Joris van Overeem

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

pAZcal schreef: 13 mar 2018, 21:15 Straks is de 'AZ Fanpage speler van het seizoen 2017-2018' gewoon de eerste die voor een zacht prijsje vertrekt na dit seizoen. Dan sta je als supporter toch voor lul?
Ja, elke keer als ie invalt staat ie weer in de bovenste regionen in de verkiezing. Raar Heel bijzonder

IP adressen van de v Overeem stemmers maar blokkeren :mrgreen:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Kunnen we Joris niet gewoon nu al uitroepen tot Speler van het Jaar ? mooi afscheidscadeau.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

1keerraken schreef: 18 mar 2018, 20:34 Kunnen we Joris niet gewoon nu al uitroepen tot Speler van het Jaar ? mooi afscheidscadeau.
Als hij speler van het jaar wordt, moet de verkiezing zichzelf direct opheffen óf ze moeten een andere opzet verzinnen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

DiepeMast schreef: 19 mar 2018, 10:38 Als hij speler van het jaar wordt, moet de verkiezing zichzelf direct opheffen óf ze moeten een andere opzet verzinnen.
Zoals onder geregistreerde lieden op AZfanpage. Of forummers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dipsaus schreef: 19 mar 2018, 14:54 Zoals onder geregistreerde lieden op AZfanpage. Of forummers.
Of een voorselectie op basis van beoordelingen door bladen/kranten?
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat een lul. Als ie niet in de weg liep, maakte Idrissi 5-2. Nu is het dankzij de counter 4-3. En dan straks gaan alle bakvissen weer op hem stemmen. Grrrr!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 18 apr 2018, 17:58 Wat een lul. Als ie niet in de weg liep, maakte Idrissi 5-2. Nu is het dankzij de counter 4-3. En dan straks gaan alle bakvissen weer op hem stemmen. Grrrr!
Hoe durf je het voor Idrissi op te nemen, jezus wat was die slecht zeg.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Je kunt weer op hem stemmen haha
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 18 apr 2018, 18:28 Hoe durf je het voor Idrissi op te nemen, jezus wat was die slecht zeg.
Idrissi was vandaag de mol
we can come an end
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

FugAZi schreef: 18 apr 2018, 18:28 Hoe durf je het voor Idrissi op te nemen, jezus wat was die slecht zeg.
Ongelukkig is een beter woord, maar Joris moest die gewoon erin tikken en die situatie was wel een beetje typerend voor de laatste 2 seizoenen van Joris
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

FugAZi schreef: 18 apr 2018, 18:28 Hoe durf je het voor Idrissi op te nemen, jezus wat was die slecht zeg.
Idrissi gaf wel een assist. Ook liep hij goed 2e paal bij de 3-2 van Ali. Als die voorlangs zou gaan, zou Idrissi hem binnen getikt hebben. Idrissi tikte nog lang geen Dos Santos niveau aan. ;)

Ik vond die door Van Overeem verprutste kans vele malen frustrerender dan het spel van Idrissi.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 18 apr 2018, 20:52 Idrissi gaf wel een assist. Ook liep hij goed 2e paal bij de 3-2 van Ali. Als die voorlangs zou gaan, zou Idrissi hem binnen getikt hebben. Idrissi tikte nog lang geen Dos Santos niveau aan. ;)

Ik vond die door Van Overeem verprutste kans vele malen frustrerender dan het spel van Idrissi.
Hoezo met twee maten meten.

Van Overeem viel best goed in, met veel loopacties en een ruim voldoende voor zijn passes. Hij mist een kans, so what, er zijn er wel meer gemist deze wedstrijd.

Idrissi was hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor een extra 10 km aan loop acties van zijn team genoten om zijn fouten te herstellen. Nu mag een aanvaller van mij fouten maken in acties, of sterker nog hij moet fouten maken want anders neem je geen risico. Maar zijn fouten waren af en toe zo schrijnend, dat gewoonweg ongelukkig niet meer op zijn plaats is. Sterker nog hij veroorzaakte zo veel onrust in het team dat Vitesse er echt door geholpen werd.
Aadpaling
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 feb 2017, 18:37

De frustratie van pAZcal over Joris zit gewoon heel erg hoog. Maar wees niet getreurd, Ali wordt gewoon speler van het jaar en Joris een nette tweede.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Aadpaling schreef: 19 apr 2018, 14:33 De frustratie van pAZcal over Joris zit gewoon heel erg hoog. Maar wees niet getreurd, Ali wordt gewoon speler van het jaar en Joris een nette tweede.
Ik mag toch hopen dat iedereen het eens is als ik zeg dat Weghorst, Midtsjö, Koopmeiners, Til, Ouwejan, Wuytens, Svensson, Bizot e.v.a. boven van Overeem hoorde te eindigen in een dergelijk klassement dit jaar?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Perry schreef: 19 apr 2018, 14:47 Ik mag toch hopen dat iedereen het eens is als ik zeg dat Weghorst, Midtsjö, Koopmeiners, Til, Ouwejan, Wuytens, Svensson, Bizot e.v.a. boven van Overeem hoorde te eindigen in een dergelijk klassement dit jaar?
Ik in elk geval wel. Maar dat wist iedereen al.
Joris is de magie kwijt. Helaas.
Ik vond het altijd wel een leuke speler. In en buiten het veld. Nu vind ik hem alleen nog leuk buiten het veld. Het kan raar lopen.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Jaja beste mensen! Het is weer tijd om te stemmen op onze favoriete speler!

JORIS VAN OVEREEM ! :D

https://www.azfanpage.nl/speler-van-het ... vitesse-4/

Stem snel zodat die Noor niet wint met zijn fanclub!

Afbeelding
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Mooie foto samen met Dos Santos op de achtergrond. ;)
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Aadpaling schreef: 19 apr 2018, 14:33 De frustratie van pAZcal over Joris zit gewoon heel erg hoog. Maar wees niet getreurd, Ali wordt gewoon speler van het jaar en Joris een nette tweede.
een nette tweede? gebaseerd op wat?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Aadpaling
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 feb 2017, 18:37

Last Scout schreef: 19 apr 2018, 22:53 een nette tweede? gebaseerd op wat?
Prestaties begin van het seizoen. Iedereen hier lijkt hem volledig weg te willen zetten, omdat hij de tweede helft van het seizoen weinig gespeeld heeft. Ik vind dat nogal kortzichtig. Natuurlijk Zijn Ali/Weghorst/Mitsjö de duidelijke winnaars nu, maar het gaat om een heel seizoen, niet om de recent gespeelde wedstrijden.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Aadpaling schreef: 19 apr 2018, 23:14 Prestaties begin van het seizoen. Iedereen hier lijkt hem volledig weg te willen zetten, omdat hij de tweede helft van het seizoen weinig gespeeld heeft. Ik vind dat nogal kortzichtig. Natuurlijk Zijn Ali/Weghorst/Mitsjö de duidelijke winnaars nu, maar het gaat om een heel seizoen, niet om de recent gespeelde wedstrijden.
Ook als verkapte linksbuiten bakte hij er niet veel van in het begin van het seizoen. Daarom speelde hij, Seuntjens, Garcia en Dos Santos ongeveer bij toerbeurt. Dat is vast niet omdat ie het zo goed deed.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gesloten