Danny Koevermans

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ik zie Koef graag in Alkmaar volgend seizoen?

Ja
138
73%
Nee
50
27%
 
Totaal aantal stemmen: 188
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Danny is vandaag vader geworden van een dochter.
Moeten we dan nu weer Daddy Koef zingen?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Er was toch al een nummer over een geile beer?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Deze man verdiend een groot compliment over zijn inval beurten,en zijn doorkop/instelling brengen van spelers.

Denk dat we van deze man nog veel gaan genieten,nog even oefenen met vrije trappen en we hebben hier een kopie van hooydonk staan uit zijn glorie tijd.
Laatst gewijzigd door Bolmi op 22 jan 2006, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Vak S
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Volgende wedstrijd Koef in de spits!
Arveladze, Koevermans, Van Galen ???
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Op TVNH vroeg de verslaggever nog aan Van Gaal of er interesse was in Van Hooydonk.
Louis: "Nee, we hebben Koevermans al, en die doet het uitstekend in die functie."
Pluimpje voor Koef en een pluimpje voor Louis van mij.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Goaltje erbij voor Koevermans
Door: Martijn Mooiweer
21/02/2006 16:43

Danny Koevermans heeft weer een doelpunt aan zijn seizoenstotaal toegevoegd. het Nieuwegeinse sportstatistiekenbureau Infostrada besliste dat het eerste doelpunt van AZ in de ontmoeting met FC Utrecht (2-3) geen eigen doelpunt was van Leen van Steensel, maar dat de AZ-spits de bal als laatste beroerde. Infostrada kwam tot die conclusie na uitvoerige bestudering van de beelden. De KNVB neemt de correctie over. De maatregel neemt Van Steensel een ander niet vaak voorkomend feit af. Hij is nu namelijk uit de lijst van spelers gehaald die in een wedstrijd voor twee ploegen scoorden. Van Steensel maakte namelijk ook de 1-0 voor FC Utrecht.

www.voetbal24.nl
Gebruikersavatar
Don vito corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 15 feb 2006, 19:30
Locatie: alkmaar

koevermans wat moeten we daar van vinden ik vind het een aardige pinchitter daar is hij ook voor gehaald zoals hij zelf al zei voor het beuk werk.
maar als hij moet invallen zoals zondag tegen psv komt hij toch wat te kort hij had geen beste bal controle wat je van een spits toch wel mag verwachten.
Ik wil de Koef helemaal niet afbranden maar moeten we niet op zoek naar een spits die als arveladze gebleseerd , moe of als hij zo dadelijk stopt met voetballen wel voor doepunten kan zorgen.
want als we eerlijhk moeten zijn is de Koef daar nog niet klaar voor.
DONS TIP HEINEKEN'S BIER
lunila
Herry en/of Berry
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 jan 2004, 11:13

De koef tegen Alex is lastig hoor. Nee mij bevalt ie wel. Wel een Arveladze eromheen . Als hij alleen is in de spits dan heeft ie t lastig.
Gebruikersavatar
Don vito corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 15 feb 2006, 19:30
Locatie: alkmaar

ja dat zou wel een optie zijn de koef samen met een snelle wendbare spits er om heen. en tegen alex had hij het ook lastig maar toch z'n bal controle was niet super.
DONS TIP HEINEKEN'S BIER
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Mwah, ik vond Koevermans 1 van de pluspunten van zondag. Hij leverde strijd en probeerde alles. Dat hij minder goed is dan bepaalde andere voetballers maakt mij geen moer uit. Hij is gekomen voor het 'beukwerk' of eventuele invaller en tot nu toe heeft hij veel gescoord wanneer hij in het veld kwam. Dus geen commentaar op Koevermans wat mij betreft.
je weet het
Gebruikersavatar
Don vito corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 15 feb 2006, 19:30
Locatie: alkmaar

ik wil hem ook niet afkraken ik zeg alleen dat we nog een spits moeten hebben die als AZ voetbalt en dus ook echte voetbal kwaliteiten moet hebben.
DONS TIP HEINEKEN'S BIER
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

don vito corleone schreef:ik wil hem ook niet afkraken ik zeg alleen dat we nog een spits moeten hebben die als AZ voetbalt en dus ook echte voetbal kwaliteiten moet hebben.
Don Vito, zou je misschien in je toekomstige posts hoofdletters en leestekens willen gebruiken?

Dat leest een stuk lekkerder.
Alvast bedankt, ook namens vele mede-forumgebruikers.
...-
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Met de bekerfinale van Jong AZ nog voor de boeg heb ik alvast even de score van het eerste jaar Koef in De Hout opgemaakt en dat liegt er volwaar niet om. Liefst 34 officiële goals maakte Danny al gedurende dit seizoen en dat is meer dan wie dan ook binnen AZ.

UEFA-CUP: 2x
Eredivisie/play-offs: 10x
Gatorade-Cup: 1x
Belofteneredivisie: 16x
Beloftenbeker: 5x
Alles over onze toekomst op www.azjeugd.nl
Vogel
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2004, 20:03

Als je daar de goals voor Jong AZ vanaf haalt houd je er alsnog 13 over en dat is, gezien te toch beperkte tijd die hij ervoor had, een prima prestatie. Toch denk ik dat hij, in ieder geval volgend seizoen, (nog) niet goed genoeg is om 1e spits te worden. Maar met het drukke programma dat AZ de komende paar jaar ongetwijfeld weer zal hebben denk ik dat hij net als dit seizoen genoeg speeltijd zal krijgen en erg nuttig kan zijn voor AZ.
B a r r y v a n G a l e n
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

P.Funk schreef:Met de bekerfinale van Jong AZ nog voor de boeg heb ik alvast even de score van het eerste jaar Koef in De Hout opgemaakt en dat liegt er volwaar niet om. Liefst 34 officiële goals maakte Danny al gedurende dit seizoen en dat is meer dan wie dan ook binnen AZ.

UEFA-CUP: 2x
Eredivisie/play-offs: 10x
Gatorade-Cup: 1x
Belofteneredivisie: 16x
Beloftenbeker: 5x
Typisch zo'n speler waar Ronaldinho-aanhangers van zeggen dat ie helemaal niets kan. Dit soort spelers zijn echter wel goud waard voor een club, niet blaten over buitenlandse competities maar gewoon simpele doelpunten maken en kopduels winnen. Ik hou er van!
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Jochem schreef: Typisch zo'n speler waar Ronaldinho-aanhangers van zeggen dat ie helemaal niets kan. Dit soort spelers zijn echter wel goud waard voor een club, niet blaten over buitenlandse competities maar gewoon simpele doelpunten maken en kopduels winnen. Ik hou er van!
Precies. Sterker nog, als ik trainer was en ik mocht tussen die twee kiezen, dan koos ik absoluut voor Koevermans.
Vogel
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2004, 20:03

Cruz Azul schreef:[..]


Precies. Sterker nog, als ik trainer was en ik mocht tussen die twee kiezen, dan koos ik absoluut voor Koevermans.
Ik neem aan dat je het nu hebt over de keuze tussen Arveladze en Koevermans en niet tussen Ronaldinho en Koevermans?
B a r r y v a n G a l e n
Mr. Ramzi
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 feb 2005, 11:35

Vogel schreef:[..]


Ik neem aan dat je het nu hebt over de keuze tussen Arveladze en Koevermans en niet tussen Ronaldinho en Koevermans?
Ach joh voetbal is leven met de waan van de dag. Arveladze was eerst een superheld en als hij 2 wedstrijden niet scoort mag hij weer oprotten of bakt hij er niks van. Arveladze is de onbetwiste nummer 1! Dat neemt niet weg dat Koevermans dit seizoen zeer goed heeft gespeelt, ik denk zelfs boven verwachting goed. Alleen kampioen word je niet met hem.
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Mr. Ramzi schreef:[..]

Ach joh voetbal is leven met de waan van de dag. Arveladze was eerst een superheld en als hij 2 wedstrijden niet scoort mag hij weer oprotten of bakt hij er niks van. Arveladze is de onbetwiste nummer 1! Dat neemt niet weg dat Koevermans dit seizoen zeer goed heeft gespeelt, ik denk zelfs boven verwachting goed. Alleen kampioen word je niet met hem.
:roll:
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Vogel schreef: Ik neem aan dat je het nu hebt over de keuze tussen Arveladze en Koevermans en niet tussen Ronaldinho en Koevermans?
Nee. Liever Koevermans dan Ronaldinho.
Mr. Ramzi schreef: Ach joh voetbal is leven met de waan van de dag. Arveladze was eerst een superheld en als hij 2 wedstrijden niet scoort mag hij weer oprotten of bakt hij er niks van.
Als je nou even gewacht had, dan had je gezien dat ik dat absoluut niet bedoelde.
Gesloten