FC Utrecht-AZ (za 20 okt, 20.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 10:25 Het voetbal is het hele seizoen al niet goed genoeg. Huiberts, Brom en de spelers laten de supporters volledig in de steek en doen niet aan zelfkritiek.

We mogen in het stadion ook weleens laten horen dat we er klaar mee zijn. Het is tijd voor een bommetje om de boel wakker te schudden.
Heerenveen en VVV moeten gewonnen worden anders mag van mij de pleuris uitbreken.
Zou een “brommetje” moeten zijn......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Lecompte schreef: 21 okt 2018, 10:23 Waarom kunnen wij het niet aan jou vragen hoeveel mensen de bus hebben opgewacht. Mooi makkelijk om die verantwoordelijkheid neer te leggen bij andere supporters en dan nog een grote bek hebben over door jou benoemde koekwauzen die wel de moeite nemen om een statement te doen richting de spelers.
Dit forum zit vol met internethelden die nog nooit een uitvak van dichtbij hebben gezien. Sommige gaan zelfs thuiswedstrijden niet heen maar hebben wel het hoogste woord. Negeren en niet te serieus nemen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 21 okt 2018, 10:31 Wat was het statement dan?
Geeft niks joh, volgende keer verkloten we het gewoon nog een keertje maar dan met nog grotere cijfers.

Lecompte was er vast een van hen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 10:33 Dit forum zit vol met internethelden die nog nooit een uitvak van dichtbij hebben gezien. Sommige gaan zelfs thuiswedstrijden niet heen maar hebben wel het hoogste woord. Negeren en niet te serieus nemen.
Op de televisie zie ik dezelfde klotewedstrijd als in het stadion hoor, what's the difference?
Het voetbal van AZ is al een tijdje niet te pruimen, daar ga ik geen uren voor in de auto of bus zitten.
Kan mijn geld wel beter besteden dan elke keer met een chagrijnige kop het stadion uit te lopen omdat ze weer niet weten te winnen..
Laatst gewijzigd door The Friar op 21 okt 2018, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kingpin1966 schreef: 21 okt 2018, 10:34 Geeft niks joh, volgende keer verkloten we het gewoon nog een keertje maar dan met nog grotere cijfers.

Lecompte was er vast een van hen.
Hij zegt dat ie een statement heeft afgegeven, dus ben ik benieuwd wat het statement was en hoe ze dat duidelijk hebben gemaakt.
Geeft dus wel!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 21 okt 2018, 10:37 Hij zegt dat ie een statement heeft afgegeven, dus ben ik benieuwd wat het statement was en hoe ze dat duidelijk hebben gemaakt.
Geeft dus wel!
Dat was dus het statement: Het maakt niet uit met wat voor uitslag jullie de wedstrijd verkloten, wij blijven achter jullie staan.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kingpin1966 schreef: 21 okt 2018, 10:35 Op de televisie zie ik dezelfde klotewedstrijd als in het stadion hoor, what's the difference?
Het voetbal van AZ is al een tijdje niet te pruimen, daar ga ik geen uren voor in de auto of bus zitten.
Het verschil is dat jij blijkbaar een gloryhunter bent die alleen de moeite neemt om mee te reizen als er wat te profiteren valt.

En dan neem je andere echte supporters nog de maat ook over wat ze namens jou wel of niet zouden moeten doen terwijl je geen recht van spreken hebt wat mij betreft.

Misschien kan je met Jack en Langedijk een soort groepje oprichten om onder begeleiding te oefenen om niet weg te lopen als het een keer tegenzit. Excuus voor de persoonlijke aanval maar er zijn in AZ-supportersland echt te veel stuurlui die aan de wal staan. Ik erger me er kapot aan.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

NAC staat ook achter tegen Willem II. 1-2. Gele shirts.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kingpin1966 schreef: 21 okt 2018, 10:40 Dat was dus het statement: Het maakt niet uit met wat voor uitslag jullie de wedstrijd verkloten, wij blijven achter jullie staan.
Hahahaha.
Wat heeft dat voor zin? Hadden de spelers het idee dat het publiek ze massaal in de steek liet? Hadden ze dit nodig?
Ik heb al 40 jaar een seizoenkaart en zit er elke keer weer braaf. Laten de spelers eens een statement afgeven waardoor wij het idee krijgen dat we er niet voor Piet Snot zitten!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 10:50 Het verschil is dat jij blijkbaar een gloryhunter bent die alleen de moeite neemt om mee te reizen als er wat te profiteren valt.

En dan neem je andere echte supporters nog de maat ook over wat ze namens jou wel of niet zouden moeten doen terwijl je geen recht van spreken hebt wat mij betreft.

Misschien kan je met Jack en Langedijk een soort groepje oprichten om onder begeleiding te oefenen om niet weg te lopen als het een keer tegenzit. Excuus voor de persoonlijke aanval maar er zijn in AZ-supportersland echt te veel stuurlui die aan de wal staan. Ik erger me er kapot aan.
Ik ben een betrokken fan, zoals eenieder hier op dit forum, ik kan mij financieel geen seizoenskaart permitteren en kan dus niet bij wedstrijden aanwezig zijn, hoe graag ik dat soms wel zou willen.
En dat heeft dus geen ene f*ck met gloryhunten te maken. Over iemand de maat nemen gesproken.

Iedereen hier heeft het recht van spreken, ook als het goed gaat laat ik van mij horen en krijgen de spelers een compliment als ze die verdient hebben.
Maar kritiek moet hier ook gespuid kunnen worden, en het spijt mij dat ik weiger aan jouw goednieuwsshow deel te nemen.

Als er reden tot lof is kunnen ze die krijgen, maar nu niet.

Je begint verdorie terug te verlangen naar de tijden van Dirk Scheringa.
Toen won AZ ook niet alles maar het voetbal was i.i.g. beter te pruimen dan nu.
En als ze verloren verloren ze strijdend, waren tot de laatste minuut bereid het gras op te vreten.
Zaten in de spelersbus nog de kluiten aarde tussen de tanden uit te peuteren..............en dat kan ik helaas van de huidige selectie niet zeggen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zelf heb ik meer belangstelling voor de processen die leiden tot goed voetbal. Op basis van heel erg rommelige informatie probeer ik te analyseren waarom AZ presteert zoals ze doet. Dat vind ik leuk. Een stadionbeleving op zijn tijd kan heel aardig zijn wat mij betreft. Dan kies ik indien mogelijk sleutelwedstrijden. Die eindigen wel vaak in teleurstellingen. Kairat thuis was zo'n wedstrijd. Gewonnen en verloren tegelijk. Dat is wel typisch AZ.

Bob Ross ziet, denk ik, het liefst alleen fanatieke supporters die elke keer in het stadion zitten en die hebben in zijn ogen pas recht van spreken. Maar de realiteit is dat als AZ slecht voetbal levert, er steeds minder mensen naar het stadion gaan. Dat vind ik volledig logisch. Bob Ross richt z'n ergernis op een zeer klein deel van de aanhang die nog de moeite neemt om deel te nemen aan discussie. Het liefst jaagt hij die ook weg. Het tegenovergestelde, meer forumleden werven, komt niet in hem op.

Als je iedereen het liefst verbant, dan heb je uiteindelijk de analyse, of pogingen ertoe ook niet meer. Dan gaat het uiteindelijk alleen nog maar over de vraag wat er gebeurd zou zijn als speler x die ene bal aan de andere kant van de paal of lat had geschoten. Ooit was het AZ-forum zeer populair en succesvol. Maar de ontwikkeling van het forum is exact tegenovergesteld aan waarom het in het verleden succesvol was.
Glory Hunter
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kingpin1966 schreef: 21 okt 2018, 11:14 Ik ben een betrokken fan, zoals eenieder hier op dit forum, ik kan mij financieel geen seizoenskaart permitteren en kan dus niet bij wedstrijden aanwezig zijn, hoe graag ik dat soms wel zou willen.
En dat heeft dus geen ene f*ck met gloryhunten te maken.
Ok, opzich een begrijpelijke reden, maar gisteren was een kaartje 11 euro... en je koppelde zelf het slechte spel als reden dat je niet ging dus het is ook blijkbaar niet belangrijk genoeg voor je.

Iedereen mag wat vinden natuurlijk,of je nou veel of weinig gaat, maar als je kritisch bent zoals jou op medesupporters mag je eerst wel even naar je eigen bijdrage kijken.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 12:21
Iedereen mag wat vinden natuurlijk,of je nou veel of weinig gaat, maar als je kritisch bent zoals jou op medesupporters mag je eerst wel even naar je eigen bijdrage kijken.
De pot verwijt de ketel........

Dus ik moet het van jouw blijkbaar normaal vinden dat je na een 5-0 oorwassing tegen ajax luid zingend de spelersbus opwacht alsof we de Champions League gewonnen hebben?
Sorry dat ik een tikkie kritischer ben dan dit zangclubje, en het merendeel van de AZ supporters gelukkig ook, ik zal bij de volgende oorwassing vrolijk mee gaan staan blèren...............................not.
Als je je er als club graag op laat voorstaan de Top 3 aan te willen vallen dan zul je beter moeten laten zien dan dat, want de Top 3 aanvallen doen we al tijden niet meer.
We zijn verworden tot kanonnenvoer, de overwinningen op de Top 3 zijn op 1 hand te tellen, en dan ben ik nog niet eens alle 5 vingers nodig.
Laatst gewijzigd door The Friar op 21 okt 2018, 12:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 21 okt 2018, 11:25
Bob Ross ziet, denk ik, het liefst alleen fanatieke supporters die elke keer in het stadion zitten en die hebben in zijn ogen pas recht van spreken. Maar de realiteit is dat als AZ slecht voetbal levert, er steeds minder mensen naar het stadion gaan. Dat vind ik volledig logisch. Bob Ross richt z'n ergernis op een zeer klein deel van de aanhang die nog de moeite neemt om deel te nemen aan discussie. Het liefst jaagt hij die ook weg. Het tegenovergestelde, meer forumleden werven, komt niet in hem op.

Als je iedereen het liefst verbant, dan heb je uiteindelijk de analyse, of pogingen ertoe ook niet meer. Dan gaat het uiteindelijk alleen nog maar over de vraag wat er gebeurd zou zijn als speler x die ene bal aan de andere kant van de paal of lat had geschoten. Ooit was het AZ-forum zeer populair en succesvol. Maar de ontwikkeling van het forum is exact tegenovergesteld aan waarom het in het verleden succesvol was.
Dit lijkt meer een algemeen VI-forum geworden met voetballiefhebbers die een lichte voorkeur voor AZ hebben terwijl het een AZ-supportersforum zou moeten zijn. Voorheen was het forum veel groter omdat iedereen elkaar ook buiten het forum bij AZ zag. Nu hebben whatsapp en facebook dat overgenomen.

Niemand zit te wachten op quasi-intellectuele betogen van 3 kantjes of iemand die eindeloos op zichzelf reageert in een eigen topic. En dat dan geschreven door mensen die nooit in het stadion komen en keer op keer alleen maar hun eigen gelijk zitten te halen.

Ik wil helemaal niemand bannen, vermaak jezelf vooral lekker ,maar erg representatief voor fanatieke AZ-supporters is het hier allang niet meer. Fijne zondag.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 12:42 Niemand zit te wachten op quasi-intellectuele betogen van 3 kantjes of iemand die eindeloos op zichzelf reageert in een eigen topic. En dat dan geschreven door mensen die nooit in het stadion komen en keer op keer alleen maar hun eigen gelijk zitten te halen.
En op dit quasi intellectuele betoog van jouw wel zekers?

Je hoeft echt niet in het stadion te zitten om een AZ hart te hebben.
Ik ga net zo chagrijnig naar mijn bed als diegene die wel in het stadion zaten.
Laten we eens ophouden elkaar daar op af te rekenen.
Scheld dan ook maar eens op die stadion supporters die 5 tot 10 minuten voor einde wedstrijd het stadion al uit lopen.
Hoeveel supporters zijn er bij ajax - AZ vroegtijdig het stadion uitgelopen?
Maar daar hoor ik je niet over......
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 12:42 Dit lijkt meer een algemeen VI-forum geworden met voetballiefhebbers die een lichte voorkeur voor AZ hebben terwijl het een AZ-supportersforum zou moeten zijn. Voorheen was het forum veel groter omdat iedereen elkaar ook buiten het forum bij AZ zag. Nu hebben whatsapp en facebook dat overgenomen.

Niemand zit te wachten op quasi-intellectuele betogen van 3 kantjes of iemand die eindeloos op zichzelf reageert in een eigen topic. En dat dan geschreven door mensen die nooit in het stadion komen en keer op keer alleen maar hun eigen gelijk zitten te halen.

Ik wil helemaal niemand bannen, vermaak jezelf vooral lekker ,maar erg representatief voor fanatieke AZ-supporters is het hier allang niet meer. Fijne zondag.
Wel fijn voor je dat je op whatsapp en facebook nog gelijkgestemden hebt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Kingpin1966 schreef: 21 okt 2018, 12:55 En op dit quasi intellectuele betoog van jouw wel zekers?

Je hoeft echt niet in het stadion te zitten om een AZ hart te hebben.
Ik ga net zo chagrijnig naar mijn bed als diegene die wel in het stadion zaten.
Laten we eens ophouden elkaar daar op af te rekenen.
Scheld dan ook maar eens op die stadion supporters die 5 tot 10 minuten voor einde wedstrijd het stadion al uit lopen.
Hoeveel supporters zijn er bij ajax - AZ vroegtijdig het stadion uitgelopen?
Maar daar hoor ik je niet over......
Dat dus.

Niet elke burger kan wedstrijdkaarten betalen, en ook al kunnen ze dat wel, misschien zijn de kaartjes wel té duur voor wat je voorgeschoteld krijgt, ik meen dat de prijzen bij AZ best wel hoog liggen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Smit260 schreef: 21 okt 2018, 13:34 Dat dus.

Niet elke burger kan wedstrijdkaarten betalen, en ook al kunnen ze dat wel, misschien zijn de kaartjes wel té duur voor wat je voorgeschoteld krijgt, ik meen dat de prijzen bij AZ best wel hoog liggen.
Het is niet té duur. Als je echt wilt kan je best een aantal keer per jaar naar je favoriete club toe. Het alleen is maar net waar je geld aan wil uitgeven. Natuurlijk zijn er mensen die weinig te besteden hebben maar die hebben andere prioriteiten. Maar om die dan als nepsupporters of gloryhunters weg te zetten, of jezelf een veel betere supporter te vinden als je wél naar wedstrijden gaat of s’nachts een bus labbekakkers toezingt, slaat nergens op. En dat je dan niet mee zou mogen lullen op een of andere obscure fanpage gaat helemaal ver.

Het valt op dat dit soort discussies altijd ontstaan als het slecht gaat met AZ, of in ieder geval de resultaten tegenvallen. Maar is ook wel weer logisch toch?

Laat iedereen lekker mopperen, schelden, er het zijne van vinden, er op reageren, het er niet mee eens zijn, af en toe lekker op elkaar mopperen. En ja ook de quasi-intelectuele lappen teksten (hoe irritant soms ook) horen daar bij. Soms ook best leerzaam.....
Daar is een forum voor. Maar ga elkaar niet afrekenen op wie hier nu de beste supporter is. [-X
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Amen to that.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Bob Ross schreef: 21 okt 2018, 12:42 Dit lijkt meer een algemeen VI-forum geworden met voetballiefhebbers die een lichte voorkeur voor AZ hebben terwijl het een AZ-supportersforum zou moeten zijn. Voorheen was het forum veel groter omdat iedereen elkaar ook buiten het forum bij AZ zag. Nu hebben whatsapp en facebook dat overgenomen.

Niemand zit te wachten op quasi-intellectuele betogen van 3 kantjes of iemand die eindeloos op zichzelf reageert in een eigen topic. En dat dan geschreven door mensen die nooit in het stadion komen en keer op keer alleen maar hun eigen gelijk zitten te halen.

Ik wil helemaal niemand bannen, vermaak jezelf vooral lekker ,maar erg representatief voor fanatieke AZ-supporters is het hier allang niet meer. Fijne zondag.
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
Plaats reactie