Danny Koevermans

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ik zie Koef graag in Alkmaar volgend seizoen?

Ja
138
73%
Nee
50
27%
 
Totaal aantal stemmen: 188
hjkuuhjkk

pAuluZ schreef:[..]
Ten eerste staat het nog niet op AZ.NL
Laten we dat eerst maar eens afwachten dat stond bij Shota wel. Wij houden AZ.NL aan.
Je kan ook kieskeurig zijn in het kiezen van de laatste strohalm :lol:
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Maak jullie niet druk er komt een slot op dit topic, maar in overleg is besloten het vooralsnog open te laten!
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Klaas Molenaar schreef:[..]


Ik had Koef ook hoog zitten , maar als je naar zijn gedraai van de afgelopen maanden kijkt dan is dat nu over. Hij wilde de concurrentie niet aan met de andere spitsen (Bij PSV heeft hij natuurlijk geen concurrentie). Het meest zielige vind ik echter het voortdurende verhaal van clown Bassie (Daar is hij weer Dirk Privé) dat AZ schandalig veel vraagt. Dat is het bewust in diskrediet brengen van onze club, terwijl hij (en ook Koef) weten dat er al clubs zijn die de vraagprijs hebben geboden en uiteindelijk hebben betaald. Op deze wijze probeert hij publicitair over de rug van AZ een transfer naar Feijenoord te forceren, die een bod van notabene 2.2 mio had neergelegd. Het zou me niet verbazen als hij vanmiddag roept dat PSV altijd al de club van zijn dromen is geweest
Klaas, je zegt in "Ik wil even melden II" toch ook niet dat het je niet zou verbazen als je vrouw vanmiddag roept dat de buurman altijd de man van haar dromen is geweest? Voetballers en vrouwen zijn nou eenmaal niet te vertrouwen. Wen daar nou eens aan.
Laatst gewijzigd door DIRK privé op 31 aug 2007, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
graafie
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:50
Locatie: den helder

Goed voor zowel AZ als voor Koef. Zie liever Pranjic komen dan Alves. Hoop dat dit een beetje rust schept bij onze spitsen en AZ.
Gebruikersavatar
Castricum
Herry en/of Berry
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 okt 2004, 12:42

gb schreef:Laten we in iedergeval KOEF een staande ovatie geven. Sympatieke speler.
Hij was de laatste tijd inderdaad erg symphatiek
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

Ik vind ook dat de Koef een staande ovatie moet krijgen. Hij heeft AZ zoveel gegeven en was altijd een goede speler! Ik kan zijn reactie dit seizoen wel begrijpen, maar het blijft jammer dat hij weg is. Ik vond hem echt een AZ-er, lekker nuchter en goed presteren!

Het zal wel vreemd zijn om hem in een shirt van PSV te zien, maar ik gun het hem wel! Lekker CL en goed presterende club, dus begrijp het wel! Alleen jammer dat AZ de komende jaren steeds meer de rol van PSV over zal gaan nemen. :D
Gebruikersavatar
Castricum
Herry en/of Berry
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 okt 2004, 12:42

Ray_X schreef:Ik vind ook dat de Koef een staande ovatie moet krijgen. Hij heeft AZ zoveel gegeven en was altijd een goede speler! Ik kan zijn reactie dit seizoen wel begrijpen, maar het blijft jammer dat hij weg is. Ik vond hem echt een AZ-er, lekker nuchter en goed presteren!

Het zal wel vreemd zijn om hem in een shirt van PSV te zien, maar ik gun het hem wel! Lekker CL en goed presterende club, dus begrijp het wel!
Mag ik een teiltje? Alleen maar zeuren, dreigen met arbitragezaak, als een zoutzak erbij lopen op de training. Nu is hij weg en alles is vergeven en vergeten? Een echte AZ-er? Misschien moet je je eens laten nakijken. Maar ik ben wel blij dat hij weg is, kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag.
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

Castricum schreef:[..]


Mag ik een teiltje? Alleen maar zeuren, dreigen met arbitragezaak, als een zoutzak erbij lopen op de training. Nu is hij weg en alles is vergeven en vergeten? Een echte AZ-er? Misschien moet je je eens laten nakijken. Maar ik ben wel blij dat hij weg is, kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag.
Tuurlijk vergeven en vergeten, de situatie was kut! Maar het lag niet alleen aan de Koef, ik denk ook dat het een stukje aan de kant van van Gaal lag. Ik vond hem wel een AZ-er, ja! En dat jij daar anders over denkt, is jouw pakkie aan!

En blij dat hij weg is, ben ik nog niet, hoor! De overige 3 spitsen hebben nog steeds niet aangetoond dat zij over het scorende vermogen beschikken van de Koef. Dus op dat gebied zal AZ, indien er geen goede vervanger komt, behoorlijk inleveren. Alves zou een mooie opvolger zijn, maar ik moet nog maar zien of die komt! Anders vraag ik me af hoe dit seizoen er uit zal gaan zien.
Gebruikersavatar
mootje
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mei 2007, 19:08

SCHANDALIG, STAN GA TOSH WEG MAN !!! ge zijt niet goed in uwe kop !!!! vraag mij af wa ge betaald hebt. we verwachten ne topspits en krijgen de overschot van AZ. had kone maar gehouden !!!!! echt schandalig man !!!! zielig beleid, echt !!!! ZIELIG man, echt ge zijt ni goed wijs!!!! bol het toch af !!!! kone zoma weg, en dan wss nog veel betalen voor koevermans. ale waar trekt da op, ik had VEEEEL liever kone gehouden. konde nu nog ni eens ne fatsoenlijke opvolger vinden ofwa????
:lol: las ik op het psv forum
PurrA-Z
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:26

mootje schreef:


welke taal is dat?
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

geen idee geen nederlands, je mag Brabant ook niet tot Nederland rekenen, hou het maar op verkapt Belgisch
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

[quote="Ray_X"]

Ik vond hem echt een AZ-er, lekker NUCHTER en goed presteren!


Als hij 1 ding niet was dan was het wel nuchter !
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Limbo Lei
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 dec 2006, 13:45
Locatie: Venlo

Plien schreef:
Ha ja, Koef stond inderdaad regelmatig met een stuk in zijn kraag op het veld... :lol: :wink: :lol: :wink:
Er is maar EEN Noordhollandse topclub en das AZ !!!
boulevard
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 aug 2007, 17:56

Ja zo gaat dat in de voetbal wereld.
Koef gaat een salaris verdienen wat minimaal 2 x zo hoog is als bij AZ.

Dus in 4 jaar tijd houdt hij er miljoentje aan over.Niet slecht van die jongen.En hij speelt CL.
Club voetballers bestaan allang niet meer.En als AZ er vandaag geen topspits bij haalt,dan hebben we voor in een groot probleem.
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

Erg jammer maar ook begrijpelijk. Die man deed het gewoon ontzettend goed bij AZ, als je dan opeens doodleuk vertelt wordt dat je niet goed genoeg bent, snap ik heel goed dat je weg wilt.

De manier waarop is alleen erg jammer en de club waarheen ook!! Als hij naar het buitenland (Betis) gegaan was, was het beter geweest voor alle partijen... Nu komen wij hem weer tegen en reken maar dat hij tegen AZ scoort...

Erg jammer
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Robin of Locksley schreef:Erg jammer maar ook begrijpelijk. Die man deed het gewoon ontzettend goed bij AZ, als je dan opeens doodleuk vertelt wordt dat je niet goed genoeg bent, snap ik heel goed dat je weg wilt.

De manier waarop is alleen erg jammer en de club waarheen ook!! Als hij naar het buitenland (Betis) gegaan was, was het beter geweest voor alle partijen... Nu komen wij hem weer tegen en reken maar dat hij tegen AZ scoort...

Erg jammer
Ik vind het ook erg jammer. Ik had toch gehoopt dat Koef de handsschoen weer had opgepakt en zijn plaats als semi pintchhitter naar behoren zou invullen. Nu is het toch een beetje slappe rug mentaliteit en voor het geld gegaan.

Ik vind het van Louis en Marcel ook niet helemaal goed gemanaged. Natuurlijk zit Koef aan zijn top van technisch kunnen maar als dat voor UEFA Cup en eredivisie genoeg is, so what? Had hem gewoon redelijk gezegd dat hij 50% kans op zijn plaats heeft en dan zie je later wel wie er in topvorm is. Op die manier is Simon Cziommer toch ook weer uit zijn dalletje geklommen?
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
snake
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2005, 14:38

AZ Twello schreef:Dit topic kan toch gesloten worden? Hoort thuis bij oud-spelers... Dat AZ.nl het nog niet heeft gepubliceerd
Op AZ.tv staat het nu wel in de film van van Gaal gemonteerd als tekst.

edit: Ik neem aan dat ze het meenemen in het nieuwsbericht over de nieuwe aankoop. (als het rondkomt)
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Ik had hem vanavond voor de wedstrijd wel op het veld verwacht voor een bedankje.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

Koevermans gaat nu de Champions League in. Saillant genoeg plaatste PSV zich voor het toernooi, omdat AZ met Koevermans op de laatste speeldag de titel verspeelde door een nederlaag bij Excelsior. ,,Is die bal op de paal toch nog ergens goed voor geweest,’’ grapte de spits.

www.AD.nl
Ha-Ha-Ha, wat heb ik gelachen zeg [-X
Dat had 'ie nou niet hoeven zeggen.
VICTORIEEEEEE VAK X3
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

SANKA schreef:
Wat een stuk vreten... en maar janken op dat veld in Rotterdam.
Krokodillentranen dus.
Gesloten