Speler van het Jaar

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie was de beste speler van 2007-2008

Barry Opdam
56
42%
Mounir El Hamdaoui
6
5%
Ruud Vormer
7
5%
Sergio Romero
26
20%
Demy de Zeeuw
1
1%
Kew Jaliens
14
11%
Moussa Dembele
13
10%
Sebastien Pocognoli
6
5%
Ari da Silva
1
1%
Simon Cziommer
3
2%
 
Totaal aantal stemmen: 133
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Ondanks het slechte seizoen ben ik toch beniewd naar wie jullie dit jaar de beste speler vonden.

Ik heb Moreno, Martens Medunjanin Musampa en Poulsen buiten de poll gehouden vanwege gebrek aan speelminuten. Koenders heeft ook te weinig gespeeld, maar in de 13 wedstrijdjes dat hij mee mocht doen was hij zo slecht dat ik hem onmogelijk in dieze poll kon opnemen.

Vanwege een beperkt aantal keuzemogelijkheden in de poll, heb ik een kleine voorselectie gedaan en een aantal spelers uit de poll gegooid;

Gretar Steinsson is al weg en heeft niet heel het seizoen gespeeld.
Waterman keepte zeer slecht aan het eind van 2007 en begin 2008.
Agustien speelde ook vrijwel het hele seizoen slecht.
Jenner, kon wederom geen basisplaats afdwingen en was ook niet bepalend.
Donk, buiten en binnen het veld was hij vrij ongeconcentreerd.
Pelle, behoeft geen nadere uitleg. :roll:
Mendes, zeer onopvallend voor iemand met zijn ervaring.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
kArZten88
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2008, 07:03

Ik stem op Moussa, omdat ik hem dit jaar duidelijk 1 van de betere spelers vond en ik ook denk dat hij volgend jaar een belangerijke schakel in het team zal zijn
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Kew Jaliens, één van de weinige die het wel leuk vond om te voetballen dit jaar.
Gebruikersavatar
kwiqzilver
Supporter
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 apr 2007, 10:28
Locatie: Akersloot

Het hele team wist helaas niet te imponeren.
Romero is wat dat aangaat onze Gomes geweest. Heeft achterin wat meer rust in het team gebracht, waardoor er wat meer naar voren gevoetbald kon worden...
Dat er verder niets mee gedaan wordt is helaas bekend. :roll:
If somebody in the crowd spits at you, you've got to swallow it.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Barry Opdam. Zonder enige twijfel. Voor het seizoen werd hij afgeschreven, zeker omdat hij naar een andere positie uit moest kijken. Niet gezeurd, teruggeknokt en bewezen dat hij terecht Pocognoli buiten de basis houdt.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

als het dan toch maar moet good old barry!
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Sir Robbert schreef:Kew Jaliens, één van de weinige die het wel leuk vond om te voetballen dit jaar.
Hoorde laatst op de radio dat spelers uit de ere divisie Kew Jaliens de lastigste verdediger vinden.

Heb dat overigens verder nergens op papier terug gezien.

Er zijn geen spelers boven zichzelf uitgestegen dit seizoen. Opdam is wel redelijk constant geweest, gezien zijn leeftijd en verplichting op de LB positie te spelen vind ik dat hij het nog goed gedaan heeft.

Romero en Moreno hebben het in een moeilijke periode goed gedaan. Maar het is nog tekort om ze meteen speler van het seizoen te laten worden.

Mendes, de Zeeuw, Cziommer lieten te weinig zien o.b.v. een heel seizoen.

Hamdauoi pas sinds enkele maanden laten zien dat het niveau aankan.

Conclusie in dit seizoen van armoede ga ik toch voor Jaliens! Over all het meest constant! Geen wanklank en misschien ook wel een beetje voor zijn staat van dienst. En een verplichte verschuiving naar de RB positie.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Barry natuurlijk
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Sir Robbert schreef:Kew Jaliens, één van de weinige die het wel leuk vond om te voetballen dit jaar.
Om te voetballen of kaarten te pakken?
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Het zijn er eigenlijk 2, Barry Opdam en Kew Jaliens. Mijn stem gaat uit naar Jaliens, puur omdat het mijn bradda is natuurlijk.


Nee ik stem op Jaliens omdat hij toch het meest constant is geweest, als één van de weinige wel eens zijn poot erin durfde te zetten en toch de leidersrol naar zich toe probeerde te trekken, ondanks dat het geen natuurlijke leider is.

Vooral dat laatste heeft bij mij de doorslag gegeven in het voordeel van Jaliens.
hjkuuhjkk

Kew heeft duidelijk het best gefunctioneert dit jaar.
Vrij constant en heeft geen zwakke plek in zijn spel, dat wil niet zeggen dat hij dit seizoen foutloos heeft gespeeld, maar dat doet geen enkele speler en de spelers van AZ afgelopen seizoen al helemaal niet.
Hij was dit jaar aanvoerder en de band heeft hij ook waardig gedragen.

Ik hoop dat ik volgend jaar een meer aanvallender speler kan kiezen, want hoewel Kew mijn favoriete speler blijft, spelen de beste voetballers doorgaands in de aanval of aanvallend middenveld, dus laat ze het een keer waarmaken.
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Barry Opdam. Zelfs de wedstrijd tegen Vitesse kwam nog uit zijn tenen. Wat liep hij zich terecht op te winden over zijn medespelers.
kArZten88
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2008, 07:03

Bayon Kwaku schreef:Kew heeft duidelijk het best gefunctioneert dit jaar.
Vrij constant en heeft geen zwakke plek in zijn spel, dat wil niet zeggen dat hij dit seizoen foutloos heeft gespeeld, maar dat doet geen enkele speler en de spelers van AZ afgelopen seizoen al helemaal niet.
Hij was dit jaar aanvoerder en de band heeft hij ook waardig gedragen.

Ik hoop dat ik volgend jaar een meer aanvallender speler kan kiezen, want hoewel Kew mijn favoriete speler blijft, spelen de beste voetballers doorgaands in de aanval of aanvallend middenveld, dus laat ze het een keer waarmaken.
ik herinner me toch een wedstrijd in Alkmaar (tegen vitesse) waar hij soms wel erg slecht uit de voeten kwam. Balletje breed onder je voet door laten lopen is niet egt goed denk ik. Ookal gebeurde dit niet vaak maar hij was in die wedstrijd wel erg onder zijn niveau bezig
hjkuuhjkk

kArZten88 schreef:[..]


ik herinner me toch een wedstrijd in Alkmaar (tegen vitesse) waar hij soms wel erg slecht uit de voeten kwam. Balletje breed onder je voet door laten lopen is niet egt goed denk ik. Ookal gebeurde dit niet vaak maar hij was in die wedstrijd wel erg onder zijn niveau bezig
Goed lezen dan snap je beter wat ik duidelijk wil maken :wink:
Kew heeft duidelijk het best gefunctioneert dit jaar.
Vrij constant en heeft geen zwakke plek in zijn spel, dat wil niet zeggen dat hij dit seizoen foutloos heeft gespeeld, maar dat doet geen enkele speler en de spelers van AZ afgelopen seizoen al helemaal niet.
Hij was dit jaar aanvoerder en de band heeft hij ook waardig gedragen.

Ik hoop dat ik volgend jaar een meer aanvallender speler kan kiezen, want hoewel Kew mijn favoriete speler blijft, spelen de beste voetballers doorgaands in de aanval of aanvallend middenveld, dus laat ze het een keer waarmaken.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Opdam natuurlijk! Heeft het meest constant gespeeld dit seizoen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
johan99
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:55
Locatie: Alkmaar

Mag Herry en Berry ook?
Forza AZ
AZ de club van de toekomst
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

hijsz schreef:[..]


Om te voetballen of kaarten te pakken?
Door die kaarten te pakken liet hij in ieder geval zien dat hij er alles aan deed, overigens heeft hij nooit een rode kaart gepakt en dus zelden het team laten zitten.

Maar kom jij hier om te zeiken, of gooi je er zelf ook nog een naam tegen aan?
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Sir Robbert schreef:[..]


Door die kaarten te pakken liet hij in ieder geval zien dat hij er alles aan deed, overigens heeft hij nooit een rode kaart gepakt en dus zelden het team laten zitten.

Maar kom jij hier om te zeiken, of gooi je er zelf ook nog een naam tegen aan?
[-X

AZ - Feyenoord.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
JW.
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2008, 18:12
Locatie: Wormerveer

Barry, geen twijfel over mogelijk.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Sir Robbert schreef:[..]


Door die kaarten te pakken liet hij in ieder geval zien dat hij er alles aan deed, overigens heeft hij nooit een rode kaart gepakt en dus zelden het team laten zitten.

Maar kom jij hier om te zeiken, of gooi je er zelf ook nog een naam tegen aan?
Wat een gezeik dit!
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gesloten