ADO Den Haag-AZ (zo 11 nov, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wat een armoedig voetbal vandaag. Gelukkig een goal van onze eigen jeugd Ouwejan, Panta en Til.

Beste man Adam Maher. Rust aan de bal, overzicht, mannetje uitspelen en zelfs duels met tackles of in de lucht winnen.

Brom onnavolgbaar met inzet Rotariu. Vandaag las ik nog dat AZ hem in de winterstop al wil laten gaan. Weken krijgt ie geen speelminuten en vandaag mag ie ineens weer invallen. Op rechts of in de spits?

Gauw vergeten.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Tussen al dat verwende geklaag door ben ik gewoon tevreden met de 3 punten voor mijn club. Dat haatgevoelens zo groot zijn dat je niet in staat bent om blij te zijn met een overwinning vind ik aardig treurig. Als je zoals tegen Utrecht onterecht verliest met redelijk spel is ook iedereen ontevreden.

Net als tegen De Graafschap was het weer heel slecht, primair door de tegenstander die de bus parkeert en schaamteloos op 0-0 speelt, secundair doordat we te weinig kwaliteit voorin hebben lopen om echt iets af te dwingen. ADO heeft de hele wedstrijd geen schot op doel gehad.

Die Rotariu kan er geen kut van. Ballerina Gudmondsson raakt de bal al kwijt als een verdediger naar hem blaast, Seuntjens heeft geen idee wat hij doet. Til weer niet best. Svensson schiet ook zomaar ballen over de achterlijn.

Hatzidiakos speelde tot de 88e minuut best ok. Maher vond ik de beste samen met Ouwejan.

Snel vergeten maar we staan wel 5e.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Last Scout schreef: 11 nov 2018, 15:33 Droog alsin zonder gevoel/emotie?
Het is nogal krom verwoord.

OT:

Maher erin, Til eruit en zie maar wie je op rechts zet.
Maher heeft na vandaag wel een kansje verdient.

Leeft Wuytens nog overigens?
Als Brom met dit materiaal (lees Gudmindsson, Seuntjes, onze Griek) op een 4e stek voor de winterstop eindigt dan kunnen we een heel aardig tweede seizoen tegemoet gaan, vol voor plek drie. Ik denk echt dat met Wuijtens, Boadu en Stengs we een ander AZ gaan zien dat beter in elkaar steekt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 11 nov 2018, 15:41 Snel vergeten maar we staan wel 5e.
6e.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Alinea 2 en 3 is verwend geklaag van je. Kortom, net als de rest :D .
En volgens mij is iedereen blij met de 3 punten maar de manier waarop is waardeloos. Daarvoor ga je niet naar een stadion. Ik niet in ieder geval. Dat is niet verwend, dat is alleen de vraag om meer strijd en minder flauwekul in de interviews.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Joostess schreef: 11 nov 2018, 15:47 Alinea 2 en 3 is verwend geklaag van je. Kortom, net als de rest :D .
En volgens mij is iedereen blij met de 3 punten maar de manier waarop is waardeloos. Daarvoor ga je niet naar een stadion. Ik niet in ieder geval. Dat is niet verwend, dat is alleen de vraag om meer strijd en minder flauwekul in de interviews.
Het niveau van Til en Brom in de interviews vond ik vandaag juist top. Beiden draaien er niet om heen dat het slecht was en veel beter kan en moet!

Opmerking Brom naar HÉLÈNE HENDRIKS op het eind was raak!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Bob Ross schreef: 11 nov 2018, 15:41 Als je zoals tegen Utrecht onterecht verliest met redelijk spel is ook iedereen ontevreden.
Niet dat Utrecht zo goed speelde, maar AZ speelde daar ook echt geen beste pot.

Snap wel wat je zegt in de rest van je post, maar het sentiment zit meer richting specifieke pionnen in het grote geheel momenteel (iets dat mensen vaak lijken te vergeten).
Dat polariseert nog door mensen zoals bijvoorbeeld Dirk Scheringa die nu nog roepen 'eindigen als 4e voor de winterstop vind ik best wel knap en als we na dit seizoen overtuigend weer op een 3e plek staan mag je John best wel complimenten maken.'
Dat is gewoon olie op het vuur.

Ik denk dat iedereen hier AZ het beste wenst, maar als het slecht gaat moet je dat ook kunnen zeggen.
Er zijn competities waar een trainer als Van den Brom al 5 keer ontslagen zou zijn geweest, als niet vaker.
Dat wil niet zeggen dat zo'n situatie wenselijk is, maar het geeft wel aan dat hoe langer het zeer er zit des te dieper de wonden worden.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Wat een negativiteit hier.. We winnen in Den Haag, daar had ik vooraf gewoon voor getekend.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joostess schreef: 11 nov 2018, 15:47 Alinea 2 en 3 is verwend geklaag van je. Kortom, net als de rest :D .
En volgens mij is iedereen blij met de 3 punten maar de manier waarop is waardeloos. Daarvoor ga je niet naar een stadion. Ik niet in ieder geval. Dat is niet verwend, dat is alleen de vraag om meer strijd en minder flauwekul in de interviews.
Er staat dat ik blij ben met de 3 punten. Verder benoem ik slechte en goede spelers. Als je de 40 reactie daarvoor leest zie je toch echt een trendbreuk. Ik snap je gezever over de interviews totaal niet. Til en Brom verwoorde het uitstekend.

En dat mensen allemaal wel blij zouden zijn met de overwinning mag dan ook wel eens gepost worden. Sommige mensen komen hier alleen om wekelijks ff lekker hun frustraties te lozen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Positief puntje, AZ spelers hebben geen ballen op de A9 geschoten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Bob Ross schreef: 11 nov 2018, 16:03. Ik snap je gezever over de interviews totaal niet. Til en Brom verwoorde het uitstekend.
1 aardig verwoord interview en het is gelijk gezever? Ik heb te veel en te vaak interviews gezien dit seizoen die totaal anders waren en nergens op sloegen. Dan maakt 1 interview niet gelijk alles goed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Eerste half uur van Her-Fey is al leuker dan de hele wedstrijd van Ado-AZ. Maar ja dat is ook echte subtop :lol:

Groenendijk maakte de wedstrijd dood voor eigen publiek, hopende dat het op het laatst nog gelijk of 1 doelpunt verschil zou zijn. Brom greep goed in, met duidelijke boodschap aan het team de wedstrijd in de eerste plaats dood te maken, want dood qua entertainment was ie toch al.

Kans Idrissi had wel beloond mogen worden, mooie actie.
Laatst gewijzigd door FugAZi op 11 nov 2018, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

zeekomkommer schreef: 11 nov 2018, 16:17 Was inderdaad een leuke draai die hij eraan gaf. :)
Heb het even gemist, wat zei hij ??
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 11 nov 2018, 14:53 Nee hoor, het mag allebei: Wel is waar - weliswaar, nogtans - nochtans
Bewijs dit eens met linkjes naar toonaangevende taalinstituten. Ik zag het ook als spelfouten.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

teletekstverslag is wel briljant =D>

https://nos.nl/teletekst#827
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

voetbalparodie.png
voetbalparodie.png (44.45 KiB) 3315 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

adrie1979 schreef: 11 nov 2018, 16:51 teletekstverslag is wel briljant =D>

https://nos.nl/teletekst#827
Lees je nog wel eens meer berichten terug? Vorige pagina bovenaan...........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 11 nov 2018, 16:51 Bewijs dit eens met linkjes naar toonaangevende taalinstituten. Ik zag het ook als spelfouten.
Joh, ik sit chewoon te stangen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 11 nov 2018, 21:23 Joh, ik sit chewoon te stangen.
Ik niet. ;)
Plaats reactie