Jong AZ 2020-2021

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 09 mei 2021, 12:53 De oudste lichting zal bij Jong AZ weg moeten:
Jelle Duin
Richard Sedlacek
Rens vd Wacht
Des Kunst
Elber Evora
Misschien dat er 1tje bij de selectie van het 1e mag aansluiten als reserve (net als Kramer afgelopen jaren) , maar ik denk dat alleen Jelle Duin daarvoor in aanmerking komt. Des Kunst zie ik zeker wel een andere profclub vinden, die heeft best goede wedstrijden gespeeld.
Sedlacek is het hele seizoen geblesseerd geweest dus misschien heb je niet helder meer voor de geest of hij vorig seizoen redelijk/goed presteerde: het antwoord is ja, hij presteerde vorig seizoen best goed.
Vd Wacht heeft denk ik helaas voor hem een chronische blessure.
Evora en Des Kunst zijn in elk geval niet goed genoeg.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 14 mei 2021, 00:00 Sedlacek is het hele seizoen geblesseerd geweest dus misschien heb je niet helder meer voor de geest of hij vorig seizoen redelijk/goed presteerde: het antwoord is ja, hij presteerde vorig seizoen best goed.
Vd Wacht heeft denk ik helaas voor hem een chronische blessure.
Evora en Des Kunst zijn in elk geval niet goed genoeg.
Ik geef toe dat Sedlacek bij mij een beetje uit beeld is verdwenen omdat ik mij er altijd over verbaasde dat hij zo weinig speelde. Dat was in de jeugd al zo en dit jaar ook. Blijkbaar heeft hij vorig seizoen toch wel wat wedstrijden gespeeld in Jong AZ, maar is mij niet echt opgevallen. Maar de laatste keer dat ik hem zag spelen was in de oefenwedstrijd tegen ajax en toen viel hij al binnen 10 minuten uit. Vd Wacht speelt ondertussen ook al 2 jaar niet. Kans dat hij het nog gaat halen wordt helaas steeds kleiner. Ik geloof je meteen dat ze beiden beter zijn dan Des Kunst die inderdaad geen groot talent is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Was het al bekend dat Wildeboer naar Almere gaat?
Staat althans op transfermarkt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 23 mei 2021, 23:32 Was het al bekend dat Wildeboer naar Almere gaat?
Staat althans op transfermarkt.
Was mij nog niet bekend maar ik snap het wel. Hij zit achter toptalent Barasi. En iedereen weet wat er gebeurt als je een toptalent voor je hebt bij AZ. En een club als Almere moet het van dit soort buitenkansjes hebben.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Andere aanstaande transfers vanuit jong AZ:
Krul naar Katwijk

Uit 018 vertrekken
Floris Quaedvlieg naar Jong Heerenveen
Caine Caïro naar Jong Emmen
Levi de Wilde naar Jong Heerenveen

Deze spelers stromen dus niet door naar Jong AZ
Gesloten