Markus Henriksen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Markus Henriksen hoefde zich vanmorgen nog niet te melden bij de selectie van Noorwegen volgens Noorse berichten. Ik lees ook dat dat te maken heeft met zijn overgang naar Hull City. Later vandaag zou hij zich dan bij de selectie voegen.

Ik lees ook dat hij voor de medische keuring in Engeland is geweest. Gisteren las ik al dat er vandaag 3 spelers gepresenteerd zouden worden. Is ook gebeurd. Vandaag lees ik dat Hull City totaal 6 spelers wil halen in deze transferperiode. Dus Markus zou nog bij die laatste drie kunnen behoren. Wordt vervolgd.

Bel Hassani wordt bij een transfer van Henriksen sowieso zijn opvolger. Voorzitter Jan Smit van Heracles geeft al aan dat deze club er met AZ wel uit komt. Met de van ajax overgekomen Lerin Duarte is al in zijn vertrek voorzien.

Adam Maher ook een kandidaat op dit forum lijkt op het laatste moment PSV nog te verlaten voor AS Roma.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Henriksen en Hull City laten ons wel op deze laatste dag in spanning.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef:Ongetwijfeld heeft Markus ook met Diomande gepraat m.b.t. Hull City. Al met al zal dit wel goed komen, zeker gezien z'n eigen wensen om in de PL te spelen. Bovendien komt hij bij Hull waarschijnlijk ook echt aan spelen toe.
Dat is wel de vraag. Hull is redelijk goed begonnen aan de competitie en heeft met Mason al een centrale middenvelder gehaald. Bovendien ook nog eens voor een recordbedrag.

Vandaag schijnen er nog drie spelers gepresenteerd te worden. Henriksen is een veel gehoorde naam. Andere namen zijn Ulloa, Jordan Ayew, Gunter en Trippier. Wordt dus nog spannend.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Lees wel net dat Hull ene Abel Hernandez eerst moet zien te slijten voordat Henriksen wordt aangetrokken. En dat schijnt niet te lukken.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hull City News
Hull City News – ‏@Hull_City_News

Markus Henriksen to Hull City has fallen through due to Hull not selling Abel Hernandez #hcafc
04:35 - 31 aug. 2016

Dan blijft Henriksen alsnog bij AZ. Dikke prima! =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Hopen dat hij er zelf niet al teveel mee zit. Henriksen is altijd op en top prof geweest bij AZ maar ik kan het me best voorstellen als dit hard aankomt.

In de winter nieuwe ronden, nieuwe kansen. Zelfde geldt voor Bel Hassani.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ai, erg pijnlijk voor alle betrokkenen
we can come an end
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

DiepeMast schreef:Dan blijft Henriksen alsnog bij AZ. Dikke prima! =D>
Dat vind jij, mag dan wel hopen dat er verlengd wordt anders gaat er 5 miljoen door het putje en we hadden met zijn opvolger naar mijn mening een sterker elftal gehad met meer variatie in het spel.
Krijgen we straks weer al die lulverhalen te horen bij een matige vertoning van onze 'box to box' speler dat hij toch onbewust een klapje er van gekregen heeft.
Overigens heeft hij Anderlecht afgezegd omdat Hull nog langs kwam of was dat zoiezo niet in zijn straatje?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Tja, eigenlijk zou je Bel Hassani nu toch moeten halen. Henriksen gaat toch vertrekken. Is het niet in de winterstop dan wellicht volgend seizoen. Beiden kunnen op zich wel samenspelen en op deze manier kan Bel Hassani rustig worden gebracht en heb je de vervanger al in huis. Bovendien loop je niet het risico dat straks de vogel is gevlogen aangezien hij straks ook transfervrij is.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Zonde dat we Seuntjens dan hebben gehaald.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Theo Brinkman ‏@theocbrinkman · 7 min.7 minuten geleden
Iliass Bel Hassani is inmiddels bij AZ voor medische keuring. Transfer van Markus Henriksen naar Hull City nog altijd onzeker. #AZ #heracles
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ-Alkmaar schreef:Theo Brinkman ‏@theocbrinkman · 7 min.7 minuten geleden
Iliass Bel Hassani is inmiddels bij AZ voor medische keuring. Transfer van Markus Henriksen naar Hull City nog altijd onzeker. #AZ #heracles
Spannend he? \:D/
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Henriksen is altijd op en top prof geweest bij AZ maar ik kan het me best voorstellen als dit hard aankomt.
Hij kan in ieder geval even "bijkomen" de komende 1,5 week bij het Noorse elftal. Ik neem aan dat hij daarna gewoon weer 100% inzet toont voor AZ. Het is natuurlijk ook niet het geval dat AZ hier iets te verwijten valt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef:Hull City News
Hull City News – ‏@Hull_City_News

Markus Henriksen to Hull City has fallen through due to Hull not selling Abel Hernandez #hcafc
04:35 - 31 aug. 2016
Shit.

Het ergste is dat hij nog moet spelen ook (om zijn transferwaarde richting de winterstop te behouden).
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DiepeMast schreef:Hull City News
Hull City News – ‏@Hull_City_News

Markus Henriksen to Hull City has fallen through due to Hull not selling Abel Hernandez #hcafc
04:35 - 31 aug. 2016
Dit is zeker zonde. Bel Hassani wil je ook laten voetballen. Gaat dit ten koste van Van Overeem?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens Skysports heeft Hull zijn oog nu laten vallen op middenvelder James Weir (21 - tevens aanvoerder van Man United onder 21). Sources zeggen dat deze speler nu een medische keuring ondergaat.

Ik ken de speler niet, maar Henriksen wordt in ieder geval niet genoemd...
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Als dat zo is, vraag je je toch af waarom Henriksen precies naar Engeland is gevlogen. Ik vind het maar een raar verhaal. :roll:
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

Misschien om de prijs te laten zakken van AZ-kant? Ze zullen vast ook wel weten dat onze opvolger binnen is en dat we Henriksen dus eigenlijk wel kwijt moeten. Aan de andere kant, wat is 5 ton voor een Engelse Premier-Leagueclub? :lol:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

pAZcal schreef:Als dat zo is, vraag je je toch af waarom Henriksen precies naar Engeland is gevlogen. Ik vind het maar een raar verhaal. :roll:
Ik ook. Hull, het 020 van Engeland :evil:
Volgend jaar april weten we meer
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Zojuist een vertaald Noors twitterbericht opeen Hull City forum kondigt de tekening van een overeenkomst met Markus Henriksen aan om 22:30 uur.
TheSturdyGraveler ‏@SturdyGraveler 1m1 minute agoView translation
#2DLD Markus Henriksen signerer for Hull city klokka 22.30 :)

Translated from Norwegian by Bing
Gesloten