Speler van het Jaar

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie was de beste speler van 2007-2008

Barry Opdam
56
42%
Mounir El Hamdaoui
6
5%
Ruud Vormer
7
5%
Sergio Romero
26
20%
Demy de Zeeuw
1
1%
Kew Jaliens
14
11%
Moussa Dembele
13
10%
Sebastien Pocognoli
6
5%
Ari da Silva
1
1%
Simon Cziommer
3
2%
 
Totaal aantal stemmen: 133
hjkuuhjkk

Plien schreef:[..]


Zowel in Holland Sport als in de VI heeft hij dat meerdere malen gezegd. Het niet kampioen worden daarvan zei hij dat God vond dat het nog niet Jaliens zijn tijd was om kampioen te worden. Ik kan het zo snel niet vinden maar dit heb ik al eens eerder gepost.
Die uitspraken deed hij op het moment dat je op een punt staat dat je een bepaald aspekt van het niet kampioen worden niet meer kan sportief verklaren.
Het was niet zo dat de vraag was: "Jullie zijn geen kampioen geworden, wat ging er mis ?"
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Bayon Kwaku schreef:[..]

Die uitspraken deed hij op het moment dat je op een punt staat dat je een bepaald aspekt van het niet kampioen worden niet meer kan sportief verklaren.
Het was niet zo dat de vraag was: "Jullie zijn geen kampioen geworden, wat ging er mis ?"
Ja dat was de vraag wel !!
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Bayon Kwaku schreef: Heeft hij dat gezegd ?
Ik denk dat je dat gewoon verzint.
...
Bayon Kwaku schreef:[..]

Die uitspraken deed hij op het moment dat je op een punt staat dat je een bepaald aspekt van het niet kampioen worden niet meer kan sportief verklaren.
Het was niet zo dat de vraag was: "Jullie zijn geen kampioen geworden, wat ging er mis ?"
Jij was eerst niet op de hoogte van zijn uitspraken, daarna krijg je een antwoord op iets wat je niet wist en vervolgens verkjlaar je dat antwoord door te gaan speculren over wat de vraag kon zijn.

Jij bent dus degene die hier zaken verzint.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

multatuli schreef:[..]


Er zijn wel meer streng gelovigen die dit soort dingen echt denken. Alhoewel ik persoonlijk het onzin vind (omdat ik zelf absoluut niet gelovig ben) zie ik er geen probleem in. Hij denkt nu eenmaal dit en zegt dat gewoon eerlijk. Hij heeft daarom echt niet minder zijn best voor AZ gedaan.
Ik vind het prima dat hij dit soort dingen denkt en zegt. Persoonlijk kan ik mij hierin absoluut niet vinden.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Frankie schreef:[..]


Jij was eerst niet op de hoogte van zijn uitspraken, daarna krijg je een antwoord op iets wat je niet wist en vervolgens verkjlaar je dat antwoord door te gaan speculren over wat de vraag kon zijn.

Jij bent dus degene die hier zaken verzint.
:lol: was ook mijn eerste reactie !!
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Max de Jong
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2008, 17:43
Locatie: Alkmaar/Koedijk

Ruudje Vormer
Volgend seizoen hopelijk een langere periode basisplek voor hem!
Ook Romero was ik aan het einde wel te spreken over!
Pocognoli ook zeer te spreken over, jammer dat ie in het zicht van de haven vaak wissel stond en amper speelde...
Gebruikersavatar
Max de Jong
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2008, 17:43
Locatie: Alkmaar/Koedijk

Max de Jong schreef:Ruudje Vormer
Volgend seizoen hopelijk een langere periode basisplek voor hem!
Ook Romero was ik aan het einde wel te spreken over!
Ook Pocognoli ben ik zeeer te spreken over! Hopelijk van meet af aan basis komend seizoen!
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Max de Jong schreef:[..]


Ook Pocognoli ben ik zeeer te spreken over! Hopelijk van meet af aan basis komend seizoen!
Ik snap nu ook al niet waarom hij geen basis plaatst heeft!
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
AZRoy
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:08
Locatie: Groningen

hijsz schreef:[..]


Ik snap nu ook al niet waarom hij geen basis plaatst heeft!
Hij heeft die veel gehad totdat hij op de training geblesseerd raakte aan het eind van het seizoen.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

AZRoy schreef:[..]

Hij heeft die veel gehad totdat hij op de training geblesseerd raakte aan het eind van het seizoen.
Laatste weken was hij volgens mij gewoon fit. Hij heeft toen amper gespeeld en ik denk dat je hem goed had kunnen gebruiken.
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

hijsz schreef:[..]


Ik snap nu ook al niet waarom hij geen basis plaatst heeft!
Snap niet dat mensen hem in de basis willen zien hoor. Zo bijster veel heeft de beste man toch ook niet laten zien. :?
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Barrygoal schreef:[..]
Snap niet dat mensen hem in de basis willen zien hoor. Zo bijster veel heeft de beste man toch ook niet laten zien. :?
Hij heeft in ieder geval een gigantische inzet en strijdlust laten zien. Dat is al meer dan we van een aantal andere spelers kunnen zeggen. Verder heeft hij het voetballend ook heel aardig gedaan. Hij heeft toch meerdere assists gegeven waaruit gescoord werd + nog meer waaruit de spitsen hadden moeten scoren. Voor iedereen was Steinsson een held vanwege zijn inzet en karakter, maar poco heeft dat net zo + is voetballend beter.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Max de Jong schreef:[..]


Ook Pocognoli ben ik zeeer te spreken over! Hopelijk van meet af aan basis komend seizoen!
Ik hoop het niet, die man is als linksback lachwekkend en voegt voetballend geen reet toe, zeker niet op het middenveld. Van mij mag hij weer gaan naar waar hij vandaan kwam.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

multatuli schreef:[..]


Hij heeft in ieder geval een gigantische inzet en strijdlust laten zien. Dat is al meer dan we van een aantal andere spelers kunnen zeggen. Verder heeft hij het voetballend ook heel aardig gedaan. Hij heeft toch meerdere assists gegeven waaruit gescoord werd + nog meer waaruit de spitsen hadden moeten scoren. Voor iedereen was Steinsson een held vanwege zijn inzet en karakter, maar poco heeft dat net zo + is voetballend beter.
Ik ben het met je eens dat ik hem liever zie als een Agustien, maar ik heb hem tot nu toe nog weinig toe zien voegen voetballend gezien. Zoals AZ 4 Life al aangeeft, als linksback is hij helemaal op een keiharde manier door het ijs gezakt, en op het middenveld kon hij mij ook niet echt bekoren. Werkt hard, maar verder weinig tot niets toevoegend.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Barrygoal schreef:[..]


Ik ben het met je eens dat ik hem liever zie als een Agustien, maar ik heb hem tot nu toe nog weinig toe zien voegen voetballend gezien. Zoals AZ 4 Life al aangeeft, als linksback is hij helemaal op een keiharde manier door het ijs gezakt, en op het middenveld kon hij mij ook niet echt bekoren. Werkt hard, maar verder weinig tot niets toevoegend.
Volgens mij heeft hij niet veel wedstrijden linksback gestaan en de keren dat hij er wel stond kan ik mij geen blunders van hem herinneren. Dat hij op het middenveld heeft gespeeld was natuurlijk een noodoplossing vanwege de blessures en de spelers uit vorm. Ondanks dat hij geen middenveld is, heeft hij wel kansen gecreerd + gescoord.

Het is trouwens ook niet bevordelijk om als verdediger een hele tijd als middenvelder gebruikt te worden, waarna je opeens weer als back aan de slag moet. Ik hoop daarom dat hij dit jaar de concurrentie met Opdam aan kan gaan voor de linksback positie. Ik verwacht dat beide spelers in het begin op die positie speeltijd krijgen. In de loop van het seizoen zal Poco dan vaste linksback worden en Opdam meer een soort van supersub in de verdediging worden.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Barrygoal schreef:[..]


Ik ben het met je eens dat ik hem liever zie als een Agustien, maar ik heb hem tot nu toe nog weinig toe zien voegen voetballend gezien. Zoals AZ 4 Life al aangeeft, als linksback is hij helemaal op een keiharde manier door het ijs gezakt, en op het middenveld kon hij mij ook niet echt bekoren. Werkt hard, maar verder weinig tot niets toevoegend.
Als dit al waar is,dan nog heeft hij meer waarde voor het elftal dan Ari, Pelle,Agustien,Koenders,Donk(huidige vorm) Jenner en Hamdaoui. Ik zie liever een technisch beperkte harde werker dan een lanterfantende mooi-weer voetballer.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

multatuli schreef:[..]


Volgens mij heeft hij niet veel wedstrijden linksback gestaan en de keren dat hij er wel stond kan ik mij geen blunders van hem herinneren. Dat hij op het middenveld heeft gespeeld was natuurlijk een noodoplossing vanwege de blessures en de spelers uit vorm. Ondanks dat hij geen middenveld is, heeft hij wel kansen gecreerd + gescoord.

Het is trouwens ook niet bevordelijk om als verdediger een hele tijd als middenvelder gebruikt te worden, waarna je opeens weer als back aan de slag moet. Ik hoop daarom dat hij dit jaar de concurrentie met Opdam aan kan gaan voor de linksback positie. Ik verwacht dat beide spelers in het begin op die positie speeltijd krijgen. In de loop van het seizoen zal Poco dan vaste linksback worden en Opdam meer een soort van supersub in de verdediging worden.
Aan het begin van het seizoen werden ze ook constant gewisseld. Beiden speelden dan ongeveer een helft. Fouten kan ik mij niet zo meer herinneren, maar waren er wel zeker. Kan me ook herinneren dat hij tegen NEC continue voorbij werd gelopen. Over dat kansen creeeren vind ik wel meevallen. Hij kreeg best veel kansen om een voorzet te geven, maar er kwamen er daarvan meestal weinig knap voor de goal.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
hjkuuhjkk

Frankie schreef:[..]


Jij was eerst niet op de hoogte van zijn uitspraken, daarna krijg je een antwoord op iets wat je niet wist en vervolgens verkjlaar je dat antwoord door te gaan speculren over wat de vraag kon zijn.

Jij bent dus degene die hier zaken verzint.
Nee, want dat programma heb ik gezien en dat is niet de tendens van het missen van het kampioenschap geweest volgens Jaliens, hij zei het inderdaad letterlijk maar in een andere kontekst.
Die kontekst WIL je begrijpen OF je pakt hem op die woorden,
ik kies voor het eerste.
Gebruikersavatar
Bliezy
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 jan 2008, 19:27

Zo! Barry gaat lekker!!! :P
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

AZ 4 Life schreef:[..]


Waarom is dat achterlijk? Omdat iemand daar kracht uit haalt? Alsjeblieft zeg, wat een verschrikkelijke onzin.
Dat is mijn persoonlijke mening daarover. Als je de post goed leest staat er ook in dat ze dat van mij gerust mogen doen.

Ik vind het overdreven, that's all. Als een kruisje-sla-speler het goede draadje heeft gevonden dat in z'n computer past (wat bij menigeen een overwinning is) slaat hij toch ook geen kruisje? Het is net zoiets als een dansje doen na een doelpunt, dat slaat ook nergens op en is alleen maar vertoon richting het publiek.
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Gesloten