Minst goede aankoop van Marcel Brands

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie was de minst goede aankoop?

Joey Didulica
5
4%
Joey Gudjohnsson
26
20%
Graziano Pelle
36
27%
Mounir El Hamdaoui
25
19%
Ari
8
6%
Khalid Sinouh
8
6%
Julian Jenner
8
6%
Boy Waterman
4
3%
Iemand anders...
11
8%
 
Totaal aantal stemmen: 131
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

kees.kist schreef:[..]


www.hetgesprek.nl
Je wordt bedankt, je stuurt me naar een gesprek met 3 politieke figuren en een gestoorde filmspot-presentator, als ik dat wil dan kijk ik wel naar Pauw en Witteman. Geen Barends of Brands gespot :lol:
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:[..]


Wat een gelul, het ging erom of het hun loopbaan schade toe bracht. Dat is bij de 9 van de 10 van jouw voorbeelden niet het geval. Daarom is het totaal niet relevant wat ze doen in hun vrijetijd en is het totaal niet relevant dat jij het post.

Oprotten met dat stomme stereotype gelul van je, het raakt namelijk kant nog wal. En nu ben ik klaar met je.
Ik ben ook klaar met jou. Jij bent niet in staat om een repectvolle manier van gedachten te wisselen. Zodra je geen gelijk krijgt verval je in ordinaire taalgebruik, of je begint als een straathond te schelden. Je beweert dat in slecht een van de tien gevallen er sprake is gweest is van `schade` aan hun loopbaan. Alsof mij hun loopbaan mij iets kan schelen, ik ben hun zaakwerner niet. Feit is wel dat Boateng, Snoyl, Kluivert verschillende nachten in politiecellen hebben doorgebracht, dat wil dus zeggen dat ze hun ploeg hebben benadeeld.

Ferne Snoyl lijkt het duel met ajax van afgelopen zaterdag niet te hebben gemist vanwege een griepje. De middenvelder van NEC is volgens diverse berichten vorige week donderdag aangehouden voor huiselijk geweld, nadat hij zijn vriendin zou hebben mishandeld.

"Ik kan er weinig over zeggen. Ik kan alleen bevestigen dat er vorige week in zijn privé-sfeer iets is gebeurd. De details ontbreken voor mij ook nog", laat technisch directeur Carlos Aalbers weten in het AD.

Snoyl zou al wel weer zijn vrijgelaten, maar is zondag in het thuisduel met FC Groningen nog niet van de partij.


Snoyl is halverwege Oktober aangehouden en heeft daarna nooit meer een wedstrijd voor NEC gespeeld. In de winterstop is hij naar RKC verbannen en dan durf je nog te zeggen dat hij geen schade heeft toegebracht aan zijn loopbaan. Van basisspeler bij een eredivisieclub naar de Jupiler league is natuurlijk geen schade. Verder beweer je dat al die dramas geen invloed hebben op je functioneren bij een club, ik ken genoeg mensen die het tegendeel beweren.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Frankie schreef:[..]


Ik ben ook klaar met jou. Jij bent niet in staat om een repectvolle manier van gedachten te wisselen. Zodra je geen gelijk krijgt verval je in ordinaire taalgebruik, of je begint als een straathond te schelden. Je beweert dat in slecht een van de tien gevallen er sprake is gweest is van `schade` aan hun loopbaan. Alsof mij hun loopbaan mij iets kan schelen, ik ben hun zaakwerner niet. Feit is wel dat Boateng, Snoyl, Kluivert verschillende nachten in politiecellen hebben doorgebracht, dat wil dus zeggen dat ze hun ploeg hebben benadeeld.

Ferne Snoyl lijkt het duel met ajax van afgelopen zaterdag niet te hebben gemist vanwege een griepje. De middenvelder van NEC is volgens diverse berichten vorige week donderdag aangehouden voor huiselijk geweld, nadat hij zijn vriendin zou hebben mishandeld.

"Ik kan er weinig over zeggen. Ik kan alleen bevestigen dat er vorige week in zijn privé-sfeer iets is gebeurd. De details ontbreken voor mij ook nog", laat technisch directeur Carlos Aalbers weten in het AD.

Snoyl zou al wel weer zijn vrijgelaten, maar is zondag in het thuisduel met FC Groningen nog niet van de partij.


Snoyl is halverwege Oktober aangehouden en heeft daarna nooit meer een wedstrijd voor NEC gespeeld. In de winterstop is hij naar RKC verbannen en dan durf je nog te zeggen dat hij geen schade heeft toegebracht aan zijn loopbaan. Van basisspeler bij een eredivisieclub naar de Jupiler league is natuurlijk geen schade. Verder beweer je dat al die dramas geen invloed hebben op je functioneren bij een club, ik ken genoeg mensen die het tegendeel beweren.
Kluivert heeft nooit in de cel gezeten, sterker nog, na die aanrijding scoorde hij datzelfde weekend nog als ik het uit mijn hoofd zeg. Snoyl is inderdaad waar, Boateng weet ik niet want jouw verhaal is helemaal nieuw voor mij.

Het ging erom dat het gedrag van spelers van sommige afkomst (volgens jou) een negatief gevolg heeft voor hun carierre. Onzin dus, dat is dus bij deze meteen bewezen.

En inderdaad, wat je zegt, je bent hun zaakwaarnemer niet dus wat maakt jou het in hemelsnaam uit wat ze doen in hun vrijetijd.

Al staan ze dagelijks hun vriendin in elkaar te rammen, of verwachten ze 6 kinderen, zolang ze presteren op het veld zal mij het een zorg zijn. Het feit is dat het in weinig tot geen gevallen hun prestaties heeft beinvloed, dat was namelijk jouw punt.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef:[..]




Al staan ze dagelijks hun vriendin in elkaar te rammen, of verwachten ze 6 kinderen, zolang ze presteren op het veld zal mij het een zorg zijn. Het feit is dat het in weinig tot geen gevallen hun prestaties heeft beinvloed, dat was namelijk jouw punt.
Dit zegt toch eigenlijk wel alles over jou.Als Wilders zou voetballen en drie keer zou scoren voor jouw club,dan juich je hem toe? :oops:
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

AZ 4 Life schreef:[..]
Al staan ze dagelijks hun vriendin in elkaar te rammen, of verwachten ze 6 kinderen, zolang ze presteren op het veld zal mij het een zorg zijn. Het feit is dat het in weinig tot geen gevallen hun prestaties heeft beinvloed, dat was namelijk jouw punt.
Wat zou jij vinden als Paolo di Canio bij AZ zou voetballen?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Ik heb op Pellè gestemd. Ik mag hem niet, hij is maar een mooi-boy, een wannabee voetballer. Hij schiet nog geen deuk(je) in een pakje boter. Steeds weer krijgt hij de kans om zich te bewijzen, maar hij mist alles.

Zelfs bij Jong AZ kan hij niet uit de voeten ( alle nieuwe aankopen hebben hier last van, maandag 25 februari red.) Dit is toch te schandalig voor woorden?

En dan ook nog roepen dat we geen Nederlands willen leren, want nee... we zijn zo goed: 'over 2 jaar speel ik bij een Spaanse of Engelse topclub'

Wat een Lariekoek deze man!!

Ik wordt serieus niet goed van deze man! BAH!!

Verder wil ik geen woorden meer vuilmaken aan dit stuk verdriet!!
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Miss-AZA
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 mei 2006, 15:45
Locatie: de Rijp
Contacteer:

Ik heb ook op Pelle gestemd..
En ik ben het volledig eens met de man boven mij..

Zelfs als vrouw word ik kotsmisselijk van hem.

Oprotten met die mooiboy!!!
We love you AZ we do!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Miss-AZA schreef:Ik heb ook op Pelle gestemd..
En ik ben het volledig eens met de man boven mij..

Zelfs als vrouw word ik kotsmisselijk van hem.

Oprotten met die mooiboy!!!
En ik van vrouwen en voetbal.
Vak S
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

AZraamklA schreef:
En dan ook nog roepen dat we geen Nederlands willen leren, want nee... we zijn zo goed: 'over 2 jaar speel ik bij een Spaanse of Engelse topclub'
Ik heb het in de topic van Pelle ook al geschreven,AZ heeft hier voor gekozen niet de speler zelf.
Dit waren de woorden van M.Brands gisteren in het programma van Frits Barend.
Dus Pelle treft geen blaam.
Vak S
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Bolmi schreef:[..]


Ik heb het in de topic van Pelle ook al geschreven,AZ heeft hier voor gekozen niet de speler zelf.
Dit waren de woorden van M.Brands gisteren in het programma van Frits Barend.
Dus Pelle treft geen blaam.
Dit is ongeveer hetzelfde als Forza zegt 'ik wil best boycotten maar alleen als de SV het organiseert'. Je kan ook zelf wat discipline in je flikker hebben en gewoon Nederlands gaan leren buiten AZ om. Daar kan je heel wat respect mee afdwingen, zowel bij de fans als bij je medespelers.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Miss-AZA
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 mei 2006, 15:45
Locatie: de Rijp
Contacteer:

Bolmi schreef:[..]


En ik van vrouwen en voetbal.
SST!
We love you AZ we do!
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:[..]


Wat zou jij vinden als Paolo di Canio bij AZ zou voetballen?
Di Canio wordt onterecht aangepakt, hij heeft nooit iets racistisch gezegd, of rechtste ideeen geuit. Het enige wat hij zo nu en dan deed was de Romeinse groet uitbrengen ten tijde dat hij voor een Romeinse club speelde. Dat de Romeinse groet sinds het door Hitler geadopteerd is als Nazi groet doet er niet toe, feit blijft wel dat de Romeinen 2000 jaar terug al de gestrekte arms gebruikten om elkaar te begroeten. Hetzelfde kun je zeggen over het `hitlersnorretje`, daar kun je tegewoordig echt niet mee aankomen. Terwijl het voor de oorlog heel normaal was om zo een snorretje te hebben. Denk maar aan de Amerikaans/Joodse acteur Charlie Chaplin en de `dikke` van laurel hardy.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Frankie schreef:[..]


Di Canio wordt onterecht aangepakt, hij heeft nooit iets racistisch gezegd, of rechtste ideeen geuit. Het enige wat hij zo nu en dan deed was de Romeinse groet uitbrengen ten tijde dat hij voor een Romeinse club speelde. Dat de Romeinse groet sinds het door Hitler geadopteerd is als Nazi groet doet er niet toe, feit blijft wel dat de Romeinen 2000 jaar terug al de gestrekte arms gebruikten om elkaar te begroeten. Hetzelfde kun je zeggen over het `hitlersnorretje`, daar kun je tegewoordig echt niet mee aankomen. Terwijl het voor de oorlog heel normaal was om zo een snorretje te hebben. Denk maar aan de Amerikaans/Joodse acteur Charlie Chaplin en de `dikke` van laurel hardy.
Oh, dus ik kan zomaar te pas en te onpas de Hitler-groet toepassen op straat? Goh, dat wist ik niet. Bedankt in ieder geval voor de informatie.
Ik neem aan dat je de reputatie van de Lazio-fans kent? Di Canio is 'één van hun' dus dan weet je genoeg.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

GrandMaster T. schreef:

Dit is ongeveer hetzelfde als Forza zegt 'ik wil best boycotten maar alleen als de SV het organiseert'. Je kan ook zelf wat discipline in je flikker hebben en gewoon Nederlands gaan leren buiten AZ om. Daar kan je heel wat respect mee afdwingen, zowel bij de fans als bij je medespelers.
Heb je het programma gezien?
AZ wil dat hij eerst engels leert,dan is dat toch klaar.
Was wel intressant het programma ging ook nog even Alves,wie ja Alves.
Vak S
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Frankie schreef:[..]


Di Canio wordt onterecht aangepakt, hij heeft nooit iets racistisch gezegd, of rechtste ideeen geuit. Het enige wat hij zo nu en dan deed was de Romeinse groet uitbrengen ten tijde dat hij voor een Romeinse club speelde. Dat de Romeinse groet sinds het door Hitler geadopteerd is als Nazi groet doet er niet toe, feit blijft wel dat de Romeinen 2000 jaar terug al de gestrekte arms gebruikten om elkaar te begroeten. Hetzelfde kun je zeggen over het `hitlersnorretje`, daar kun je tegewoordig echt niet mee aankomen. Terwijl het voor de oorlog heel normaal was om zo een snorretje te hebben. Denk maar aan de Amerikaans/Joodse acteur Charlie Chaplin en de `dikke` van laurel hardy.
Ja, tuurlijk. En het negers achter trekhaken slepen was in de zuidelijke VS ook gewoon een vorm van Ter land, ter zee en in de lucht.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

MO7 schreef:

Ja, tuurlijk. En het negers achter trekhaken slepen was in de zuidelijke VS ook gewoon een vorm van Ter land, ter zee en in de lucht.
Die hadden dan hogere kijk cijfers dan in Nederland.
Vak S
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:[..]


Oh, dus ik kan zomaar te pas en te onpas de Hitler-groet toepassen op straat?
In Nederland moet je ermee oppassen, ik dacht dat het hier veboden was, in Italie is het legaal.
GrandMaster T. schreef: Goh, dat wist ik niet. Bedankt in ieder geval voor de informatie.
Ik neem aan dat je de reputatie van de Lazio-fans kent? Di Canio is 'één van hun' dus dan weet je genoeg.
Ja ik ben op de hoogte van de Lazio supporters. Het bestuur lijkt ook de wensen van de harde kern te respecteren, zij hebben zeer zelden een donkere speler in het team. Alhoewel Aron Winter een uitzondering was, hij kon er een seizoen of 4 probleemloos spelen.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

MO7 schreef:[..]


Ja, tuurlijk. En het negers achter trekhaken slepen was in de zuidelijke VS ook gewoon een vorm van Ter land, ter zee en in de lucht.
:lol:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

MO7 schreef:Ja, tuurlijk. En het negers achter trekhaken slepen was in de zuidelijke VS ook gewoon een vorm van Ter land, ter zee en in de lucht.
Echt waar?
Aldus de papegaai van de media
hhwaard79
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2008, 07:30

Ik zie van der Velden nog niet in dit rijtje staan.....
Gesloten