Danny Koevermans

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ik zie Koef graag in Alkmaar volgend seizoen?

Ja
138
73%
Nee
50
27%
 
Totaal aantal stemmen: 188
Gebruikersavatar
Mr.Nickoss
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 mar 2006, 17:33
Locatie: Alkmaar

SANKA schreef: Ha-Ha-Ha, wat heb ik gelachen zeg [-X
Dat had 'ie nou niet hoeven zeggen.
En dan ook nog Danny Koef zingen moet toch niet erger worden.
radiohoofd
Supporter
Berichten: 131
Lid geworden op: 18 apr 2006, 22:44
Locatie: Laren (NH)
Contacteer:

AZ Twello schreef:Dit topic kan toch gesloten worden? Hoort thuis bij oud-spelers... Dat AZ.nl het nog niet heeft gepubliceerd
Inderdaad nokken met dit topic en iedereen nokken met al die gezangen over deze :twisted:
Ok computer
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Mr.Nickoss schreef:[..]
En dan ook nog Danny Koef zingen moet toch niet erger worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Stoppen met dat gezang. Wie is er nou gek? Hij wilde niets liever dan weg bij AZ en heeft dat maandenlang laten blijken. Dan ga je hem na zijn vertrek toch niet meer toezingen! Diegene die dat wel doen, doen dat zeker ook als hij met zijn nieuwe ploeg op bezoek komt? Ook als hij er misschien een of twee inlegt tegen ons? :twisted:

Ik vind het trouwens ook respectloos naar de technische staf en de spelers die nu AZ dienen. Oftewel ik vervloek diegenen die dit vanavond flikten! :evil:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wat een gloriehunters*, die Pelle afkrakers door Danny Koef te zingen. Tuurlijk verdient de Koef het respect voor bewezen diensten maar dit zingen heeft niks met Koef te maken. Dit zingen is tegen Pelle bedoelt, altans dat is het enige wat ik van kan maken.

*Opdringerig genotzoeker door de waan van de dag.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Ja dat zingen sloeg echt nergns op. Blij dat de correctie door het fluiten niet lang op zich liet wachten. Hoop dat de ploeg dit ook Pelle uit gaat leggen.

Koef moet een goed afscheid krijgen in het stadion waar we hem dan op gepaste wijze voor het laatst kunnen toezingen voor bewezen diensten.

Daarna is het gewoon een PiSVee´er met een mooi AZ verleden. De manier waarop hij dan weer ontvangen gaat worden tijdens wedstrijden in Alkmaar hangt af hoe hij zich gaat gedragen op het veld en in de media.
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gesloten