AZ-PEC Zwolle (zo 30 sep, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Lekker balverlies Fredrik. [-X
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

2-2. Doelpunt Til.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Wedden vd Brom; "ik heb goed voetbal gezien" na afloop #-o
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wat is dit AZ slecht!!!!!!
Nog nooit zo'n slecht AZ gezien als heden middag.

Wanneer gaan we eens afscheid nemen van onze lieve Johnny "ik heb mijn smoesje altijd klaar"
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

dit =D>
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat een slechte wedstrijd was dit zeg. En dan moeten we met dit in ons achterhoofd naar ajax volgende week. Nu al geen zin in.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

adrie1979 schreef: 30 sep 2018, 14:20 dit =D>
Ik weet niet of je hebt gezien dat Til zo naïef zijn man laat gaan en die mag vrij inleggen. Wat een ongelooflijke zwakke wedstrijd.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Oh, daar kwam Jan lul (Jan Joost) nog even met zijn Weghorst en Jahanbakhsh stokpaardje.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Tis heerlijk weer, prima tijdstip om te voetballen en toch niet je stinkende best doen, onbegrijpelijk.
Ik weet niet of je hebt gezien dat Til zo naïef zijn man laat gaan en die mag vrij inleggen. Wat een ongelooflijke zwakke wedstrijd.
ook deruit!

Svensson op een kutplek, Seuntjes in de spits, flikker toch op met deze circusopstelling. :evil:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heerlijke sportmidsag. Golf, wielrennen, Formule 1. En AZ helaas, maar weinig van gezien gelukkig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Tikkie terug en tikkie breed. Meer heb ik niet gezien. Zonde van de tijd. Dan te bedenken dat Adriaanse op de tribune zat. Wanneer komt er een trainer die AZ laat voetballen i.p.v. dat gestructureerde heen en weer getik.

Twee maanden is dit seizoen oud maar het wordt weer een zwaar seizoen. Wat ik je brom!
Europees uitgeschakeld, en al veel te veel punten verloren.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik had ook Johnsen laten staan of Druijf gebracht. Van Seuntjens wordt ik bijna altijd ongelukkig.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hehe.. Til met een zwoele stem: "Ik weet het ook niet.. ik kan wel wat zeggen maar ik weet het niet."
Glory Hunter
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

zeekomkommer schreef: 30 sep 2018, 13:55 Twee momenten met Seuntjens voor de goal waarbij ik denk 'Johnsen had dat beter gedaan'.
Dat had ik 60 minuten daarvoor precies andersom, Johnson is zo statisch ik dacht dat we met 10 man speelden, waardoor Pec terug in de wedstrijd kwam . Misschien omdraaien Johnson is alleen gebruiken als supersub.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Geen sterke seizoensstart eigenlijk.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

~AZ~ schreef: 30 sep 2018, 14:31 Geen sterke seizoensstart eigenlijk.
Dit is nog heel mild uitgedrukt
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind dit richting Co Adriaanse, die op de tribune zat, wel een wedstrijd om je te schamen.
Glory Hunter
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 30 sep 2018, 14:26 Heerlijke sportmidsag. Golf, wielrennen, Formule 1. En AZ helaas, maar weinig van gezien gelukkig.
Nep AZ'er. Blijf dan gewoon lekker weg en neem teleteksthelden Jack en ~AZ~ ook meteen mee. Allemaal het hoogste woord maar zelf geen poot uitsteken en alleen maar consumeren aan de wal. En dan nog trots vermelden dat je weinig hebt gezien en dat het een heerlijke middag was terwijl je club gelijkspeelt.

Over de wedstrijd: het was slecht. Vlaar stond te schutteren, de zo opgehemelde Midstjo schoot weer alle ballen in de voeten van de tegenstander, de 'verlosser' Gudmondsson speelde als een jeugdspeler en Johnsen speelde als een spits van Den Haag. Velen waren dolblij dat vd Brom voor dit elftal koos, maar zoals te verwachten zijn de aankopen niet op niveau. Dat krijg je ervan als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten Max.

Til speelde ook niet goed maar werkt wel heel hard. Svensson moet weg van het middenveld. Ouwejan liep weer 20 keer voor niets naar voren(toen hij eindelijk de bal een keer kreeg kwam er ook meteen een grote kans). Ook v/d Brom een onvoldoende, krijgt zijn spelers niet naar voren en roept daarmee het onheil over zichzelf af.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 30 sep 2018, 15:07 Nep AZ'er. Blijf dan gewoon lekker weg en neem teleteksthelden Jack en ~AZ~ ook meteen mee. Allemaal het hoogste woord maar zelf geen poot uitsteken en alleen maar consumeren aan de wal. En dan nog trots vermelden dat je weinig hebt gezien en dat het een heerlijke middag was terwijl je club gelijkspeelt.
:lol:

Denk om je hart.

Ik zit nog steeds te genieten van de Ryder Cup. Wat een sfeer, met golfers die onder zware druk optimaal presteren. Onder leiding van een kundige captain die de juiste opstelling neerzet en de poppetjes weet te motiveren. Precies het tegenovergestelde zoals bij AZ zeg maar.

Dan het wielrennen. Wat een klasbak die Valverde, en wat een topprestatie van Dumoulin. Echte topsporters. Kijk jij maar lekker naar overbetaalde gasten die niet eens recht tegen een bal kunnen trappen en geen greintje mentaliteit hebben.

Welke ‘poot’ moet ik trouwens uitsteken?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Bob Ross schreef: 30 sep 2018, 15:07 Nep AZ'er. Blijf dan gewoon lekker weg en neem teleteksthelden Jack en ~AZ~ ook meteen mee. Allemaal het hoogste woord maar zelf geen poot uitsteken en alleen maar consumeren aan de wal. En dan nog trots vermelden dat je weinig hebt gezien en dat het een heerlijke middag was terwijl je club gelijkspeelt.

Over de wedstrijd: het was slecht. Vlaar stond te schutteren, de zo opgehemelde Midstjo schoot weer alle ballen in de voeten van de tegenstander, de 'verlosser' Gudmondsson speelde als een jeugdspeler en Johnsen speelde als een spits van Den Haag. Velen waren dolblij dat vd Brom voor dit elftal koos, maar zoals te verwachten zijn de aankopen niet op niveau. Dat krijg je ervan als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten Max.

Til speelde ook niet goed maar werkt wel heel hard. Svensson moet weg van het middenveld. Ouwejan liep weer 20 keer voor niets naar voren(toen hij eindelijk de bal een keer kreeg kwam er ook meteen een grote kans). Ook v/d Brom een onvoldoende, krijgt zijn spelers niet naar voren en roept daarmee het onheil over zichzelf af.
Hou aub eens op met het zeggen:”Til werkt zo lekker hard”. Die gozer doet niks meer dan een ander, heb goed op hem gelet en dat harde werken valt reuze mee. Die jongen heeft 60% balverlies terwijl al zijn passes achteruit of breed zijn ook nog, hard werken compenseert daar niks voor. Gudmundsson heeft amper een bal verloren terwijl hij altijd de oplossing vooruit zoekt.
Plaats reactie