Speler van het Jaar

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie was de beste speler van 2007-2008

Barry Opdam
56
42%
Mounir El Hamdaoui
6
5%
Ruud Vormer
7
5%
Sergio Romero
26
20%
Demy de Zeeuw
1
1%
Kew Jaliens
14
11%
Moussa Dembele
13
10%
Sebastien Pocognoli
6
5%
Ari da Silva
1
1%
Simon Cziommer
3
2%
 
Totaal aantal stemmen: 133
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

Only 3 players did themselves justice this season:

Opdam (who proved Louis wrong - he is FAR too good to play leftback and must be restored to his BEST position of centreback in place of the hopeless Hector.

Jaliens who led by example and could shoulder none of the blame for the fact his team-mates were quite disgraceful in their performances at times this season.

Pocognoli who wherever he played always did a great job for the team, had a great left foot and proved to be a far better left winger than the player we bought to fill that position. Put him at left back next year and you'll see what he can really do.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Gyros in Thessaloniki schreef:Voor wie zich wil ergeren :o De poll van AZ.nl geeft een aardig beeld van het (voetbal)intellect van de bezoekers van deze website :oops:
Zegt ook veel over de snelheid van de webmaster, een uur nadat ik de poll hier startte stond hij al op AZ.nl ;)
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Gyros in Thessaloniki schreef:[..]


Dembele, spits van beroep: 33 wedstrijden, 4 goals.

Romero heeft goed gespeeld de laatste tijd, maar het is een verkiezing van speler van het jaar, niet 'beste speler van de laatste tien wedstrijden' :idea:
Dembele speelt zelden als diepste spits, hij speelt vrijwel altijd als aanvallende middenvelder of 2e spits. Romero vind ik gewoon hartstikke terecht, ook al heeft hij niet zo veel wedstrijden achter zijn naam staan.
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

pAZcal schreef:[..]

Dembele speelt zelden als diepste spits, hij speelt vrijwel altijd als aanvallende middenvelder of 2e spits. Romero vind ik gewoon hartstikke terecht, ook al heeft hij niet zo veel wedstrijden achter zijn naam staan.
Dembélé is the worst of the season - for the simple reason he was the player who performed the worst in comparison to his supposed ability and talent. He has actually regressed as a player. Fact is he failed to achieve the goal set by Louis , for me it is therefore ridiculous to vote for him above any of the main contenders. Player of the Year for the Rode Duivels maybe...
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Sergio Romero voor mij
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Voor mij ook Sergio Romero. Moet met uitlopen nog wat zekerder worden,maar verder een kanjer. Hoe hij zijn tegenstanders aankijkt en altijd probeert hij een snelle voortzetting.Een verademing vergeleken met die sufkut van Waterman.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Gyros in Thessaloniki schreef:[..]
Wie op het draafpaard Dembele heeft gestemd snapt weinig van voetbal. Het is een spits :!: En wat behoort die te doen? Zijn jullie nou zo dom of ben ik nou zo slim :roll:
Slim ben je in ieder geval blijkbaar niet (omdat je blijkbaar alleen naar het etiket spits en het aantal doelpunten kijkt), maar ontzettend arrogant duidelijk wel :!:

Je kan je zo te zien in ieder geval wel heel erg goed met Van Gaal identificeren.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Opdam op stip! Heeft verreweg het meest constant gespeeld. Niet op een al te hoog niveau, maar hij had toch altijd een basisplaats! Volgende seizoen heeft hij zijn plek al verdiend. :)
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

OPDAM!!!!


Met Stip op nummer 1.
Gebruikersavatar
Gyros in Thessaloniki
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 aug 2006, 09:50
Contacteer:

multatuli schreef:[..]

Slim ben je in ieder geval blijkbaar niet (omdat je blijkbaar alleen naar het etiket spits en het aantal doelpunten kijkt), maar ontzettend arrogant duidelijk wel :!:

Je kan je zo te zien in ieder geval wel heel erg goed met Van Gaal identificeren.
emo·ti·con, smiley (het; emoticons; emoticonnetje)
symbool waarmee op het internet naar emoties wordt verwezen

Maak 'm stuk ouwe 8)
remember 1981
Gebruikersavatar
Bliezy
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 jan 2008, 19:27

En ik wilde nog wel op Pelle stemmen ;)
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Bliezy schreef:En ik wilde nog wel op Pelle stemmen ;)
Ga je gang. :roll:
Geen gelul, drink een pul!!
patje10
Herry en/of Berry
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:25

Opdam.
Gebruikersavatar
jAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 12 jan 2005, 15:08
Locatie: Egmond

Alkmaar-Noord schreef:OPDAM!!!!


Met Stip op nummer 1.
Come on you reds
Gebruikersavatar
barrel
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 dec 2005, 16:45
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Opdam , overduidelijk
kotsen in 020
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Sergio Romero zoveel stemmen? Die man heeft pakweg 10 wedstrijden gespeeld :?
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Opdam. De enige constante die zo'n beetje elke wedstrijd een goede voldoende scoort. Daarnaast is het een echte AZ-er dus bonus punten.
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef:Sergio Romero zoveel stemmen? Die man heeft pakweg 10 wedstrijden gespeeld :?
En is 10 keer zo goed als Waterman :wink:
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:Sergio Romero zoveel stemmen? Die man heeft pakweg 10 wedstrijden gespeeld :?
Hij heeft er volgens mij 12 in de competitie en een stuk of 2 in de UEFA cup gespeeld. Keepers spelen natuurlijk 90 min mee, dus al met al heeft hij meer spelminuten dan een El Ham of Vormer gemaakt. Ik denk dat hij veel stemmen krijgt omdat hij een einde maakte aan de pijnlijke nederlagen (6-1, 5-2, 3-0, 4-0). We kregen er in de eerste 8 wedstrijden na de winterstop 23 tegen, terwijl Romero de laaste 10 wedstrijden keepte en maar 10 tegen kreeg. Dit is natuurlijk ook deels te danken aan het goede werk van Moreno.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Schaars natuurlijk. Heeft het hele jaar niks verkeerds gedaan.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gesloten