Ridgeciano Haps

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

galblazer schreef: 15 jul 2017, 17:48 Voor dit topic op slot gaat: Hapsie, bedankt voor je spel bij AZ. Je was een verademing vergeleken met vele anderen. =D>
Beetje voorbarig allemaal; behalve Feijenoord , die niet gaat meewerken om Haps de duurste binnenlandse transfer qua verdediger te laten worden (het heeft nu een poging gedaan bij Genk voor een back, maar ook die 5 miljoen is te veel voor de Rotterdammers) heeft er zich nog geen club gemeld.
Althans niet wat in de media is opgedoken. Maar gezien John van de Brom aan geeft ook niet geheel zeker te zijn zou het dan, lijkt mij, enkel en alleen dan om een buitenlandse club moeten gaan anders wordt het een moeilijk verhaal.
Laatst gewijzigd door handelaar op 16 jul 2017, 07:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

galblazer schreef: 15 jul 2017, 17:48 Voor dit topic op slot gaat: Hapsie, bedankt voor je spel bij AZ. Je was een verademing vergeleken met vele anderen. =D>
Is dit het forumequivalent van voor het einde weglopen bij een wedstrijd?
we can come an end
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Paul Post ' OmroepBrabant' gaf het vanmorgen nog maar eens aan dat PSV voor het vertrek van Willems een vervanger zoekt en hierin vol voor Zeegelaar gaat gezien de financiele haalbaarheid en niet voor Haps. Daarbij hebben ze ook nog Brenet dit het mogelijk moet uitvechten met de nieuwe aankoop.
Het bevestigd eens te meer mijn verhaal dat Haps simpel weg te duur is voor eredivisieclubs mocht AZ tenminste vast houden aan het bedrag wat circuleert in de media (minstens 2x het bedrag wat voor Zeegelaar moet worden uitgegeven en deze Zeegelaar is voor Feijenoord al aan de dure kant). De enigste club zou ajax moeten zijn maar die geven ook zomaar niet dergelijke bedragen voor een verdediger uit.
Er moet dus een buitenlandse gegadigde zijn anders kunnen we waarschijnlijk gewoon nog lekker een seizoen naar Haps kijken, waarvan de kans nu Willems nagenoeg helemaal international af is bij een club als Frankfurt, het bij een goed seizoen nog wel eens in Oranje kan schoppen onder de nieuwe bondcoach Advocaat waardoor zijn prijs zeker niet minder zal zijn dan wat er nu voor zou moeten worden betaald.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Vandaag weer een gerucht de molen in dat Feyenoord toch echt vol voor Haps en St.Juste gaat, St. Juste lijkt dit even later te bevestigen.

St.Juste zou 4 miljoen moeten kosten, zou het dan toch dat Feyenoord zich weer zo gek gedraagd dat ze tegen de 7 miljoen zouden willen neertellen voor Haps?

Het is geen 10, maar het bod zou er toch zomaar kunnen komen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 15 jul 2017, 18:28 Is dit het forumequivalent van voor het einde weglopen bij een wedstrijd?
:lol: !!!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Last Scout schreef: 17 jul 2017, 11:08 Vandaag weer een gerucht de molen in dat Feyenoord toch echt vol voor Haps en St.Juste gaat, St. Juste lijkt dit even later te bevestigen.

St.Juste zou 4 miljoen moeten kosten, zou het dan toch dat Feyenoord zich weer zo gek gedraagd dat ze tegen de 7 miljoen zouden willen neertellen voor Haps?

Het is geen 10, maar het bod zou er toch zomaar kunnen komen.
Frappant, in een eerder gepubliceerd artikel staat juist dat Feijenoord is uitgeweken naar een goedkoper alternatief gezien Haps te duur is gebleken : Zeegelaar.
Maar dat men ook van deze vraagprijs (5 miljoen) schrok omdat Zeegelaar juist bij Sporting Lissabon op een zijspoor gerangeerd lijkt te zijn.
Ook vanmorgen nog op de radio volgens Paul Post dat PSV net als feijenoord om die reden een poging doet bij Lissabon.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

handelaar schreef: 17 jul 2017, 16:29 Frappant, in een eerder gepubliceerd artikel staat juist dat Feijenoord is uitgeweken naar een goedkoper alternatief gezien Haps te duur is gebleken : Zeegelaar.
Maar dat men ook van deze vraagprijs (5 miljoen) schrok omdat Zeegelaar juist bij Sporting Lissabon op een zijspoor gerangeerd lijkt te zijn.
Ook vanmorgen nog op de radio volgens Paul Post dat PSV net als feijenoord om die reden een poging doet bij Lissabon.
Zie net weer een bericht staan waarin dat verhaal over zeegelaar pertinent ontkend wordt.

Weten we eigenlijk al wat Haps zelf wil?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Last Scout schreef: 17 jul 2017, 17:14 Weten we eigenlijk al wat Haps zelf wil?

Link: http://www.youtube.com/watch?v=erLot_ODDUM
"Hoeft niet persé Nederland te zijn, AZ kent mijn ambities".
Laatst gewijzigd door handelaar op 17 jul 2017, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Last Scout schreef: 17 jul 2017, 17:14Weten we eigenlijk al wat Haps zelf wil?
Geld. Roem. Barcelona of Real Madrid. Lekkere chicks en een 4x duurdere auto.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Ja het blijft jammer dat na Luckassen nu ook Haps vertrekt, en beide niet naar het buitenland.... Eerste berichten zijn 6 miljoen wat kan oplopen naar 7 miljoen. AZ heeft dus wederom flink gecasht deze zomer. Toch weer 10 tot 12 miljoen, en dat met spelers uit de eigen jeugd. Nu hopen dat Wijndal en Ouwejan Haps doen vergeten.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

handelaar schreef: 17 jul 2017, 18:49
Link: http://www.youtube.com/watch?v=erLot_ODDUM
"Hoeft niet persé Nederland te zijn, AZ kent mijn ambities".
en toen was ie weg en kregen we verjnonieks
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 17 jul 2017, 22:22 en toen was ie weg en kregen we verjnonieks
Na de walgelijke manier van reageren van de Feyenoord supporters doe jij ook meteen een kleine duit in het zakje ?!?!? Geef de man een kans ajb.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Huiberts wat maak je me nou?
Haps die nagenoeg voor het zelfde bedrag weg gaat als een Luckassen.
Dat is me dus toch even een flinke tegenvaller, ik dacht dat we ons tegenwoordig anders zouden opstellen, maar nee, een flut speler als Willems met een aflopend contract leverd nog meer op dan wellicht wel de beste linksback die we op de Nederlandse velden rijk zijn en natuurlijk in no-time zich bij Feijenoord in Oranje speelt waardoor deze knaap het drievoudige waard is.
Complimenten voor van Geel om Terence Kongolo voor 15 miljoen te verkopen en een betere verdediger voor ruim de helft te kunnen kopen.
Weer een concurrent sterker gemaakt, Huiberts. En dat voor een bedrag dat je na dit seizoen ook nog wel voor Haps zou kunnen ontvangen!
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

handelaar schreef: 18 jul 2017, 06:42 Huiberts wat maak je me nou?
Haps die nagenoeg voor het zelfde bedrag weg gaat als een Luckassen.
Dat is me dus toch even een flinke tegenvaller, ik dacht dat we ons tegenwoordig anders zouden opstellen, maar nee, een flut speler als Willems met een aflopend contract leverd nog meer op dan wellicht wel de beste linksback die we op de Nederlandse velden rijk zijn en natuurlijk in no-time zich bij Feijenoord in Oranje speelt waardoor deze knaap het drievoudige waard is.
Complimenten voor van Geel om Terence Kongolo voor 15 miljoen te verkopen en een betere verdediger voor ruim de helft te kunnen kopen.
Weer een concurrent sterker gemaakt, Huiberts. En dat voor een bedrag dat je na dit seizoen ook nog wel voor Haps zou kunnen ontvangen!
Hoe weet je dat dat je dan na dit seizoen 3 x zoveel voor Haps kunt krijgen ? Dat is wel heel erg bezijden de waarheid lijkt me. Een doodschop bv. en hij is niets meer waard. Een slecht seizoen, langdurige blessure enz. En weg is jouw gewenste dure verkoop. M.a.w. je visie is gebaseerd op luchtkastelen. :wink:
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Een prima deal van Max. Samen met Lucassen even 12 miljoen gekregen voor 2 spelers uit de eigen opleiding. Er zijn er niet veel dit dit anders kunnen doen. En....het had ook veel minder kunnen zijn. Dat beseft niemand helaas........
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

handelaar schreef: 15 jul 2017, 18:18 Beetje voorbarig allemaal; behalve Feijenoord , die niet gaat meewerken om Haps de duurste binnenlandse transfer qua verdediger te laten worden (het heeft nu een poging gedaan bij Genk voor een back, maar ook die 5 miljoen is te veel voor de Rotterdammers) heeft er zich nog geen club gemeld.
:wink:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik wil Stewart terug.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

handelaar schreef: 17 jul 2017, 07:00 Het bevestigd eens te meer mijn verhaal dat Haps simpel weg te duur is voor eredivisieclubs mocht AZ tenminste vast houden aan het bedrag wat circuleert in de media
'Dat tenminste is wel heel belangrijk :D
Laatst gewijzigd door handelaar op 18 jul 2017, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Roadman schreef: 18 jul 2017, 07:56 Een prima deal van Max. Samen met Lucassen even 12 miljoen gekregen voor 2 spelers uit de eigen opleiding. Er zijn er niet veel dit dit anders kunnen doen. En....het had ook veel minder kunnen zijn. Dat beseft niemand helaas........
Jawel.

Voor dergelijke bedragen kan je - wat mij betreft - verdedigers die het Nederlands elftal nog niet hebben gehaald best verkopen. Ik vind het geen goede deal, maar heel slecht is het ook niet.

Ik maak me tien maal meer zorgen over het aankoopbeleid (ofwel: het volledig ontbreken daarvan) en het functioneren van de technische staf.

(Al is dat laatste met de komst en prominente rol van Slot wel iets afgenomen.)
Gesloten