Fortuna Sittard-AZ (vr 7 dec, 18.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Mooie goals maar verder weinig bijzonders. En een flinke portie geluk natuurlijk met die bizarre misser en de handsbal van Koopmeiners. Bij 1-1 had ik het nog moeten zien. Countervoerbal ligt dit AZ veel beter dan thuis het spel maken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het ontbreken van Hatzidiakos was mijn hoogtepuntje van vanavond. Ik ben soms met kleine dingen tevreden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MO7 schreef: 08 dec 2018, 00:27 Het ontbreken van Hatzidiakos was mijn hoogtepuntje van vanavond. Ik ben soms met kleine dingen tevreden.
Bij mij is het hoogtepunt altijd het moment dat Van Rhijn gewisseld wordt. Helaas was het vanavond de verkeerde kant op
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind het aanvoerderschap van Til steeds lachwekkender. Bij foxsports werd het na de vorige wedstrijd ook al besproken. Toen ging het over spelers uit medelijden wisselen.

Dat aanvoerderschap leek Van den Brom een goed idee op basis van zwakke argumenten. Maar het spel van Til is slechter geworden en leiderschap is eerder lijderschap als aanvoerder. Inhoudelijk gezien komt Til na een wedstrijd niet tot zinnige oorzaak-gevolg uitspraken.

De vreugde na Til's goal bij Van den Brom was opvallend. Alsof ze bevestiging zoeken van de juistheid van dit aanvoerderschap. Til heeft meerdere malen aangegeven dat hij tijd nodig heeft. Komt wel goed zegt hij telkens.

Een zeer sympathieke speler.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
c_web
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2008, 17:50

We have a lot of luck at the beginning of the 2nd half.
Until he 2:0 of Idrissi we stay too much at the back of our half and let Fortuna attack with a lot of players. the 1:1 was "in the air" and so close. our luck was that in our 1st counterattack we made the 2:0.

Happy for the win but again, this is not a real defence!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

c_web schreef: 08 dec 2018, 09:48 We have a lot of luck at the beginning of the 2nd half.
Until he 2:0 of Idrissi we stay too much at the back of our half and let Fortuna attack with a lot of players. the 1:1 was "in the air" and so close. our luck was that in our 1st counterattack we made the 2:0.

Happy for the win but again, this is not a real defence!
I fully agree.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 07 dec 2018, 19:13 Als hopelijk straks op basis van de uitslag maar niemand roept dat het lek boven is.
De crisis is over!
https://www.vi.nl/nieuws/van-den-brom-b ... emaal-over
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 08 dec 2018, 14:39 De crisis is over!
https://www.vi.nl/nieuws/van-den-brom-b ... emaal-over
Een zwaluw maakt dus toch dat het al zomer is.
Zeker in december.....
Laten we het hopen, maar zo overtuigend was het ook weer niet allemaal
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ferry schreef: 07 dec 2018, 15:48 De bussen vertrekken om 13.45 uur....en anders minimaal met drie in de auto. Wat een waanzin. Het wordt toch haast onmogelijk gemaakt om een uitwedstrijd te bezoeken?
We gingen om kwart voor drie van huis. Waren om vijf voor half zeven in het stadion. Een uitwedstrijd bezoeken wordt bijna onmogelijk gemaakt. Leve Fox sports
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En/of de kerstmarkt waardoor de wedstrijd niet naar zaterdag kon worden verschoven.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 09 dec 2018, 21:55 En/of de kerstmarkt waardoor de wedstrijd niet naar zaterdag kon worden verschoven.
Vakantiebeurs was het.

Maar waarom plant de KNVB dan niet gewoon een uitwedstrijd voor Fortuna dit weekend, of een thuiswedstrijd tegen een club die niet vanuit de andere kant van het land moet komen. Dat zou de KNVB zo ie zo moeten doen bij wedstrijden op vrijdag. Later dit seizoen moet Fortuna Sittard ook op vrijdag naar Alkmaar. Waarom die wedstrijd niet op zaterdag en een wedstrijd tussen 2 clubs die dichter bij elkaar zitten op vrijdag.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Forza AZ schreef: 09 dec 2018, 22:27 Vakantiebeurs was het.

Maar waarom plant de KNVB dan niet gewoon een uitwedstrijd voor Fortuna dit weekend, of een thuiswedstrijd tegen een club die niet vanuit de andere kant van het land moet komen. Dat zou de KNVB zo ie zo moeten doen bij wedstrijden op vrijdag. Later dit seizoen moet Fortuna Sittard ook op vrijdag naar Alkmaar. Waarom die wedstrijd niet op zaterdag en een wedstrijd tussen 2 clubs die dichter bij elkaar zitten op vrijdag.
Of vrijdag gewoon om 21.00 uur beginnen. Dan is het grootste fileprobleem in Nederland 2 uur achter de rug en kan je gewoon na je werk nog naar de uitwedstrijd.
Helaas voor mij is dit ijdele hoop want "Fox Rules" en zij heeft schijt aan de wedstrijdbezoeker.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Plaats reactie