Welke speler(s) moet(en) weg?

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie moet er meteen met een strik om zijn nek AZ verlaten?

Graziano Pellè
38
31%
Boy Waterman
9
7%
Milano Koenders
38
31%
Ari
4
3%
Joey Didulica
3
2%
Ryan Donk
5
4%
Ruud Vormer
2
2%
Kemy Agustien
12
10%
Kemy Agustien
12
10%
 
Totaal aantal stemmen: 123
Gebruikersavatar
geharrebar barbies
Dagjesmens
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 jun 2007, 17:24
Locatie: Krommenie

Waterman moet eruit. Lijkt mij een onruststoker binnnen de selectie.
Is alleen een gevoel hoor, is niet op feiten gebaseerd.
Hij oogt alleen zo fucking arrogant, echt een kloon van Louis!
Some people never go crazy,what truly horrible lives they must live. (Charles Bukowski)
Guadalajara
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:01

al die leden die pelle gekozen hebben moeten vertrekken
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Guadalajara schreef:al die leden die pelle gekozen hebben moeten vertrekken
:lol: .
Gebruikersavatar
ThaFlexible
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 26 feb 2005, 09:17
Locatie: Assendelft

Voor dat ik zeg wie ik weg wil zou ik eerst willen weten wie er komen. Als er niks komt kan je beter ook niks weg doen, ja toch?
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil.
nandooo
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:19
Locatie: enkhuizen

Langedijk schreef:1. Agustien (houding, desinteresse, bepalende fouten)
2. Koenders (idem dito)
3. Waterman (idem dito + mentaal zwak, positioneel slecht, bij hoge ballen dramatisch)
4. Pelle (met hem gaat alles door de lucht AZ moet combineren)
5. Vormer (kan niveau niet aan)
6. Ari (geen balaanname, 5 kansen nodig voor 1 doelount)
7. Luijckx (voegt niets toe)
8. Lens (idem dito)


lens voegt niks toe? ben ik niet met je eens kijk je weleens wedstrijden van Nec dan is hij toch aardig aan het ballen ,, vormer zou ik nog mee wachten hij kan zich ineens gaan ontwikkelen zelfde met luijckx pelle zou ik houden als breekijzer voorderest ben ik het met je eens
AZ ZAL BLOEIEN EN NOOIT VERGAAN!!
Spelersbusje
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2008, 21:22

Yubisaki schreef:Aangezien ik zelf dit discussiepunt heb geopend zal ik ook maar mijn eigen visie geven:

Ari: Redelijke spits. Heeft laten zien dat hij best kan voetballen. Komt er gewoon nog niet (altijd) uit. Verhuren of aanhouden als 3e spits.

Pellè: Er is geen speler waar ik zoveel op heb gezeken als hij, dit seizoen. Boomlange kerel die alleen een bal op zijn borst kan aannemen. Na 15 wedstrijden deed hij opeens iets met de bal wat toch verdacht veel op een goede techniek leek. Ik kan me niet voorstellen dat die man niet meer kan dan dat hij dit seizoen heeft laten zien. Verhuren of verkopen.

El Hamdaoui: Als hij eenmaal het niveau bereikt van zijn tijd bij willem II en excelsior dan heb je een goede speler in huis. Ik denk dat hij de laatste weken eindelijk lekker in zijn vel zit. Houden dus.

Boy Waterman: Goede tweede keeper. Ik zou hem echter wel verkopen vanwege zijn vermeende gedrag buiten het veld (hij schijnt al sinds zijn komst naar Alkmaar 3 kinderen te hebben verwekt).

Haris Medunjanin: Aardige speler. Goede techniek maar met Martens en El Hamdaoui zijn er betere alternatieven op 10. Verkopen dus ondanks dat hij jeugdspeler is.

Julian Jenner: Als hij het niveau bereikt wat hij bij NAC had dan heb je een goede speler in huis. Verhuren om weer de juiste vorm te krijgen of gewoon behouden.

Kemy Agustien: Vond hem de eerste wedstrijden van het seizoen erg sterk spelen. Dus hij heeft de kwaliteiten maar waar die nu zijn? Ik denk dat een nieuwe trainer hem weer op de rails krijgt.

Milano Koenders: heeft geen één fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Maar er zal toch wel een beetje potentie in zitten? Verhuren of verkopen.

Ruud Vormer: Een Johann Vogel type. Voegt niets toe met zijn "balletje breed". Weg laten gaan dus.

Conclusie:
Behouden: Ari, Opdam, Mendes, De Zeeuw, Luirink, Moreno, Didulica, Jaliens, Martens, El Hamdaoui, Dembele, Donk, Pocognoli, Cziommer, Romero, Schaars.
Luijckx, Lens, Molhoek erbij evenals een ervaren centrale verdediger, ervaren rechtsback, ervaren rechtshalf en een scorende spits. En dan heb je best een aardig team dat in vorm gewoon weer mee kan doen bovenin.

Verhuren: Jenner, Poulsen.

Verhuren of verkopen: Vormer, Medunjanin, Pellè, Agustien, Koenders

Verkopen: Waterman
Hier kan ik me echt goed in vinden.

Amen voor dit lijstje. :bow:
Gesloten