Gertjan Verbeek

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ontslag Gertjan Verbeek:

Terecht
77
82%
Onterecht
17
18%
 
Totaal aantal stemmen: 94
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Volgens de Telegraaf:
ALKMAAR - Gertjan Verbeek wordt vanmiddag door AZ gepresenteerd als de nieuwe trainer van AZ. De huidige coach van Heracles Almelo, die in het verleden ook sc Heerenveen en Feyenoord trainde, tekent een contract voor drie jaar

Ik vind het goed!!! Welkom Gertjan
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
platohw94
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2004, 15:56
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Heracles Almelo moet op zoek naar een nieuwe trainer. Gertjan Verbeek gebruikt de ontsnappingsclausule in zijn contract en vertrekt naar AZ.

Verbeek heeft een contract tot medio 2012 bij Heracles, waar hij afgelopen zomer aantrad als opvolger van Gert Heerkes. In de verbintenis werd een clausule opgenomen die de trainer de gelegenheid bood te vertrekken indien een topclub zich zou melden.

Van die mogelijkheid maakt Verbeek gebruik. De 47-jarige trainer verlaat Heracles na dit seizoen om aan de slag te gaan in Alkmaar. AZ, dat een opvolger zocht voor de tussenpaus Dick Advocaat, bereikte met de oefenmeester overeenstemming over een contract voor drie jaar.
VI link (sorry dat het de VI is)
Een verkochte wedstrijd kan je niet winnen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik vind het ook goed. De alternatieven met 020 achtergrond die circuleerden bevielen me allerminst. Laat Verbeek maar bewijzen dat Feyenoord een eenmalige misstap was. Ook zullen transfers nu in een stroomversnelling raken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
platohw94
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2004, 15:56
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik zie Verbeek als het type Adriaanse zoals hij naar AZ kwam. Gretig, gedreven en wil de top halen. Ik verwacht prachtig voetbal, knallende scores maar ook slemielige verliespartijen. Ik denk dat het prachtige seizoenen worden waarin AZ kan meestrijden voor Europees voetbal en in de top net te kort zal komen. Wel verwacht ik dat AZ het onder verbeek de topclubs kan lastig maken. Echte prijzen? IK denk dat kampioenschap de komende jaren niet gaat lukken maar met een beetje gunstige loting is een beker misschien wel te doen en in Europa met wat bravoure zouden we ook ons naar een kwart/halve finale moeten kunnen bluffen.

Ik zeg, trek een zooi talenten aan. Verkoop van el Ham, Moussa, Romero, Moreno, Schaars en mogelijk ook Lens zit er dik in. Die zijn verwend na Louis en Dick en kunnen zich waarschijnlijk niet motiveren onder gertjan.


Vraag mezelf wel af: welke spelers van Heracles gaan er naar AZ toe komen?
Laatst gewijzigd door platohw94 op 22 apr 2010, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Een verkochte wedstrijd kan je niet winnen.
Gebruikersavatar
AZymme
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 mar 2007, 15:38
Locatie: Alkmaar

Zeer positief gevoel, zegt natuurlijk verder helemaal geen reet, en over 2 jaar heb ik misschien spijt dat ik dit (toendertijd ;) ) schreef, maar ja.

Ik zeg welkom Gert-Jan
euh...
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Staat zelfs nu op AZ.nl alleen de link naar het nieuwsbericht is nog leeg
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Mooi Bas Dost meenemen. Die liet zijn contractverlenging afhangen van het wel of niet aanblijven van GJ. 020 wil hem ook hebben, als hij zo enthousiast is over GJ verbeek, dan komt ie toch lekker mee. Goeie speler hoor die Dost
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Vraag mezelf wel af: welke spelers van Heracles gaan er naar AZ toe komen?[/quote]


Ik hoop Dost. Voor de rest zullen er wel afspraken zijn gemaakt. Ook denk ik dat Verbeek duidelijkheid wou, voordat hij tekende, over de toekomst. Als er nog niets bekend was ( bij directie AZ ) had hij niet getekend toch?
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

platohw94 schreef:Ik zie Verbeek als het type Adriaanse zoals hij naar AZ kwam. Gretig, gedreven en wil de top halen. Ik verwacht prachtig voetbal, knallende scores maar ook slemielige verliespartijen. Ik denk dat het prachtige seizoenen worden waarin AZ kan meestrijden voor Europees voetbal en in de top net te kort zal komen. Wel verwacht ik dat AZ het onder verbeek de topclubs kan lastig maken. Echte prijzen? IK denk dat kampioenschap de komende jaren niet gaat lukken maar met een beetje gunstige loting is een beker misschien wel te doen en in Europa met wat bravoure zouden we ook ons naar een kwart/halve finale moeten kunnen bluffen.

Ik zeg, trek een zooi talenten aan. Verkoop van el Ham, Moussa, Romero, Moreno, Schaars en mogelijk ook Lens zit er dik in. Die zijn verwend na Louis en Dick en kunnen zich waarschijnlijk niet motiveren onder gertjan.


Vraag mezelf wel af: welke spelers van Heracles gaan er naar AZ toe komen?
Waarom alle toppers in de verkoop? Verbeek is de discipline trainer die de spelers bij AZ blijkbaar nodig hebben, waaronder ze beter functioneren en dus een hogere marktwaarde hebben en zo bij betere clubs terecht kunnen komen. Verbeek heeft bij Heerenveen toch ook met Alves en Pranjic gewerkt? Bij Feyenoord botste hij toch ook niet echt met de gevestigde orde? Prima keuze van AZ en de komst van Heracles spelers naar AZ lijkt me niet voor de hand liggend...
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

AZ Twello schreef:[..]


Waarom alle toppers in de verkoop? Verbeek is de discipline trainer die de spelers bij AZ blijkbaar nodig hebben, waaronder ze beter functioneren en dus een hogere marktwaarde hebben en zo bij betere clubs terecht kunnen komen. Verbeek heeft bij Heerenveen toch ook met Alves en Pranjic gewerkt? Bij Feyenoord botste hij toch ook niet echt met de gevestigde orde? Prima keuze van AZ en de komst van Heracles spelers naar AZ lijkt me niet voor de hand liggend...

Volgens mij juist wel. Deze routiniers wilden toch niet van 9 tot 5 op de club zijn en waren al helemaal wars van training met gewichten.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
hanjoaz
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 07 jan 2004, 14:25
Locatie: Vak W HHWAARD
Contacteer:

Brands: "Verbeek past bij filosofie van AZ"
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van AZ. De oefenmeester tekent in Alkmaar een driejarig contract. Directeur voetbalzaken Marcel Brands vertelt op de officiële website van AZ hoe de club is uitgekomend bij Verbeek.

"Met Verbeek trekt AZ een trainer aan die past bij de filosofie van de club. Zowel bij sc Heerenveen als bij Heracles Almelo heeft hij laten zien dat hij jonge spelers aantoonbaar beter kan maken, gekoppeld aan goede resultaten", aldus Brands.

"We waren op zoek naar een Nederlandstalige trainer, die discipline hoog in het vaandel heeft staan en past bij de spelersgroep van AZ. Gertjan Verbeek voldoet aan die criteria."

Donderdagmiddag vindt de officiële presentatie van Verbeek plaats. De trainer volgt in Alkmaar Dick Advocaat op. De interim-trainer vetrekt deze zomer weer bij de club.

www.voetbalprimeur.nl
VAK W SINCE 2006
Remember vak K 1999-2006
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

Super nieuws!

Heb alle vertrouwen in deze man.

Ook een bemoedigend signaal dat hij voor AZ kiest in deze onzekere periode!
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
NR10
Supporter
Berichten: 108
Lid geworden op: 16 jul 2007, 10:15
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Beste optie beschikbaar, heeft dit jaar sprankelend voetbal laten zien en is in de huidige positie van AZ dus de beste keus. =D>

Ik ga er dus vanuit dat zeer binnenkort de nieuwe eigenaar van AZ bekend zal worden, ik neem aan dat ook Verbeek zijn garanties wou hebben :-)

Nu kijken met wat voor ploeg we het nieuwe seizoen gaan beginnen... [-o<
Gebruikersavatar
rudeboyaz
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 mei 2007, 09:02
Locatie: Alkmaar

Goed nieuws! Nu alleen Mounir zo snel mogelijk verkopen, want dat gaat volgens mij niet samen..
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Verbeek: Ambitie spreekt me aan

van onze Telesportredactie
ALMELO - Gertjan Verbeek verruilt komend seizoen Heracles Almelo voor AZ. De trainer gaat de komende drie jaar aan de slag in Alkmaar.

“In goed overleg met de directie van Heracles Almelo ben ik de afgelopen dagen in gesprek geraakt met AZ", zegt Verbeek in een reactie. "Zij hebben mij een helder beeld geschetst van de huidige situatie en de ambitie die de club heeft. De goede organisatie, een jonge talentvolle spelersgroep en de uitstekende faciliteiten hebben mij doen besluiten om per 1 juli 2010 voor drie jaar aan de slag te gaan als hoofdtrainer van AZ.”
Gebruikersavatar
NR10
Supporter
Berichten: 108
Lid geworden op: 16 jul 2007, 10:15
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

tAZ schreef:
Een hele belangrijke zin!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

platohw94 schreef:Ik zeg, trek een zooi talenten aan. Verkoop van el Ham, Moussa, Romero, Moreno, Schaars en mogelijk ook Lens zit er dik in. Die zijn verwend na Louis en Dick en kunnen zich waarschijnlijk niet motiveren onder gertjan.
[-X De beste speler bij AZ dit seizoen, ook onder Koeman. Wat een onzin. Offtopic maar dat wilde ik hier toch even kwijt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Ik denk dat hij Vejinovic en Overtoom mee gaat nemen, en misschien nog Krüzen als assistent.
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

We gaan weer lekker aanvallen. Genieten!
We don't care.
Gesloten