VVV Venlo-AZ (zo 25 nov, 16.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Tim schreef: 25 nov 2018, 20:40 Wederom best een goede wedstrijd, alleen wordt het dit maal niet over de streep getrokken. Maar goed, VVV ging alles of niets spelen en dan kan je wel eens een doelpunten tegen krijgen. Alleen is het zuur dat het in dan de 94e minuut gebeurt en je dus niks meer terug kan doen. Maar een punt in een uitwedstrijd tegen een club gelijk op de ranglijst is niet slecht.
Doe je nou vd Brom na? Wat een ambitloos geleuter, je speelt tegen VVV met een budget wat 8 keer zo laag is. Supporters als dit mogen van mij weg blijven.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Tim schreef: 25 nov 2018, 20:40 Maar goed, VVV ging alles of niets spelen en dan kan je wel eens een doelpunten tegen krijgen.
Maar goed, AZ ging niets spelen en dan kun je wel eens een doelpunt tegen krijgen.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Het meest ergerlijke is dat AZ na dat opstootje rond de rode kaart niet in staat is om de wedstrijd winnend uit te spelen. Een paar minuutjes maar. Niemand, maar dan ook echt niemand heeft de slimheid en de winnaarsmentaliteit om dat voor elkaar te krijgen. Ik vraag me af of daar in de jeugdopleiding wel aandacht aan wordt besteed.

De 2-2 verbaasde me op zich niet. De verdediging verkeerde in de 2e helft in alle staten van paniek. Het moest wel fout gaan.

Stengs heeft nog heel veel tijd nodig om maar een beetje op niveau te komen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat, maar ook het eerste doelpunt van VVV was al heel erg hoor. Koopmeiners is geen verdediger, Hatzidiakos kan niet verdedigen en de derde keeper van Oranje liet zien dat hij nog niet in de schaduw mag staan van Unerstall.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

MO7 schreef: 26 nov 2018, 11:30 Dat, maar ook het eerste doelpunt van VVV was al heel erg hoor. Koopmeiners is geen verdediger, Hatzidiakos kan niet verdedigen en de derde keeper van Oranje liet zien dat hij nog niet in de schaduw mag staan van Unerstall.
Unerstall had voor AZ een goede optie geweest, maarja hea. Hopen op Rody de Boer al ben ik bang dat Bizot zijn plek nimmer zal verliezen.

Koopmeiners is momenteel onze beste laatste man en ik kon hem die eerste goal niet aanrekenen.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Unnerstal is dan ook echt ondergewaardeerd.

En dat zegt nogal wat want er wordt echt wel positief over hem geschreven.


PSV is netjes geweest door hem nog een jaar terug te geven aan VVV, maar PSV heeft een koop obsessie wat doelmannen betreft en dat is eigenlijk best schadelijk voor de competitie.

De ontwikkeling van vroegere talenten als Koopmans en Jurjus is compleet geremd, Room werd weggehaald bij Vitesse, Pasveer bij Heracles en Unnerstal bij VVV en ik vergeet er echt nog een paar. rare acties daar in Eindhoven.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
c_web
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2008, 17:50

We don't have ONE real defender in this team right now.
R. Vlaar - too slow!
P. Hatzidiakos - too bad!
R. Van Rhain - stupid player!
T. Koopmeiners - Not a defender!
:x
When we are going to see S. Wuytens back to play for us???

It's a joke with this defence, it was unbelieavble that we keep cleen sheet 3 (!) matches in a row!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

c_web schreef: 26 nov 2018, 12:26 We don't have ONE real defender in this team right now.
R. Vlaar - too slow!
P. Hatzidiakos - too bad!
R. Van Rhain - stupid player!
T. Koopmeiners - Not a defender!
:x
When we are going to see S. Wuytens back to play for us???

It's a joke with this defence, it was unbelieavble that we keep cleen sheet 3 (!) matches in a row!
Wuytens is also not a defender :/
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Sanctify schreef: 25 nov 2018, 17:53 Dit is echt wel t slechtste AZ wat ik sinds jaren heb gezien,bij AZ zullen ze nu toch ook wel snappen dat het centraal achterin gewoon 10x ruk is,tegenstander van helemaal niks en je laat je de 2e helft zo ondersteboven spelen.Seuntjens in de spit was vandaag helemaal NIKS,Idrissi 1e helft geweldig(2e helft kut),Maher en Svensson een voldoende,Guus ook wel weer redelijk maar de rest was kut!
Wat reken jij tot de laatste jaren? Ik heb twee seizoenen geleden namelijk veel slechtere wedstrijden gezien. Ook onder Verbeek heb ik slechtere wedstrijden gezien. Gister was in de eerste helft gewoon goed, alleen werd er in de tweede helft drie versnellingen teruggeschakeld. Zo heel veel kansen heeft VVV niet gehad maar je gaat onderuit door twee dingen, ten eerste omdat je bij 0-2 vergeet door te drukken en ten tweede omdat je gewoon bij beide doelpunten lachwekkend staat te verdedigen.

Die Midtsjo die verdient het nu echt om een paar weken te banken. Koopmeiners gewoon terug naar het middenveld en niet schipperen om iedereen tevreden te houden. Hatzidiakos ook naar de bank, alleen de ellende op die positie is dat je niet of nauwelijks aantoonbaar betere opties hebt. Vlaar zou ik zelf altijd verkiezen boven Hatzidiakos, maar die was geloof ik niet fit, terwijl ook Van Rhijn niet heeft aangetoond beter te zijn. Dan lees je vervolgens op social media weer bakken kritiek op Van den Brom, maar wie had hij daar dan op moeten stellen? Bergsma, Van Rhijn? Ik mag toch hopen dat ze in de winter ingrijpen en gewoon een goede centrale verdediger halen, al is het er maar eentje.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 26 nov 2018, 15:49 Dan lees je vervolgens op social media weer bakken kritiek op Van den Brom, maar wie had hij daar dan op moeten stellen? Bergsma, Van Rhijn? Ik mag toch hopen dat ze in de winter ingrijpen en gewoon een goede centrale verdediger halen, al is het er maar eentje.
Maar het frappante is dat we dit al anderhalve seizoen hebben zien aankomen. Onze technische staf - en daar reken ik John ook toe - had de hoop dat met gokjes als Bergsma en Weigelt (en Van Rhijn) te kunnen lappen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 26 nov 2018, 16:22 Maar het frappante is dat we dit al anderhalve seizoen hebben zien aankomen. Onze technische staf - en daar reken ik John ook toe - had de hoop dat met gokjes als Bergsma en Weigelt (en Van Rhijn) te kunnen lappen.
Eens. Het aantrekken van zo'n Bergsma heb ik nooit begrepen. Ja leuk, aanvoerder van Jong ajax, maar die club zag werkelijk helemaal niks in hem. Zelfs in het geval van zware defensieve problemen zat hij niet eens bij de selectie van ajax 1. Weigelt zag er op papier goed uit trouwens, althans, op basis van de statistieken begreep ik die gok nog wel. Alleen was het wel redelijk te voorspellen dat beide heren dit seizoen nog niet als volwaardige optie voor het eerste gezien konden worden. Nu zit je met de gebakken peren. Als AZ zichzelf echt serieus neemt dan kopen ze een centrale verdediger en nemen ze in januari direct afscheid van Hatzidiakos. Die moet je sowieso doorselecteren.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 26 nov 2018, 16:28 Als AZ zichzelf echt serieus neemt dan kopen ze een centrale verdediger en nemen ze in januari direct afscheid van Hatzidiakos. Die moet je sowieso doorselecteren.
Dit ben ik ook met je eens. Maar als je transfermarkt.de als bron neemt, zie je dat AZ deze zomer bijna 7 miljoen investeerde in de spelersgroep. Ik heb het vermoeden dat de RvC en de financiële man tegen Max zeggen: ga eerst maar wat verkopen...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 26 nov 2018, 15:49 Die Midtsjo die verdient het nu echt om een paar weken te banken.
Die had ook nog wel wat aardige acties. Waaronder twee goede ballen op Idrissi.

Ik heb wel weer grotere dissonanten gezien ....

Waar zijn de fanboys van Koopmeiners-achterin (inclusief gigantische sprintsnelheid, lees: nog langzamer dan Hatzdiakos) nu?

Stengs echt schandalig slecht. Alles verkeerd gedaan. Zelfs het ene balletje terug - dat wel aan kwam - had naar voren gemoeten.

De Muur ook weer ongeïnteresseerd bij beide doelpunten en een werkelijk idiote stompbal door het centrum, terwijl dat een simpele vangbal was.

Hatzdiakos nooit meer. Maar dat was ook al anderhalf jaar bekend.

Seuntjens liep er bij als een dweil. Dat doet hij overigens altijd, maar nu voegde hij verder ook niets toe.

En Til vertraagt nagenoeg elke aanval.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 26 nov 2018, 16:43 Dit ben ik ook met je eens. Maar als je transfermarkt.de als bron neemt, zie je dat AZ deze zomer bijna 7 miljoen investeerde in de spelersgroep. Ik heb het vermoeden dat de RvC en de financiële man tegen Max zeggen: ga eerst maar wat verkopen...
Dat zou inderdaad een argument kunnen zijn, maar wat wil je verkopen? Friday, Bel Hassani en Hatzidiakos? Als je daar bij elkaar een miljoen voor krijgt mag je blij zijn. Al bespaar je wel eem berg salaris..

@Antti: dat is het probleem van Seuntjens. In aanleg een uitstekende voetballer maar nooit drie wedstrijden achter elkaar.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 26 nov 2018, 16:28 Eens. Het aantrekken van zo'n Bergsma heb ik nooit begrepen. Ja leuk, aanvoerder van Jong ajax, maar die club zag werkelijk Als AZ zichzelf echt serieus neemt dan kopen ze een centrale verdediger en nemen ze in januari direct afscheid van Hatzidiakos. Die moet je sowieso doorselecteren.
Van Rhijn en Vlaar moet je dan ook doorselecteren. Alle 3 voldoen ze niet meer. Het meest trieste is dat je dat van alle 3 een jaar geleden al kon zien aankomen en de technische staf van AZ onvoldoende actie heeft ondernomen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 27 nov 2018, 12:28 Van Rhijn en Vlaar moet je dan ook doorselecteren. Alle 3 voldoen ze niet meer. Het meest trieste is dat je dat van alle 3 een jaar geleden al kon zien aankomen en de technische staf van AZ onvoldoende actie heeft ondernomen.
Vlaar erbij, zeker voor in de kleedkamer vind ik nog prima. Van Rhijn als back-up rechtsback ook. Alleen dan moet je naast Vlaar in het centrum wel twee of drie echt goede opties hebben. Om maar weer even dezelfde naam te noemen als afgelopen week, als je Miazga hebt met Wuytens dan kan je Vlaar daar nog prima bij hebben. Zeker tot het einde van dit seizoen. Zijn Van Rhijn en Hatzidiakos naast Vlaar je opties in het centrum dan heb je wel een probleem.
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Ongelofelijk dat AZ zich door dit VVV punten liet afsnoepen Meer dan prima eerste half uur waarbij men had moeten doordrukken Maar daar gaat het vaak mis het hinken op twee gedachtes Met zoveel potentie (komt er helaas niet uit) mag je als AZsupporter toch wel wst meer verwachten
Als je ziet dat in aanvallend opzicht nog niet een luchtdruk wordt aangegaan bij een uittrap van Bizot dat is slappe hap En vooral voorin mis ik de sluipschutter die een duel kan beslissen dit is al de zoveelste wedstrijd dat men zich niet beloont met een goed begin van een wedstrijd
Ps Maher en Idrissi voor mij de uitblinkers aan AZ zijde bij VVV was dat helaas Unnerstall
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Plaats reactie