Minst goede aankoop van Marcel Brands

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Wie was de minst goede aankoop?

Joey Didulica
5
4%
Joey Gudjohnsson
26
20%
Graziano Pelle
36
27%
Mounir El Hamdaoui
25
19%
Ari
8
6%
Khalid Sinouh
8
6%
Julian Jenner
8
6%
Boy Waterman
4
3%
Iemand anders...
11
8%
 
Totaal aantal stemmen: 131
Scorpion
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 nov 2007, 20:00

Hoe kom je er bij dat Sektioui linksbuiten speelde. Of weet je niet wat links en rechts is?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Scorpion schreef:Hoe kom je er bij dat Sektioui linksbuiten speelde. Of weet je niet wat links en rechts is?
De minst goede (slechtste) aankoop van Marcel Brands.. Heb je even?
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Scorpion schreef:Hoe kom je er bij dat Sektioui linksbuiten speelde. Of weet je niet wat links en rechts is?
Weet je het zelf wel? Sektioui speelde wel degelijk links. Ook speelde hij rechts. Sektioui is namelijk een buitenspeler die op beide flanken (rechts beter dan links) aardig uit de voeten kan. Dus wie ben jij om te oordelen op iemands rechts/links verstand, als jij niet eens weet wie Sektioui precies was?
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Greek77
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2007, 10:21

Interessant topic, hoewel het niets kan toevoegen aan alles wat ons AZ nu nodig heeft om overeind te krabbelen. Maar het is wel eens leuk om te lezen hoe de meningen zijn. Wat mij opvalt is dat sommigen hier een iemand aanwijzen. Zelf heb ik bewust niet gekozen op een bepaalde speler, omdat het er in mijn ogen meerdere zijn.

In de zomer was ik echt vol lof over de aankopen. Vertrouwende op de aankopen van de paar voorgaande seizoenen dacht ik echt: AZ is nu zo ver, die moeten echt wel hele goede spelers halen, daar vertrouw ik wel op. Helaas pakte het heel anders uit. Er is veel te veel individuele klasse aangekocht. Jongens kunnen stuk voor stuk wel voetballen, maar ik vind AZ een groep individuen. Er staat geen team. De voorgaande jaren was dat er steeds wel. Met onder andere knokkers als van Galen. Dat soort jongens kwamen het veld op met de allom bekende "over mijn lijk" mentaliteit. Dat slaat ook over op de jongere spelers.

Het is te hopen dat het seizoen snel voorbij is. En vooral te hopen dat AZ in de resterende wedstrijd toch een 4 a 5 overwinningen weet te halen. Ik hoop op 10 overwinningen, maar ja, laten we reeel blijven. En dan maar hopen dat de wonden gelikt kunnen worden en er een echt team komt te staan.

Trainer ontslaan ben ik op dit moment geen voorstander van. Louis van Gaal nu ontslaan zou hetzelfde betekenen als een paniekaankoop doen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

prerry schreef:[..]
De minst goede (slechtste) aankoop van Marcel Brands.. Heb je even?
Het is inderdaad heel moeilijk, omdat er zoveel zo slecht zijn. Het is dus knap als je er uit komt. Ik ben uiteindelijk toch voor Jenner gegaan. De man heeft in geen sleutelduel wat toegevoegd. Daarnaast is het geen rechtsbuiten en geen rechtshalf. Zijn rendement is zowel aanvallend als verdedigend nihil. Ook in teamverband heb je helemaal niets aan hem...
Scorpion
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 nov 2007, 20:00

AZRulezz schreef:[..]
Weet je het zelf wel? Sektioui speelde wel degelijk links. Ook speelde hij rechts. Sektioui is namelijk een buitenspeler die op beide flanken (rechts beter dan links) aardig uit de voeten kan. Dus wie ben jij om te oordelen op iemands rechts/links verstand, als jij niet eens weet wie Sektioui precies was?
Sorry hoor maar Sektioui is van origine gewoon een rechtsbuiten hoor
Gebruikersavatar
Koppie
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2007, 19:00
Locatie: Parel van N-H

Wat mij betreft is El Hamdaoui de onbetwiste miskoop. Kilo's te zwaar en alemaal overbodige acties die nauwelijks doelgericht zijn te noemen.
prijs-kwaliteitverhouding absoluut dramatisch.
Pelle erger ik me ook groen en geel aan en ga zo verder het rijtje maar af.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Scorpion schreef:[..]


Sorry hoor maar Sektioui is van origine gewoon een rechtsbuiten hoor
:lol:

Val je even door de mand, je komt zeker pas een jaar bij AZ? Sektioui heeft wel degelijk op links gespeeld, ook op rechts inderdaad. Het is precies zoals AZ Rulez zegt, hij speelde op beide flanken. Hij was echter de laatste speler die echt goed op links uit de voeten kon (Huysegems was volgens mij voor hem weggegaan).
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bayon Kwaku schreef:[..]
Nee dat is hij niet, dat is recent pas gebeurt met het aantrekken van Poulsen.
Mounir kwam als derde aanvaller, het was een voordeel dat hij eventueel ook op links uit de voeten kan, Sektioui is echt als pure vleugelspits aangetrokken en heeft ook zo gefungeerd.
Beetje beter je huiswerk doen. Poulsen is gehaald als linkshalf in dit systeem, El Hamdaoui is bij mijn weten mede gehaald als extra optie voor de linksbuiten positie in een 4-3-3 systeem zodat het systeem omgegooid kan worden mocht dat nodig zijn.

Van Gaal heeft in een interview gezegd dat El Hamdaoui complementair is aan de aanvallers die hij heeft en dat Mounir hem de optie geeft om over te gaan op 4-3-3, mocht de situatie daar om vragen.

Over Poulsen heeft hij gezegd dat hij complementair is aan de andere linkshalfspelers en dat hij wat explosiever is en wat meer diepgang heeft dan de huidige opties.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Koppie schreef:Wat mij betreft is El Hamdaoui de onbetwiste miskoop. Kilo's te zwaar en alemaal overbodige acties die nauwelijks doelgericht zijn te noemen.
prijs-kwaliteitverhouding absoluut dramatisch.
Pelle erger ik me ook groen en geel aan en ga zo verder het rijtje maar af.
Het is maar goed dat je Pelle ook er effe bijzet want Mounir waar ik ook niet van stuk ben heeft er evenveel inliggen als die Italiaanse picasso, verder staat Ari ook helemaal stil
Eurus
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2008, 17:13

AZalkmaarforlive schreef:[..]


Het is maar goed dat je Pelle ook er effe bijzet want Mounir waar ik ook niet van stuk ben heeft er evenveel inliggen als die Italiaanse picasso, verder staat Ari ook helemaal stil
Volgensmij heeft El Hamdaoui vooral op 10 gespeelt, dan is het logisch dat hij minder scoort dan Pellè...

Volgensmij is de grootste miskoop van Brands toch wel Ari. Die spits zou er gelijk staan (Pellè was meer voor de toekomst) en even veel goals gaan maken als Alves. Maar zo veel scoort hij nou ook weer niet...
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Eurus schreef:[..]


Volgensmij heeft El Hamdaoui vooral op 10 gespeelt, dan is het logisch dat hij minder scoort dan Pellè...

Volgensmij is de grootste miskoop van Brands toch wel Ari. Die spits zou er gelijk staan (Pellè was meer voor de toekomst) en even veel goals gaan maken als Alves. Maar zo veel scoort hij nou ook weer niet...
Hij had een hele mooie reeks eind oktober / eind november.

24/11/2007 AZ Willem II 2-0
11/11/2007 PSV AZ 1-1
03/11/2007 AZ NEC 4-0
28/10/2007 NAC Breda AZ 2-3
25/10/2007 Zenit Sint-Petersburg 1-1

In al deze 5 wedstrijden scoorde hij 1 goal. Er zijn maar weinig spitsen die zo een serie van 5 maken, maar goed sinds WII thuis heeft hij nog maar een keer kunnen scoren.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
hjkuuhjkk

AZ 4 Life schreef:[..]


Beetje beter je huiswerk doen. Poulsen is gehaald als linkshalf in dit systeem, El Hamdaoui is bij mijn weten mede gehaald als extra optie voor de linksbuiten positie in een 4-3-3 systeem zodat het systeem omgegooid kan worden mocht dat nodig zijn.

Van Gaal heeft in een interview gezegd dat El Hamdaoui complementair is aan de aanvallers die hij heeft en dat Mounir hem de optie geeft om over te gaan op 4-3-3, mocht de situatie daar om vragen.

Over Poulsen heeft hij gezegd dat hij complementair is aan de andere linkshalfspelers en dat hij wat explosiever is en wat meer diepgang heeft dan de huidige opties.
Het gaat erom dat er spelers werden gezocht om over de flanken te spelen, in dit geval de linkerflank, dus als AZ 4-3-3 gaat spelen, dan is Poulsen echt wel de eerste optie, dat zie je toch hopelijk zelf wel.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bayon Kwaku schreef:[..]


Het gaat erom dat er spelers werden gezocht om over de flanken te spelen, in dit geval de linkerflank, dus als AZ 4-3-3 gaat spelen, dan is Poulsen echt wel de eerste optie, dat zie je toch hopelijk zelf wel.
Dat betwijfel ik, ik weet niet of de heer Poulsen daar geschikt voor is. Ik weet alleen wat Louis heeft gezegd en dat heb ik eerder aangegeven.
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat betwijfel ik, ik weet niet of de heer Poulsen daar geschikt voor is. Ik weet alleen wat Louis heeft gezegd en dat heb ik eerder aangegeven.
Dat betwijfel ik ook, tot nu geeft Poulsen wel een aardige indruk maar een "topper" dat duurt nog even denk ik.
Alkmaar Victorie X
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Je kan beter vragen noem eens een goede aankoop van Marcel prutser Brands.
Dan kom ik alleeen op Pocognoli en Poulsen voor de rest niemand
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
joep32
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2006, 13:17

Zijn minst goede aankoop is: LvG. :(
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

joep32 schreef:Zijn minst goede aankoop is: LvG. :(
Dat was dan weer 1 van de weinige slechte aankopen van van Geel. :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
KickD
Glory-hunter
Berichten: 82
Lid geworden op: 24 okt 2006, 18:56
Locatie: hier...

joep32 schreef:Zijn minst goede aankoop is: LvG. :(
Wie was er ook al weer eerder?
its a long way
Guidoazer
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2008, 18:42

El Hamdaoui en Pelle
El Hamdaoui is veel te zwaar en ik zie het nut van al zijn bewegingen niet.
Pelle probeert het nog wel maar kan er gewoon niks van
Gesloten