PSV-AZ (za 22 dec, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

salmonyappi schreef: 23 dec 2018, 23:09 Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt, maar om nu alle goals op het conto van Bizot te schrijven en hem van wanprestaties te betichten gaat me te ver.
Dat is nu net het probleem. Bizot wordt wel geselecteerd voor Oranje, dus 3e keeper van Nederland. Er zijn veel te veel discutabele momenten waarbij hij niet geheel vrij uit gaat en mijn inziens te weinig momenten waarvan ik denk, hoe doet hij het? Die eerste goal was echt wel een snoeihard schot van Lozano, ik vraag me af of je die naar de zijkant kunt wegstompen. De tweede goal staat hij net ongelukkig maar is zoiets niet trainbaar? Hoe moet je staan zodat je altijd een goede reflex kunt hebben? Tuurlijk gaan er aan beide goals verdedigingsfouten vooraf maar toch denk ik het kan beter.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gisteren bij voetbalpraat bij Fox kwam een onderzoekje voorbij. Daaruit bleek dat de eredivisie gemiddeld hele slechte keepers heeft. Er zijn er die meer doorlaten dan tegenhouden en dat is internationaal echt heel bijzonder. Bizot is dus een echte eredivisie-keeper.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

MO7 schreef: 28 dec 2018, 10:03 Gisteren bij voetbalpraat bij Fox kwam een onderzoekje voorbij. Daaruit bleek dat de eredivisie gemiddeld hele slechte keepers heeft. Er zijn er die meer doorlaten dan tegenhouden en dat is internationaal echt heel bijzonder. Bizot is dus een echte eredivisie-keeper.
Dat verklaard waarom uitgerangeerde keepers als Unnerstal, Eduardo, Wellenreuther en bijvoorbeeld eerder Haldorsson het zo 'goed' doen hier.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 28 dec 2018, 10:03 Gisteren bij voetbalpraat bij Fox kwam een onderzoekje voorbij. Daaruit bleek dat de eredivisie gemiddeld hele slechte keepers heeft. Er zijn er die meer doorlaten dan tegenhouden en dat is internationaal echt heel bijzonder. Bizot is dus een echte eredivisie-keeper.
Grappig voorheen werden die zelfde cijfers gebruikt om aan te tonen dat de eredivisie de meest aanvallende voetbalcompetitie is :roll:
Plaats reactie