Danny Koevermans

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ik zie Koef graag in Alkmaar volgend seizoen?

Ja
138
73%
Nee
50
27%
 
Totaal aantal stemmen: 188
patje10
Herry en/of Berry
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:25

Jammer dat je zo moest weggaan bij AZ Koef. Jammer ook dat je naar PSV gaat. Had niet verwacht dat hij zo snel AZ zou verlaten:S.
Haagse Sjonnie
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 dec 2005, 13:07
Locatie: Heiloo

Slechtste verkoop ooit, dit is precies de speler die PSV nog nodig heeft. Er vanuitgaande dat Feyenoord nog te maken krijgt met blessures, feliciteer ik bij deze PSV met het kampioenschap. Want met Pietje Pelle worden wij geen kampioen, hoewel ik dit eigenlijk ook wel weer ouderwets mooi vindt. Gewoon weer eens bij Vitesse uit verliezen etc., ben je meteen van die gloryhunters af.

Hoe het wel opgelost zou kunnen worden, is het aantrekken van Alves (wat mij totaal niet realistisch lijkt). Met Dembele-Alves heb je een wereldkopel: Dembele kan alles behalve scoren, Alves kan niks behalve scoren.

Ik wil Koef bedanken voor zijn tijd bij AZ en blijf het een held vinden!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

bierschuit schreef:[..]


Oftewel, kunnen we dit topic nu sluiten :)
We wachten nog even op de officiële berichtgeving van AZ.

Koef bedankt. Ik hoop dat je de druk daar wel aankan.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

John Bosman schreef:Jammer, een blunder van de bovenste plank van van Gaal om Koevermans de deur uit te doen! De spits die altijd wilde werken, bikkelde tot dat ie er bij neer viel en er vorig seizoen 22 inschopte. Het is eigenlijk een groot schandaal dat ie nu weg is naar een van de concurenten, dit had ie zelf een 4 maanden terug ook niet gedacht dat hij op deze manier werd afgeserveerd! Ach ja, de wetten en de zienswijze van van Gaal zijn af en toe ondoorgrondelijk, soms een fantastische coach en soms een kwal. Welke coach zal het in zijn hoofd halen om zon spits weg te doen? Ik denk dat de meeste coachen een speler die er zoveel maakt in een seizoen de speler op een voetstuk plaatst en heel wat krediet geeft, jammer jammer jammer. Danny, bedankt, het ga je goed!
:bow:
Gebruikersavatar
AlkmaarArab
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2006, 19:29
Locatie: Alkmaar

Zo veel tranen, verdriet, pijn........"ik mis hem nu al"........ Schei toch uit. Niet zo janken allemaal. Hij heeft een matig seizoen gehad en een gooie.
Wij hebben Boney M in Alkmaar beroemd gemaakt.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Heel jammer, vooral de manier waarop.

Maar komt Alves naar Alkmaar die er gelijk een paar in rost dan lullen we nergens meer over, wedden?

Koef bedankt en niet te veel suc6 daar in Eindhoven.
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het probleem met deze transactie is dat je, in mijn optiek, volledig afhankelijk bent van degene die voor hem in de plaats wordt gehaald. Komt Alves, dan is het een topbeslissing om Koef te laten gaan. Komt hij niet, of een mindere vervanger, dan neigt het naar een blunder. Zolang er nog niets op de officiele staat (en daar wordt doorgaans een koppeling gemaakt tussen vertrekkende en komende speler) hou ik hoop...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kunnen we alsjeblieft even ophouden met het afzeiken van Pelle. Dat heeft echt totaal geen zin en slaat ook nergens op, wat je verder van de zaak Koevermans vindt moet los staan van de mening over Pelle. Die mening is echter nog niet te vormen omdat hij nog nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld en begonnen is met een trainingsachterstand.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef:Het probleem met deze transactie is dat je, in mijn optiek, volledig afhankelijk bent van degene die voor hem in de plaats wordt gehaald. Komt Alves, dan is het een topbeslissing om Koef te laten gaan. Komt hij niet, of een mindere vervanger, dan neigt het naar een blunder. Zolang er nog niets op de officiele staat (en daar wordt doorgaans een koppeling gemaakt tussen vertrekkende en komende speler) hou ik hoop...
Eerlijk gezegd verwacht ik niets meer tot de winterstop.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef:[..]


Eerlijk gezegd verwacht ik niets meer tot de winterstop.
Ik wel, ik denk niet dat Van Gaal hem naar een concurrent laat gaan terwijl zijn eigen team juist zou verzwakken volgens jouw theorie.
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Tja, het was te verwachten dit, Danny kwam of wilde niet meer in de plannen van AZ voorkomen, dat is jammer en spijtig, maar nu verdien je er nog een goed bedrag aan, dat bedrag had in de winterstop al veel lager gelegen.
hjkuuhjkk

MO7 schreef: Zolang er nog niets op de officiele staat (en daar wordt doorgaans een koppeling gemaakt tussen vertrekkende en komende speler) hou ik hoop...
Op Kroppa ? :twisted:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

keviin_AZ schreef:koef, het beste
succes bij psv, als je maar niet scoort tegen AZ

KOEF UIT HET OOG, NOOIT UIT HET HART!
Hij is niet dood hoor..
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: Zolang er nog niets op de officiele staat (en daar wordt doorgaans een koppeling gemaakt tussen vertrekkende en komende speler) hou ik hoop...
Het staat op www.psv.nl, lijkt me redelijk betrouwbaar dus.
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:Kunnen we alsjeblieft even ophouden met het afzeiken van Pelle. Dat heeft echt totaal geen zin en slaat ook nergens op, wat je verder van de zaak Koevermans vindt moet los staan van de mening over Pelle. Die mening is echter nog niet te vormen omdat hij nog nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld en begonnen is met een trainingsachterstand.
Heb ik ook al eerder gezegd, geef die jongen nou een kans.

Hij gaat echt wel scoren.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

John Bosman schreef:Jammer, een blunder van de bovenste plank van van Gaal om Koevermans de deur uit te doen! De spits die altijd wilde werken, bikkelde tot dat ie er bij neer viel en er vorig seizoen 22 inschopte. Het is eigenlijk een groot schandaal dat ie nu weg is naar een van de concurenten, dit had ie zelf een 4 maanden terug ook niet gedacht dat hij op deze manier werd afgeserveerd! Ach ja, de wetten en de zienswijze van van Gaal zijn af en toe ondoorgrondelijk, soms een fantastische coach en soms een kwal. Welke coach zal het in zijn hoofd halen om zon spits weg te doen? Ik denk dat de meeste coachen een speler die er zoveel maakt in een seizoen de speler op een voetstuk plaatst en heel wat krediet geeft, jammer jammer jammer.
Lul niet zo stom, een speler die je afserveerd geef je geen sterk verbeterd contract. Dat contract lag er tot vanmiddag, met een dubbel salaris etc. Van echt afserveren is geen sprake. Dat jij hem liever als vaste eerste keuze had gezien is jouw mening en moet je verder ook zelf weten, de realiteit is echter anders.
hjkuuhjkk

AZ 4 Life schreef:[..]


Hij is niet dood hoor..
Dit forum kennende geef ik het hoogstens een week voordat hij het wel gewenst gaat worden hier, maar kan ook al morgen zijn :lol:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:[..]


Het staat op www.psv.nl, lijkt me redelijk betrouwbaar dus.
Doe nog eens lezen en dan begrijp je hopelijk wel wat ik bedoel.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:[..]


Doe nog eens lezen en dan begrijp je hopelijk wel wat ik bedoel.
M'n excuses, ik zie het nu. Ik was even te snel.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef:[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik niets meer tot de winterstop.
Je gaat me nu toch niet vertellen dat Brands híér niet op heeft geanticipeerd he?
Gesloten