Speler van het Jaar

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie was de beste speler van 2007-2008

Barry Opdam
56
42%
Mounir El Hamdaoui
6
5%
Ruud Vormer
7
5%
Sergio Romero
26
20%
Demy de Zeeuw
1
1%
Kew Jaliens
14
11%
Moussa Dembele
13
10%
Sebastien Pocognoli
6
5%
Ari da Silva
1
1%
Simon Cziommer
3
2%
 
Totaal aantal stemmen: 133
Gebruikersavatar
A!Z!
Supporter
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jun 2007, 11:00

RULEAZ schreef:Schaars natuurlijk. Heeft het hele jaar niks verkeerds gedaan.
:bow:
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Gyros in Thessaloniki schreef:Voor wie zich wil ergeren :o De poll van AZ.nl geeft een aardig beeld van het (voetbal)intellect van de bezoekers van deze website :oops:
Ik heb (uit protest) op kiki musampa gestemd.
Ik zou willen voorstellen om massaal op deze vedette te gaan stemmen.
...-
Gebruikersavatar
Gyros in Thessaloniki
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 aug 2006, 09:50
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:[..]

Ik heb (uit protest) op kiki musampa gestemd.
Ik zou willen voorstellen om massaal op deze vedette te gaan stemmen.
Ik heb vandaag reeds drie keer op Kiki gestemd: wereldspeler :roll:
remember 1981
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

In ieder geval niet Jaliens. Die bijbelverkopert in de kleedkamer. :? Ik houdt het wel bij Opdam.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:In ieder geval niet Jaliens. Die bijbelverkopert in de kleedkamer. :?
Dat je Opdam beter vond presteren is natuurlijk jouw mening, ik vind het alleen totaal niet relevant om zijn geloof erbij te halen. Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet gewoon accepteren dat er mensen zijn met een andere levensstijl, hij doet er niemand kwaad mee lijkt me.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik heb (uit protest) op kiki musampa gestemd.
Ik zou willen voorstellen om massaal op deze vedette te gaan stemmen.
Mag je ook al op Kees Luyckx stemmen dit jaar ? :wink:
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik heb (uit protest) op kiki musampa gestemd.
Ik zou willen voorstellen om massaal op deze vedette te gaan stemmen.

Ik zelf heb op Opdam gestemd. Dit omdat hij de enige speler dit jaar was die bijna elke wedstrijd toch nog een redelijk/goed niveau haalde. Door op Kiki te stemmen doe je Barry te kort.
Underground

A!Z! schreef:[..]


:bow:
Ja geweldig. Ik dacht er aan. Jij zegt het. Een foutloze speler. :lol:
hjkuuhjkk

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat je Opdam beter vond presteren is natuurlijk jouw mening, ik vind het alleen totaal niet relevant om zijn geloof erbij te halen. Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet gewoon accepteren dat er mensen zijn met een andere levensstijl, hij doet er niemand kwaad mee lijkt me.
Daar gaat het ook niet om,
zoiets noemen ze een ontsnappingsclausule :wink:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:[..]
Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet gewoon accepteren dat er mensen zijn met een andere levensstijl, hij doet er niemand kwaad mee lijkt me.
Gezien je adoratie van Patrick K. heb je een iets ruimere interpratie van bovenstaand standpunt dan ik. Ik vind juist dat men een beetje is doorgeschoten in het accepteren van "levensstijlen". Als jij je paspoort gaat ophalen bij de gemeente accepteer je het ook niet als de ambtenaar van dienst een "Thank God"T-shirt onder zijn overhemd vandaan tovert, of als je chirurg tot een paar uur voor je open hartoperatie in de Waardse Tempel blijkt te hangen.

Presteren op je werk moet prioriteit een zijn en daarvoor is zo min mogelijk afleiding van de kerntaak gewenst. Het leger is natuurlijk wel het andere uiterste, maar die uniformiteit heeft natuurlijk wel een functie.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

MO7 schreef:[..]


Gezien je adoratie van Patrick K. heb je een iets ruimere interpratie van bovenstaand standpunt dan ik. Ik vind juist dat men een beetje is doorgeschoten in het accepteren van "levensstijlen". Als jij je paspoort gaat ophalen bij de gemeente accepteer je het ook niet als de ambtenaar van dienst een "Thank God"T-shirt onder zijn overhemd vandaan tovert, of als je chirurg tot een paar uur voor je open hartoperatie in de Waardse Tempel blijkt te hangen.

Presteren op je werk moet prioriteit een zijn en daarvoor is zo min mogelijk afleiding van de kerntaak gewenst. Het leger is natuurlijk wel het andere uiterste, maar die uniformiteit heeft natuurlijk wel een functie.
Ja, dat is natuurlijk allemaal waar. De vraag is of het op Jaliens en zijn pinkstergemeenschap (of iets dergelijks) het zo dol maakt en ik vind van niet. Moeten we dan ook meteen kruisjes slaan op het veld verbieden? Het is natuurlijk wel achterlijk dat voetballers dat willen doen, maar ze vinden nu eenmaal dat ze dat moeten doen. Het zal me een zorg wezen.
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:[..]


Gezien je adoratie van Patrick K. heb je een iets ruimere interpratie van bovenstaand standpunt dan ik. Ik vind juist dat men een beetje is doorgeschoten in het accepteren van "levensstijlen". Als jij je paspoort gaat ophalen bij de gemeente accepteer je het ook niet als de ambtenaar van dienst een "Thank God"T-shirt onder zijn overhemd vandaan tovert, of als je chirurg tot een paar uur voor je open hartoperatie in de Waardse Tempel blijkt te hangen.

Presteren op je werk moet prioriteit een zijn en daarvoor is zo min mogelijk afleiding van de kerntaak gewenst. Het leger is natuurlijk wel het andere uiterste, maar die uniformiteit heeft natuurlijk wel een functie.
Een gemeente-ambtenaar met een 'thank god' t-shirt zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn, dat moet hij lekker zelf weten.

Maar goed, dat is het punt niet. Het gaat mij erom dat het nergens op slaat om Jaliens nu ineen keer aan te vallen omdat hij toevallig in God geloofd. Laat die jongen toch lekker!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZRulezz schreef:[..]
Ja, dat is natuurlijk allemaal waar. De vraag is of het op Jaliens en zijn pinkstergemeenschap (of iets dergelijks) het zo dol maakt en ik vind van niet. Moeten we dan ook meteen kruisjes slaan op het veld verbieden? Het is natuurlijk wel achterlijk dat voetballers dat willen doen, maar ze vinden nu eenmaal dat ze dat moeten doen. Het zal me een zorg wezen.
Bij mij gaat het bij een speler van het jaar om het totaal beeld als de prestaties toch niet noemenswaardig verschillen. En als zo'n speler het missen van een kampioenschap afdoet met zoiets als dat het dan wel de wil van een God zal zijn ofzo mag hij dat vinden, maar wordt hij bij mij in ieder geval nooit speler van het jaar.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZRulezz schreef:[..]Het is natuurlijk wel achterlijk dat voetballers dat willen doen, maar ze vinden nu eenmaal dat ze dat moeten doen. Het zal me een zorg wezen.
Waarom is dat achterlijk? Omdat iemand daar kracht uit haalt? Alsjeblieft zeg, wat een verschrikkelijke onzin.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik vind het achterlijk om na zo'n seizoen een "speler van het jaar" te kiezen. Collectief falen moet je niet belonen. Minst slechte speler ( lees : speler met nog een greintje zelfvertrouwen ) is ook onzin. Nu al komkommertijd ??
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
zeek
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:45
Locatie: Cabannes, Frankrijk
Contacteer:

Ben een onwijze fan van 'Poco' en meer en meer van Héctor Moreno

Maar vind Barry Opdam de beste over het hele jaar
Tartan army we are here,yoho....groetjes van de Schotse AZ supporters
hjkuuhjkk

Kilkenny schreef:[..]
Bij mij gaat het bij een speler van het jaar om het totaal beeld als de prestaties toch niet noemenswaardig verschillen. En als zo'n speler het missen van een kampioenschap afdoet met zoiets als dat het dan wel de wil van een God zal zijn ofzo mag hij dat vinden, maar wordt hij bij mij in ieder geval nooit speler van het jaar.
Heeft hij dat gezegd ?
Ik denk dat je dat gewoon verzint.
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Bayon Kwaku schreef:[..]

Heeft hij dat gezegd ?
Ik denk dat je dat gewoon verzint.
Nope, zo'n zelfde opmerking maakte hij over het mislopen van de UEFA cup finale.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Bayon Kwaku schreef:[..]

Heeft hij dat gezegd ?
Ik denk dat je dat gewoon verzint.
Zowel in Holland Sport als in de VI heeft hij dat meerdere malen gezegd. Het niet kampioen worden daarvan zei hij dat God vond dat het nog niet Jaliens zijn tijd was om kampioen te worden. Ik kan het zo snel niet vinden maar dit heb ik al eens eerder gepost.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Plien schreef:[..]
Zowel in Holland Sport als in de VI heeft hij dat meerdere malen gezegd. Het niet kampioen worden daarvan zei hij dat God vond dat het nog niet Jaliens zijn tijd was om kampioen te worden. Ik kan het zo snel niet vinden maar dit heb ik al eens eerder gepost.
Er zijn wel meer streng gelovigen die dit soort dingen echt denken. Alhoewel ik persoonlijk het onzin vind (omdat ik zelf absoluut niet gelovig ben) zie ik er geen probleem in. Hij denkt nu eenmaal dit en zegt dat gewoon eerlijk. Hij heeft daarom echt niet minder zijn best voor AZ gedaan.
Gesloten