Welke speler(s) moet(en) weg?

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie moet er meteen met een strik om zijn nek AZ verlaten?

Graziano Pellè
38
31%
Boy Waterman
9
7%
Milano Koenders
38
31%
Ari
4
3%
Joey Didulica
3
2%
Ryan Donk
5
4%
Ruud Vormer
2
2%
Kemy Agustien
12
10%
Kemy Agustien
12
10%
 
Totaal aantal stemmen: 123
Gebruikersavatar
Yubisaki
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 jul 2007, 10:23
Locatie: Alkmaar

Het einde van het seizoen nadert. Dirk en Marcel kondigen grote schoonmaak aan en allerlei nieuwe spelers.
Misschien moet de directie naar de supporters luisteren over welke speler(s) weg moet(en), aangezien wij vast elke wedstrijd bekijken en met ons voetbaloog meteen zien welke speler wel of niet geschikt is voor AZ.
Dus even pollen over wie er meteen getransfereerd moet worden!

PS: deze spelers die in aanmerking komen voor de poll zijn naar mijn mening AZ onwaardig, door inzet of talent.
patje10
Herry en/of Berry
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:25

Yubisaki schreef:Het einde van het seizoen nadert. Dirk en Marcel kondigen grote schoonmaak aan en allerlei nieuwe spelers.
Misschien moet de directie naar de supporters luisteren over welke speler(s) weg moet(en), aangezien wij vast elke wedstrijd bekijken en met ons voetbaloog meteen zien welke speler wel of niet geschikt is voor AZ.
Dus even pollen over wie er meteen getransfereerd moet worden!

PS: deze spelers die in aanmerking komen voor de poll zijn naar mijn mening AZ onwaardig, door inzet of talent.
Donk AZ onwaardig? Wordt één van de beste verdedigers van Nederland, hij heeft op dit moment een inzinking, maar was vorig jaar heel goed. Kan me nog herinneren hoe hij Martins van Newcastle uitschakelde. Gewoon een goede voetballer die vaak voor z'n man komt, fel is en sterk in de lucht. Opbouwend misschien wat minder, maar vergeet niet hoe jong hij nog is.
Gebruikersavatar
Yubisaki
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 jul 2007, 10:23
Locatie: Alkmaar

patje10 schreef:[..]


Donk AZ onwaardig? Wordt één van de beste verdedigers van Nederland, hij heeft op dit moment een inzinking, maar was vorig jaar heel goed. Kan me nog herinneren hoe hij Martins van Newcastle uitschakelde. Gewoon een goede voetballer die vaak voor z'n man komt, fel is en sterk in de lucht. Opbouwend misschien wat minder, maar vergeet niet hoe jong hij nog is.
Talent heeft hij zeker. Ik geloof ook wel in hem. Hij is alleen erg laconiek, en als dat eruit is dan kan het wat worden met hem. De poll moet ook spelers herbergen waar de meeste supporters ontevreden over zijn, dus vandaar. Ik ben gematigd positief maar er zijn supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.
checkmate
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 mei 2006, 07:40
Locatie: wormer

Zijn er wel meerdere....

Pelle en Agustien en koenders..
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Waterman, Luirink, Pelle, Agustien, Koenders, El hamdaoui ZOIEZO weg. Geen van deze spelers hoop ik volgend jaar terug te zien in het shirt van AZ. Ga nou niet zo beginnen door te zeggen dat El Hamdi nog wel wat wordt aangezien zijn laatste 2 wedstrijden ( Excelsior, VVV zo hé topclubs ) want hij bakt(e) er gewoon niks van voor deze 2 wedstrijden. Bij de rest lijkt me geen beargumentatie nodig.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
mug
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mar 2008, 12:22
Locatie: Haarlem

Luirink weg?? ben ik het niet mee eens
voor de rest wel!
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

LeonAZ schreef:Waterman, Luirink, Pelle, Agustien, Koenders, El hamdaoui ZOIEZO weg. Geen van deze spelers hoop ik volgend jaar terug te zien in het shirt van AZ. Ga nou niet zo beginnen door te zeggen dat El Hamdi nog wel wat wordt aangezien zijn laatste 2 wedstrijden ( Excelsior, VVV zo hé topclubs ) want hij bakt(e) er gewoon niks van voor deze 2 wedstrijden. Bij de rest lijkt me geen beargumentatie nodig.
Als je vind dat iemand weg moet, vind ik dat je moet aangeven waarom diegene weg moet.

Over El Hamdaoui, Feyenoord uit niet gezien?
Glory is for the moment. Pride is forever!
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

Kan je in de poll de naam Augustien even veranderen in Agustien. Verder vind ik dat de volgende spelers moeten vertrekken; Didulica, Cziommer, Pelle, Ari, Poulsen, Vormer, Molhoek, Agustien, Waterman en Koenders.
Laatst gewijzigd door Don Corleone op 14 apr 2008, 20:40, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Van mij mag El Ham weg, t is een egotripper.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Kan er niet beter een topic gemaakt worden met de spelers die we willen behouden 8)
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

agustien, koenders, vormer, cziommer & ari.

korte toelichting:

Aan koenders maak ik geen worden meer vuil.
augustien, zijn houding bevalt mij niet.
vormer, leuke speler voor niveau sparta.
ari, mist de intelligentie.
Laatst gewijzigd door oboema op 14 apr 2008, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Mensen die niet eens fatsoenlijk de spelersnamen kunnen typen....DIE mogen van mij weg!

Waar is trouwens Jenner in het rijtje?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Beetje jammer dat ik er maar één kan kiezen...

Jenner
Ari
Pelle
Koenders
Agustien
Da Silva

Deze mogen van mij part allemaal exit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

1. Agustien (houding, desinteresse, bepalende fouten)
2. Koenders (idem dito)
3. Waterman (idem dito + mentaal zwak, positioneel slecht, bij hoge ballen dramatisch)
4. Pelle (met hem gaat alles door de lucht AZ moet combineren)
5. Vormer (kan niveau niet aan)
6. Ari (geen balaanname, 5 kansen nodig voor 1 doelount)
7. Luijckx (voegt niets toe)
8. Lens (idem dito)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

1. Agustien ( komt nu nog tekort )
2. Koenders ( komt nu nog tekort en misschien later ook nog )
3.Waterman ( verkeerde mentaliteit in en buiten het veld )
4. Pelle ( leuk aanspeelpunt maar last van vallende ziekte met handjes )
5.Lens ( leuk voor NEC maar niet voor ons )
6. Hamdoei ( leuk al die hakjes maar rendement 0,0 )
7. Jenner ( softie, loopt alsof hij nog ergens last van heeft )
8. Molhoek ( heeft het naar zijn zin bij NAC en wij hebben Stijn )
9. David Mendes da Silva ( lijkt leuk maar is het niet, al is het zijn schuld niet dat hij in de verdediging staat waar hij niet thuishoort)
10 Donk ( eerst verhuren daarna met meer pit weer terug)

Is eigenlijk teveel, 10 man..wat een kapitaalvernietiging.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

plien schreef:1. Agustien
2. Koenders
3.Waterman
4. Pelle
5.Lens
6. Hamdoei
7. Jenner
8. Molhoek
9. David Mendes da Silva
10 Donk
Molhoek ruilen voor Luirink en Haris toevoegen. Stop. Elftal compleet. Didulica mag van mij trouwens met hetzelfde busje mee.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

- Ari, slechtste spits bij AZ. Domme loopacties, te veel overtredingen en buitenspel en een kutkop.

- Donk, ga ergens anders nonchalant en arrogant doen met je bloedkop.

- Demy Landzaat, loopt met 20 kilo stront in zijn broek te voetballen. Zit met zijn hoofd al ergens anders *jood, kuch*

- Waterman, Romero lekker als 1e keepert en Didulica als 2e keepert.

- Agustien, eerste twee wedstrijden van het seizoen was hij goed, daarna weinig meer laten zien.

- Luyckx, geen matennaaiers in het team.

Verder wil ik Molhoek, Lens en Poulsen nog een kans geven.
Pelle vind ik trouwens een goede spits, maar net als Koevermans een beetje ondergewaardeerd.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Koenders - Verschrikkelijke voetballer, laconiek en vol fouten. Dat iemand ook maar denkt dat hij ooit het niveau aankan is onbegrijpelijk.

Agustien - Mentaliteit en inzet van een natte drol, voetballende kwaliteit zijn van 13 in een dozijn.

De Zeeuw - zoals Le Chef hem al gedoopt heeft tot Demy Landzaat, meer is er niet aan toe te voegen.

Dembele - Hoop geld vangen voor een speler die nooit zal gaan scoren en altijd blind zal blijven draven van links naar rechts.

El Hamdaoui - Straatvoetballer

Pelle - Gebrek aan scorend vermogen, zijn speelstijl past ook absoluut niet in Nederland. Het is niet eens zozeer dat ik het niet in hem zie zitten als voetballer, maar wel voor AZ.

Waterman - laconieke houding zal zijn kwaliteiten er echt niet beter op maken, Romero blijft duidelijk 1e keeper. Zijn instelling maakt hem een slechte 2e/3e keeper.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Boy Waterman: komt gewoon te kort en dat in combinatie met zo'n houding (Didulica 2e keeper een 3e keeper hoeft niet gekocht te worden.)

Simon Cziommer: ik geloofde nog in hem maar deze man heeft te veel nare trekjes gekregen.(vervanger Martens, dembele)

Haris Medunjanin: Mentaliteit slecht(hij is te spotten in waerdse tempel, mac donalds enz..) Qua spel leuke pass maar daar houdt het al snel op(schijnt te slim te zijn voor mede-spelers dat was Joey gudjohnson dan ook)

Jenner: komt te kort en 20 keer dezelfde actie heeft geen nut meer. (als vervanger James Troisi een super talent met meer actie en dreiging.)
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Cesc schreef:[..]

Als je vind dat iemand weg moet, vind ik dat je moet aangeven waarom diegene weg moet.

Over El Hamdaoui, Feyenoord uit niet gezien?
Komop man deze lulkoek hoorde ik ook al over pellè. Omdat hij tegen Feyenoord redelijk tot goed speelde mag hij opeens blijven en is hij geen miskoop? En ik hoef helemaal niks aan te geven volgens mij, want iedereen met een beetje voetbalverstand en inzicht heeft geen argumenten nodig voor mijn keuze. Luirink dan omdat hij gewoon door zijn blessure niets toevoegd en voetballend is hij nou ook niet het niveau dat AZ wil nastreven.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
Gesloten