Thom Haye

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

AZ heeft het 16-jarige talent Thom Haye vastgelegd. Dat maakte de Alkmaarse voetbalclub maandag bekend. De middenvelder ondertekende een verbintenis tot de zomer van 2014.
„Zijn voetbalvaardigheden en lichaamsbouw geven aan dat Thom heel veel potentie heeft. Daarnaast heeft hij een grote actieradius. Daar houden wij wel van”, aldus directeur voetbalzaken Earnest Stewart.

Telegraaf.nl

Wat ik heb gehoord, heeft Thom Haye het aanbod van ajax al eens afgeslagen. :D
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
VAKKIE W OLE OLE
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 17 sep 2008, 10:27
Locatie: Sint-pancras

Plien schreef: Wat ik heb gehoord, heeft Thom Haye het aanbod van ajax al eens afgeslagen. :D
Thom snapt het al op jonge leeftijd denk... =D>
AZ zal bloeien en nooit vergaan...!!!
Gebruikersavatar
Jozy17
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 17 jul 2010, 15:17
Locatie: AFAS Stadion

Volgens mij is-ie basisspeler bij oranje onder 17(geloof ik)
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Valt dit niet onder AZ jeugd.nl?

Kan ie op zijn 20e als het eindelijk wat is voor het 1e, weer weggekocht worden :roll:
Vak S
Laat
Supporter
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 dec 2004, 15:46
Locatie: Alkmaar

VAKKIE W OLE OLE schreef:[..]

Thom snapt het al op jonge leeftijd denk... =D>
Klopt, heeft de neusjes de deur gewezen. Deze jongen komt er wel.
Getting lost in the folds of your skirt
There's a price that I pay for my mission
A body in heaven and a mind full of dirt
How I suffer the sweetest condition
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

twitter account: @ThomHaye_
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Voor de liefhebber: Slovenië onder17 - Nederland onder17 met Haye op eurosport 2 om 20:15
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Hey slaapsokken ... vanmiddag Nederland U17 tegen Polen U17
Als het goed is met 1 van de grote talenten van AZ Tom Haye !!

Eurosport 1730 uur !!!!!
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

En Nick Olij natuurlijk.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Johannes schreef:En Nick Olij natuurlijk.
Ik vrees dat ik dus de Slaapsok ben :-)
Maar hoe meer mensen er wakker worden hoe beter...
Altijd goed om de talenten voor de nabije toekomst te zien spelen !
scvh
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jun 2010, 19:11
Locatie: Leiden

Haye gaat nog een hele grote worden, speelt uitstekend en doorziet veel situaties in tegenstelling tot zijn ploegmaten. In mijn ogen de nieuwe Elm, heeft ook een goede trap. Hij gaf de assist voor het doelpunt zojuist in de finale voor onder 17. Gaat zo aantreden voor de penaltyserie.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

En hij is nu dus Europees kampioen nadat Nederland alle penalty's raak schoot en 'onze' Nick Olij er een stopte van de Duitsers. Haye heeft een prima toernooi gespeeld en ook vandaag vormde hij weer een geweldig trio met Ake en Vilhena.
Wellicht kan hij aankomend seizoen al af en toe aansluiten bij de grote jongens om dan volgend seizoen volledig bij de eerste groep te zitten. Maar zeker een groot talent. Dus Stewart, aub het contract openbreken en verlengen!
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

El Magico schreef:En hij is nu dus Europees kampioen nadat Nederland alle penalty's raak schoot en 'onze' Nick Olij er een stopte van de Duitsers. Haye heeft een prima toernooi gespeeld en ook vandaag vormde hij weer een geweldig trio met Ake en Vilhena.
Wellicht kan hij aankomend seizoen al af en toe aansluiten bij de grote jongens om dan volgend seizoen volledig bij de eerste groep te zitten. Maar zeker een groot talent. Dus Stewart, aub het contract openbreken en verlengen!
Geweldig dat twee spelers van AZ Europees kampioen zijn geworden. Heb net de samenvatting van Eurosport gezien. Ik hoop wel dat er al een langdurig contract is, anders zijn we misschien al weer te laat.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

@ThomHaye_ Voor de tweede maal op rij! http://pic.twitter.com/pBnmqrE0
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

El Magico schreef:En hij is nu dus Europees kampioen nadat Nederland alle penalty's raak schoot en 'onze' Nick Olij er een stopte van de Duitsers. Haye heeft een prima toernooi gespeeld en ook vandaag vormde hij weer een geweldig trio met Ake en Vilhena.
Wellicht kan hij aankomend seizoen al af en toe aansluiten bij de grote jongens om dan volgend seizoen volledig bij de eerste groep te zitten. Maar zeker een groot talent. Dus Stewart, aub het contract openbreken en verlengen!

Hij heeft in ieder geval een rugnummer gekregen, volgens mij is hij de jongste speler uit deze selectie op het moment.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Meteor schreef: Hij heeft in ieder geval een rugnummer gekregen, volgens mij is hij de jongste speler uit deze selectie op het moment.
Ik zit er stevig aan te denken om een shirt met 33 erop te bestellen .. GROOT TALENT !!!
Gimzer
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:20
Locatie: Maastricht

Snee schreef:Ik zit er stevig aan te denken om een shirt met 33 erop te bestellen .. GROOT TALENT !!!
Snel contract verlengen dan! Nog niet zien ballen, maar lees alleen maar positieve dingen over hem.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Gimzer schreef: Snee: Ik zit er stevig aan te denken om een shirt met 33 erop te bestellen .. GROOT TALENT !!!

Snel contract verlengen dan! Nog niet zien ballen, maar lees alleen maar positieve dingen over hem.
Geweldige voetballer, moet alleen nog leren vechten, laat af en toe zijn kop wat hangen als het niet lukt ..
maar gaat lukken met hem. Ouders laten zich ook niet gek maken heb ik gehoord.
Kortom ... Vasthouden die jongen en lekker laten debuteren dit jaar met een goed contract !
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Verbeek: ‘Steeds meer vorm’
“Het elftal begint steeds meer vorm te krijgen”, was Gertjan Verbeek positief over het optreden van AZ. “Ook na enkele wissels bleef het spel stabiel. De nieuwere jongens krijgen begrip voor onze manier van spelen. Kijk naar Rosheuvel die een paar goede voorzetten afleverde, of Haye die geruisloos aansluit. Ook al mocht Rasmus Elm vertrekken, dan kun je zeggen dat de toekomst van AZ gewaarborgd is. Onze visie blijft hetzelfde, alleen door het vertrek van kwaliteitsspelers vullen we het anders in dan vorig seizoen. We moeten het als team opvangen.”
Klinkt alsof ie er wel bij blijft zitten!
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Mag hij al een contract krijgen voor meer dan 3 jaar, of is hij daar nog te jong voor?
Gesloten