Danny Koevermans

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Ik zie Koef graag in Alkmaar volgend seizoen?

Ja
138
73%
Nee
50
27%
 
Totaal aantal stemmen: 188
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef:[..]


Je gaat me nu toch niet vertellen dat Brands híér niet op heeft geanticipeerd he?
Dat weet hij niet. Maar over krap 26 uur weten we het wel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
NR10
Supporter
Berichten: 108
Lid geworden op: 16 jul 2007, 10:15
Locatie: Heiloo
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:[..]Dat contract lag er tot vanmiddag, met een dubbel salaris etc. Van echt afserveren is geen sprake. Dat jij hem liever als vaste eerste keuze had gezien is jouw mening en moet je verder ook zelf weten, de realiteit is echter anders.
:bow:
joAZ
Glory-hunter
Berichten: 86
Lid geworden op: 10 mar 2005, 13:27
Locatie: Amersfoort

Die Van Gelder was ook lekker geinformeerd zondag. PSV niet geinteresseerd in Koevermans!
Eens een AZ supporter, Altijd een AZ supporter!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef:[..]


Je gaat me nu toch niet vertellen dat Brands híér niet op heeft geanticipeerd he?
Ja en neen. Deze situatie speelt al zowat drie maanden. Hoe dichter de deadline nadert, hoe moeilijker het is om er nog adequaat op te kunnen anticiperen/reageren. Als je nu nog iemand moet halen, is het ofwel een probleemgeval (zoals Koevermans er één was voor AZ) of je betaalt veel te veel voor een bepaalde speler waard is (bv. club wil speler x absoluut niet kwijt en vraagt daarvoor exorbitant bedrag). Een speler die nu nog tegen een 'normale' prijs weg mag, lijkt me bijna onmogelijk (al liet El Hamdaoui doorschemeren dat Willem II aan een transfer hogerop zou meewerken).

Ik wil alleen maar zeggen. Moet je nu als club bij wijze van spreken 6 mio neertellen voor een speler die er 3 waard is of kan je dan niet beter wachten tot de winterstop en die 6 mio investeren in een speler die er ook daadwerkelijk 6 waard is. In principe redden we het tot dan wel met Pellè, Ari en Dembélé.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
lampjerulez
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2007, 14:46

Ik was al aan het aftellen,
en precies toen ik dacht dat het voorbij was krijg ik dit te horen.

ik zal hem toch wel op ons veld missen.
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

Het hele verhaal rond Danny begon tijdens de supportersavond ergens in juni. AZ was volgens de geruchten bezig met Lazovic. Ik vroeg Danny hier naar en hij gaf aan dat hij geen 2e spits achter Lazovic wilde worden. Wat doet Danny nu: 2e spits achter Lazovic. Voor mij onbegrijpelijk dat hij voor PSV kiest. Ook daar wordt hij bankzitter. Er is maar één winnaar en dat is Bassie, want die kan zijn hypotheek afbetalen.
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

6 miljoen voor Koevermans vind ik veel, maar dan ook echt veel ste veel. Maar in ieder geval, danku PSV.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

eigenlijk schandalig dat PSV al de helft heeft uitgegeven aan Koevermans van het gisteren verdiende geld in Praag. :mrgreen:
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Bayon Kwaku schreef:[..]


Dit forum kennende geef ik het hoogstens een week voordat hij het wel gewenst gaat worden hier, maar kan ook al morgen zijn :lol:
Een ereronde met een ingelijste foto,die foto waarop hij staat te janken op Woudenstein.
:wink:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Klaas Molenaar schreef:Het hele verhaal rond Danny begon tijdens de supportersavond ergens in juni. AZ was volgens de geruchten bezig met Lazovic. Ik vroeg Danny hier naar en hij gaf aan dat hij geen 2e spits achter Lazovic wilde worden. Wat doet Danny nu: 2e spits achter Lazovic. Voor mij onbegrijpelijk dat hij voor PSV kiest. Ook daar wordt hij bankzitter. Er is maar één winnaar en dat is Bassie, want die kan zijn hypotheek afbetalen.
Welke Bassie?

Ik vroeg Danny hier naar en hij gaf aan dat hij geen 2e spits achter Lazovic wilde worden.

Het klinkt interessant maar wordt jij wel eens serieus genomen(let wel geen sex) Klaas?
Pythagorob
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2007, 08:42

Volgens AZ.nl zit Danny morgen op de tribune....
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Pythagorob schreef:Volgens AZ.nl zit Danny morgen op de tribune....
En de wedstrijd begint om 00.00 uur.
AZ.nl ](*,)
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

DIRK privé schreef:[..]


Welke Bassie?

Ik vroeg Danny hier naar en hij gaf aan dat hij geen 2e spits achter Lazovic wilde worden.

Het klinkt interessant maar wordt jij wel eens serieus genomen(let wel geen sex) Klaas?
Noordwijk
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

zo, die 6 miljoen euris zijn ook weer binnen. mooie prijs en als het 6,9 miljoen is dan is het een SUPERdeal, ik zal Koef wel missen maar nu verwacht ik wel een vervanger als Alves. Zal me niet verbazen als Dirk konijnenbek gaat proberen los te weken, die zal het wel helemaal gehad hebben in 020
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

joAZ schreef:Die Van Gelder was ook lekker geinformeerd zondag. PSV niet geinteresseerd in Koevermans!
Natuurlijk zeggen ze dat, anders komt 020 en koopt hem.
Je moet nooit de concurentie vertellen wie je wilt gaan halen natuurlijk!
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

Laten we in iedergeval KOEF een staande ovatie geven. Sympatieke speler.
Koef succes bij PSV. Hoe kunnen wij eigenlijk zo stom zijn om PSV alleen maar beter te maken. Daar heeft 020 ook aan mee gedaan en zie wat het resultaat is. hahahaha
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

Haagse Sjonnie schreef:Slechtste verkoop ooit, dit is precies de speler die PSV nog nodig heeft. Er vanuitgaande dat Feyenoord nog te maken krijgt met blessures, feliciteer ik bij deze PSV met het kampioenschap. Want met Pietje Pelle worden wij geen kampioen, hoewel ik dit eigenlijk ook wel weer ouderwets mooi vindt. Gewoon weer eens bij Vitesse uit verliezen etc., ben je meteen van die gloryhunters af.

Hoe het wel opgelost zou kunnen worden, is het aantrekken van Alves (wat mij totaal niet realistisch lijkt). Met Dembele-Alves heb je een wereldkopel: Dembele kan alles behalve scoren, Alves kan niks behalve scoren.

Ik wil Koef bedanken voor zijn tijd bij AZ en blijf het een held vinden!
Beetje kortzichtig.
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

AZ 4 Life schreef:[..]


Lul niet zo stom, een speler die je afserveerd geef je geen sterk verbeterd contract. Dat contract lag er tot vanmiddag, met een dubbel salaris etc. Van echt afserveren is geen sprake. Dat jij hem liever als vaste eerste keuze had gezien is jouw mening en moet je verder ook zelf weten, de realiteit is echter anders.
Ik betrap je louter op verstandige opmerkingen =D>
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

kuifje schreef:[..]


Ja en neen. Deze situatie speelt al zowat drie maanden. Hoe dichter de deadline nadert, hoe moeilijker het is om er nog adequaat op te kunnen anticiperen/reageren. Als je nu nog iemand moet halen, is het ofwel een probleemgeval (zoals Koevermans er één was voor AZ) of je betaalt veel te veel voor een bepaalde speler waard is (bv. club wil speler x absoluut niet kwijt en vraagt daarvoor exorbitant bedrag). Een speler die nu nog tegen een 'normale' prijs weg mag, lijkt me bijna onmogelijk (al liet El Hamdaoui doorschemeren dat Willem II aan een transfer hogerop zou meewerken).

Ik wil alleen maar zeggen. Moet je nu als club bij wijze van spreken 6 mio neertellen voor een speler die er 3 waard is of kan je dan niet beter wachten tot de winterstop en die 6 mio investeren in een speler die er ook daadwerkelijk 6 waard is. In principe redden we het tot dan wel met Pellè, Ari en Dembélé.
AZ houd al maanden rekening met het vertrek van KOEF. Alleen er was niemand die 6,9 wilde dokken. Dankzij 020 zijn wij van Koef af en heeft PSV 2,5 mio meer. AZ schijnt al maanden met Alves bezig te zijn, alleen Hoerenveen is zeer stug. Ik ben ook bang dat het geen ALVES wordt, hoewel beide partijen (AZ en ALVES) met elkaar overeen zijn.

Wordt vervolgd dus, maar ik denk dat AZ een goede vervanger haalt.
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

RULEAZ schreef:[..]

Noordwijk
Bedankt. Die naam was ik al vergeten. Zouden jullie ook eens moeten doen. Dat maakt het leven zoveel simpeler.
Gesloten