Danny Koevermans

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ik zie Koef graag in Alkmaar volgend seizoen?

Ja
138
73%
Nee
50
27%
 
Totaal aantal stemmen: 188
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

gb schreef:Laten we in iedergeval KOEF een staande ovatie geven. Sympatieke speler.
Koef succes bij PSV. Hoe kunnen wij eigenlijk zo stom zijn om PSV alleen maar beter te maken. Daar heeft 020 ook aan mee gedaan en zie wat het resultaat is. hahahaha
Ik had Koef ook hoog zitten , maar als je naar zijn gedraai van de afgelopen maanden kijkt dan is dat nu over. Hij wilde de concurrentie niet aan met de andere spitsen (Bij PSV heeft hij natuurlijk geen concurrentie). Het meest zielige vind ik echter het voortdurende verhaal van clown Bassie (Daar is hij weer Dirk Privé) dat AZ schandalig veel vraagt. Dat is het bewust in diskrediet brengen van onze club, terwijl hij (en ook Koef) weten dat er al clubs zijn die de vraagprijs hebben geboden en uiteindelijk hebben betaald. Op deze wijze probeert hij publicitair over de rug van AZ een transfer naar Feijenoord te forceren, die een bod van notabene 2.2 mio had neergelegd. Het zou me niet verbazen als hij vanmiddag roept dat PSV altijd al de club van zijn dromen is geweest
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Vision54
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 mei 2007, 06:13

Succes op de bank bij PSV Danny
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

PSV heeft de vraagprijs van 6,9 miljoen Euro betaald voor Koef. Aankoopprijs € 500.000,-- dan is dat voor een beperkte speler uit de Totodivisie in 2 jaar tijd natuurlijk een hele goede deal! Het verschil kan weer gestoken worden in een kwalitatief betere speler. En je bent een "onwillige hond" kwijt!
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

ForzAZ schreef:PSV heeft de vraagprijs van 6,9 miljoen Euro betaald voor Koef. Aankoopprijs € 500.000,-- dan is dat voor een beperkte speler uit de Totodivisie in 2 jaar tijd natuurlijk een hele goede deal! Het verschil kan weer gestoken worden in een kwalitatief betere speler. En je bent een "onwillige hond" kwijt!
Dat is ook het beleid dat AZ nu volgt. De vraag is natuurlijk wel of het nog lukt om nu nog een betere speler te vinden.
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Mixed emotions, vond het altijd een sympathieke hardwerkende spits. Wat dat betreft mijn beeld aardig (naar beneden) bijgesteld!

Toch als hij zich had willen bewijzen had hij nog van grote waarde kunnen zijn voor AZ. Maar het mag niet zo zijn.

Met 6,9 milj. moeten we blij zijn. En zijn we eindelijk af van al de Feyenoorders die maar roepen hoe zielig het voor hem was en dat hij maar voor een appel en een ei naar 010 moest gaan. Dat hij geen 6,9 waard is bla, bla, bla.....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ.nl is trouwens ook lekker up to date.. :? Er staat nog helemaal niks overde transfer van Koef.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef:PSV heeft de vraagprijs van 6,9 miljoen Euro betaald voor Koef. Aankoopprijs € 500.000,-- dan is dat voor een beperkte speler uit de Totodivisie in 2 jaar tijd natuurlijk een hele goede deal! Het verschil kan weer gestoken worden in een kwalitatief betere speler. En je bent een "onwillige hond" kwijt!
bron ??
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
GigAZ
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 jun 2007, 10:36
Locatie: Omgeving Alkmaar

Koevermans is blij dat deze episode voorbij is. 'Er wordt over je rug heen geouwehoerd, ongelooflijk. De een hemelt je op, de ander kleineert je. Je kunt er niets aan doen, maar je denkt wel eens hou toch je waffel dicht, man, je weet helemaal niet waar je het over hebt. Dat is me echt het zwaarst gevallen, de afgelopen periode.

Bron: VI

Hij blij maar van mij geen aplaus!
Ik kan het niet hebben als iemand me zegt dat ik niet tegen kritiek kan.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Ik vind het wel opmerkelijk dat er allerlei nieuwe berichten op de AZ site verschijnen, maar niet het nieuws over de transfer van Koef
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Ze willen dat nieuws koppelen met de melding over een nieuwe spits, daar ga ik van uit.

Daarbij moet hij ook nog medisch gekeurd worden
Cheese-City
Dagjesmens
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2006, 11:17
Locatie: Alkmaar

Danny Koevermans: “Ik ben echt ontzettend blij”
31 augustus 2007 10:45
Danny Koevermans. Met een glimlach trok Danny Koevermans donderdagavond op De Herdgang voor de camera van PSV TV zijn gloednieuwe PSV-shirt maatje XL over zijn hoofd heen, met achterop zijn rugnummer 10. “Ik had het nooit verwacht, dit is prachtig allemaal. PSV is een fantastische stap in mijn carrière”, aldus de aanvaller.



”Fantastische stap”
Koevermans ging donderdag rechtstreeks van zijn medische keuring door naar De Herdgang, waar hij een eerste reactie gaf aan PSV Media. “Ik had dit nooit verwacht, het is prachtig allemaal. Een carrière kun je niet uitstippelen en de laatste dagen is deze transfer in een stroomversnelling geraakt. Bij AZ lag de zaak zoals hij lag, dat was inmiddels bekend. PSV is een fantastische nieuwe stap in mijn carrière”, zei Koevermans, voordat hij het nieuwe shirt met rugnummer 10 aantrok. “Ik ben echt ontzettend blij.”


Koevermans op De Herdgang in zijn nieuwe shirt.
Vrijdagochtend getekend
De aanvaller ging vrijdagochtend vroeg naar het ziekenhuis voor het restant van zijn medische keuring en zette vervolgens in Eindhoven zijn handtekening onder een contract dat hem voor vier seizoenen aan PSV verbindt. “Bij AZ heb ik twee mooie jaren gehad, maar hier ben ik echt heel blij mee. Vandaag ga ik al mee naar FC Twente, we moeten zorgen dat we daar drie punten pakken.” Ook verheugt Danny Koef zich op het spelen in de Champions League. “Een prima poule. Voorspellingen doe ik niet, maar in dit toernooi zit de Europese top. Het is schitterend dat ik daar nu mag spelen.” De vergelijking met Jan Vennegoor of Hesselink - een werkende, balvaste, aanspeelbare en ook scorende spits - vindt Koevermans eervol. “Ik hoop dat ik net zoveel doelpunten voor PSV ga scoren als hij heeft gedaan.”


Bron: PSV
AZ '67
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Met die foto van Koef in dat shirt kan wat mij betreft een slot op dit topic....[img:65:65]http://content.sweetim.com/sim/cpie/emo ... 02006A.gif[/img]
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dat ziet er toch niet uit?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

[mod]Aangezien er nog genoeg voer overblijft om over Koef te Discussiëren blijft het topic vooralsnog open![/mod]
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Ik kan me een andere spits herinneren Arveladze die wegging en dat topic ging een minuut later al dicht, maargoed er zal wel een verschil zijn.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

kobuz schreef:Ik kan me een andere spits herinneren Arveladze die wegging en dat topic ging een minuut later al dicht, maargoed er zal wel een verschil zijn.
Ten eerste staat het nog niet op AZ.NL
Laten we dat eerst maar eens afwachten dat stond bij Shota wel. Wij houden AZ.NL aan.
mAgNaVoX oDySsEy
Cheese-City
Dagjesmens
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2006, 11:17
Locatie: Alkmaar

Koevermans: "Stap naar PSV had ik niet meer verwacht"
Vrijdag 31 augustus 11:05 - Alex van Vogelpoel
Eredivisie - Danny Koevermans is dolblij met zijn overgang van AZ naar PSV. "Ik had het nooit verwacht, dit is prachtig allemaal. PSV is een fantastische stap in mijn carrière", aldus de aanvaller op de clubsite van de Eindhovenaren. De afgelopen weken ontstond er een breuk tussen de speler en trainer Louis van Gaal bij AZ. Hij was niet langer eerste keus en wilde vertrekken. Buitenlandse avonturen naar onder andere Real Betis Sevilla liet hij aan zich voorbij gaan en werd op het laatste moment opgepikt door PSV.

"Een carrière kun je niet uitstippelen en de laatste dagen is deze transfer in een stroomversnelling geraakt. Bij AZ lag de zaak zoals hij lag, dat was inmiddels bekend. In Alkmaar heb ik twee mooie jaren gehad, maar hier ben ik echt heel blij mee. Vandaag ga ik al mee naar FC Twente, we moeten zorgen dat we daar drie punten pakken." Hij tekende in Eindhoven een contract voor vier seizoenen, waar hij overigens ook stuit op veel concurrentie. Koevermans zal de strijd aan moeten gaan met Jefferson Farfan, Danko Lazovic en Kenneth Perez

http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/13844
AZ '67
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAuluZ schreef:[..]
Ten eerste staat het nog niet op AZ.NL
Laten we dat eerst maar eens afwachten dat stond bij Shota wel. Wij houden AZ.NL aan.
Het staat wel op PSV.nl en hij staat op hun officiele site met het shirt aan, wat wil je nog meer?
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

AZ 4 Life schreef:[..]
Het staat wel op PSV.nl en hij staat op hun officiele site met het shirt aan, wat wil je nog meer?
Dat het op AZ.nl staat, blijkbaar.
Gesloten