Celso Fabian Ortiz Gamarra

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Last Scout

salmonyappi schreef:Het lijkt wel alsof men het mindere spel van Ortiz van de laatste tijd nog steeds op het conto van Verbeek wil schrijven door steeds maar op te noemen dat hij een ander boven Celso verkoos. Get over it en ga weer je best doen!
Gaat niet alleen over Verbeek, na een redelijk seizoen werd Celso Ortiz wederom naar de bank verdreven, daar was in principe geen grote aanleiding voor.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Daar was wel degelijk aanleiding voor. De prestaties werden gewoon minder van Ortiz.Die topvorm heeft hij een jaar gehad, daarna werd het minder. Niet dat hij wekelijks dramatisch speelde maar wel duidelijk minder dan de topvorm van dat ene jaar.
Last Scout

AZ 4 Life schreef:Daar was wel degelijk aanleiding voor. De prestaties werden gewoon minder van Ortiz.Die topvorm heeft hij een jaar gehad, daarna werd het minder. Niet dat hij wekelijks dramatisch speelde maar wel duidelijk minder dan de topvorm van dat ene jaar.
Daarom noemde ik het ook een redelijk seizoen en niet een goed seizoen :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: Daarom noemde ik het ook een redelijk seizoen en niet een goed seizoen :wink:
Haha, een reactie die zó van AZ 4 life zelf had kunnen zijn :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZijnzeiker
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 apr 2015, 00:16

Ben de Spaanse taal niet machtig, maar het lijkt erop dat Ortiz naar het Mexicaanse Monterrey vertrekt?

Bron 1 | Bron 2 | Bron 3
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

AZijnzeiker schreef:Ben de Spaanse taal niet machtig, maar het lijkt erop dat Ortiz naar het Mexicaanse Monterrey vertrekt?
Lees toevallig net op facebook een reactie van een Mexicaan die schrijft Welcome to Monterrey. Dat zal dan dus wel neem ik aan. Niet echt Spanje dus waar hij ooit nog hoopte te spelen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Volgens je bronnen geeft zijn zaakwaarnemer aan dat hij voor drie jaar daar gaat tekenen. Het ga je goed Celso, de meest structureel onderschatte speler van AZ in de recente geschiedenis.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Haalde toch minimaal 4 van de 5 wedstrijden die hij speelde een dikke voldoende, dat zijn cijfers waar bijvoorbeeld een Haye jaloers op mag zijn.
Het ga je goed Celso. =D>
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

~AZ~ schreef:Volgens je bronnen geeft zijn zaakwaarnemer aan dat hij voor drie jaar daar gaat tekenen. Het ga je goed Celso, de meest structureel onderschatte speler van AZ in de recente geschiedenis.
Daar sluit ik me bij aan. Sympathieke gozer. Ik hoop dat hij succes heeft daar. Celso, bedankt.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Verdient een groots afscheid, hopelijk komt het daar nog van.

Wens hem i.i.g. alle succes toe!
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

mjaah. Goede vent. Het meest nog ondergewaardeerd door Gertjan Verbeek. Die verkoos Viktor Elm boven de degelijke Celzo.

Als ik Celzo in één woord zou moeten omschrijven, dan is het woord wat in mij opkomt: Professioneel.

Het ga je goed.
Glory Hunter
AZijnzeiker
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 apr 2015, 00:16

Ontzettend jammer dat zijn gedroomde stap naar Spanje er vooralsnog niet inzit. Dat had hij wel verdiend; geen moment geklaagd over zijn (bij)rol bij AZ.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

AZ werkt mee aan een vertrek, maar ze zullen hem toch niet gratis de deur uit laten lopen? Er zal toch wel een transfersom tegenover staan?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoog tijd om te vertrekken. Als je toch ziet welke kneuzen de voorkeur boven hem kregen in de afgelopen jaren... Maar nooit klagen of de media zoeken en altijd professioneel gebleven. Het is hem gegund, had alleen gehoopt dat hij elders in Europa het ongelijk van die tactische onbenullen zou gaan bewijzen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZ rules
Supporter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:20

Ortiz is alleen op waarde geschat door Advocaat de andere trainers hebben het eigenlijk nooit helemaal in hem zien zitten. Hij heeft ook wat pech gehad met blessures. Ik vond het altijd wel een prettige speler om na te kijken. Ontzettend veel onderscheppingen en hij speelde de bal altijd wel naar de eigen kleur. Voor het nederlands voetbal mist hij alleen de drive naar voren aangezien we hier vies zijn van verdedigen.

Aangezien hij toch nog alleen als bankzitter werd gebruikt was zijn salaris natuurlijk veel te hoog. Dus goed dat hij gaat want dan komt er ook weer wat ruimte in het salarishuis. Hopelijk vind hij zijn draai weer in Mexico. In ieder geval een stuk dichter bij huis voor hem.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ salarishuis2.png
AZ salarishuis2.png (14.14 KiB) 5550 keer bekeken
Zo, snel even het AZ salarishuis getekend.

(anders blijft het ook maar zo'n abstract ding waar je eigenlijk gewoon helemaal niks van af weet.)
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Volgens mij is het meer een bungalowtje.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

MO7 schreef:Volgens mij is het meer een bungalowtje.
Soort van laagbouw? Waar Luckassen, Haye en anderen zich niet meer in vinden passen ?
Glory Hunter
Last Scout

Monterrey is een mooie club voor je Celso het ga je goed.
Er had meer ingezeten hier in Alkmaar maar het mag niet zo zijn en dat is jammer.
Deze man verdient een net afscheid en hopelijk staat er voor AZ nog wat tegenover maar zo niet dan is het Ortiz gegund.
Last Scout

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/665 ... undig.html" onclick="window.open(this.href);return false;

topic kan dus gesloten worden.... :(
Gesloten