuytens kijkt ook altijd zo triest. Altijd.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

HHW Schilderswijk schreef:Wel een kunst opzich dat je voor een vergoeding van pak en beet 37.500 in de maand schaamteloos kan vertellen dat je vergeten ben te voetballen. =D>
HAHAHA. Het is niet de eerste keer dat ze "iets" vergeten. Hoe vaak heeft Verbeek niet gezegd dat ze waren vergeten om zichzelf te belonen voor het goede spel. Daarmee bedoelde hij doelpunten, resultaten en overwinningen.

Ben het helemaal met je eens. Schaamteloos.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Werd hij vandaag puur gewisseld door zijn optreden? Het wordt wel zwak achterin... Hoedt is toch ook een centrale verdediger?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Dipsaus schreef:Werd hij vandaag puur gewisseld door zijn optreden? Het wordt wel zwak achterin... Hoedt is toch ook een centrale verdediger?
Ik denk vooral een tactische wissel. Wuytens is kwetsbaar met veel ruimte in zijn rug. Daarom Viergever naar het centrum. Advocaat had waarschijnlijk in de rust de verdedigende taktiek, lees achteruit lopen, te wijzigen in naar voren verdedigen en achterin één op één met snelle centrumverdedigers en backs. Hier kwam echter niets van terecht.

Wesley Hoedt is een linkercentrumverdediger, dus die zou Wuytens kunnen vervangen. Maar Hoedt zit niet bij de wedstrijdselectie. Met de komst van Poulsen kan Viergever weer op de plek van linkerCV. Dus Hoedt zal moeten wachten op schorsingen/blessures van Wuytens en Viergever.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

en dat is mooi klote voor Hoedt én voor Viergever. Die kan als linksback wat laten zien (en dat doet hij echt wel vergeleken bij een paar andere juffermanshondjes), maar wordt door de komst van Poulsen weer naar het centrum gedirigeerd... Moet Viergever niet aan het einde van het seizoen wat geld opleveren of loopt hij gratis weg? ander moet hij speeltijd krijgen ...

wb Wuytens: hij is mij veel te statisch en kan ook offensief helemaal niets. (4gever zorgt altijd voor gevaar). Ik ben meer te spreken over Gouweleeuw in het centrum. Is Wuytens niet gekocht om stabiliteit te krijgen in een instabiele verdediging? Zuiver verdedigend lijkt mij 4gever-Wuytens-Gouweleeuw niet eens zo slecht, maar er moet dan een rechts-back komen die minder dramatisch is en een middenveld erbij zodat het geen 10 tegen 4 wordt. (oh ja 5 met onze Esteban erbij)
Gesloten