Hoe gaat het volgend seizoen met Adil?

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

Adil Ramzi volgend seizoen.....

Zelfde als dit jaar, wisselvallig maar wel nuttig (bankspeler, en als het nodig is basis)
22
42%
Hij gaat zich ontpoppen tot een van de dragers en smaakmakers van het elftal. (basis)
22
42%
Helemaal niks, hij voegt helemaal niks toe! (verhuur of verkoop)
4
8%
Adil? We hebben Haris, Denny , Danny en van Galen toch al? (tweede elftal)
5
9%
 
Totaal aantal stemmen: 53
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Ok, omdat ik geen idee heb wat jullie mening is over Adil Ramzi heb ik dit onderwerp gestart. Vorig seizoen vond ik hem een wisselvallige, maar sterke speler. In het begin had hij nog wat aanpassings-problemen, maar in de loop van het seizoen begon hij te draaien als hij speelde.
Ik vind het jammer dat Ramzi met van Galen wordt vergeleken, omdat Ramzi een constante factor is die het spel verdeelt en verdedigend goed staat. Een soortgelijke speler als Landzaat dus. Maargoed, mijn vraag is aan jullie...wat is jullie mening over Adil Ramzi en hoe denken jullie dat hij het volgend seizoen gaat doen?
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ramzi is mijn inziens een controlerende voetballer, degelijk, onopvallend, hard werkend. Wanneer hij teveel risico in zijn spel gaat leggen zie je dat dat niet zijn vruchten afwerpt en moet hij dus overlaten aan Perez en van Galen. Op zijn tijd pakt hij zijn doelpuntjes mee. Ik zie hem als stand in voor Landzaat maar dan beduidend minder.. hij verdient wel meer krediet bij de fans want ik denk dat het met hem hetzelfde is als met Jaliens...
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

Gaan we nu voor elke speler zo een topic opstellen?
NORIT!!
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Maarten-Of-Martin schreef:Gaan we nu voor elke speler zo een topic opstellen?
Zou kunnen, maar aangezien Ramzi toch met veel toeters en bellen is binnengehaald en zonder noemenswaardige voorbereiding in de basis werd getorpedeerd. Helaas heeft hij die verwachtingen niet waargemaakt. En daarom is mijn vraag, gaat hij het volgend jaar weer zo doen of denken jullie dat hij nu wel uit zijn verf komt.
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

Maarten-Of-Martin schreef:Gaan we nu voor elke speler zo een topic opstellen?
Waarom niet? Zal dat niet overzichtelijker worden of komt nu veel nieuws dubbel in topics terecht, zoals nu ook al veel het geval is (aan jullie de taak om ook dubbele berichten te verwijderen lijkt mij)? Zoals iets over Denny Landzaat gezegd wordt in de topic 'Transfergeruchten', maar ook in de topic 'wie moet het doen na Denny Landzaat'.

Een optie is misschien om van alle namen van de selectie een topic te openen in 'elftal en technische staf'. Het is maar een idee...
Anti Zupporters
Gebruikersavatar
Gijs
Moderatort
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 nov 2004, 09:41

pancrAZ schreef:[..]

Een optie is misschien om van alle namen van de selectie een topic te openen in 'elftal en technische staf'. Het is maar een idee...
Mwah, als er behoefte aan is wordt er ongetijfeld een topic aan een bepaalde speler gewijd, maak je geen zorgen.

Ik stem op de eerste optie, want veel progressie zie ik hem niet meer maken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gijs schreef:[..]

Mwah, als er behoefte aan is wordt er ongetijfeld een topic aan een bepaalde speler gewijd, maak je geen zorgen.

Ik stem op de eerste optie, want veel progressie zie ik hem niet meer maken.
Ik op de tweede optie, want ik zie hem juist in dit en voor hem tweede jaar veel beter tot zijn recht komen. En ook al zegt het verder geen malle moer, de eerste indruk van zaterdag was goed te noemen.
_________________
"I don't know that!"
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Ik moet eerlijk zeggen dat Ramzi in de voorbereiding een hele goede indruk op mij achterlaat. Zowel op de trainingen als in de wedstrijden. Het lijkt wel of hij het vertrouwen terugheeft. Ik denk dat hij nog wel eens van grote waarde voor dit elftal kan worden. Vanaf de reservebank uiteraard.
El Butre
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2005, 14:31
Locatie: Alkmaar

Ondanks dat ik hem vorig jaar vond tegenvallen, denk ik dat hij dit jaar goed gaat spelen bij AZ. In potentie is het gewoon een hele goede speler, dat heeft hij bij Twente en Willem II al bewezen. Bij PSV is het mislukt omdat hij daar meestal als linksbuiten moest spelen terwijl hij eigenlijk middenvelder is. In de voorbereiding doet hij het totnogtoe ook best wel goed.
Forza AZ!!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik denk dat Adil dit seizoen goed gaat spelen want in de voorbereiding maakt hij een sterke indruk
Gast

Ik vind dat Adil Ramzi wel een goede speler is met een goed hard schot en hij kan in de basis staan alleen hij heeft wel harde concurrentie dus moet hij zich laten bewijzen het wordt dus beslist in de voorbereiding
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Morgen tegen TOP Oss één van de eerste meer serieuzere ontmoetingen, TOP Oss speelde 1-1 tegen RKC bijvoorbeeld... ben benieuwd hoe Ramzi dan speelt... voorlopig kunnen we er nog slechts beperkt iets over zeggen zeker ook door het grote aantal afwezigen
Gesloten