AZ-PEC Zwolle (zo 30 sep, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

leszz schreef: 30 sep 2018, 16:56 Ik zat in het stadion en heb ieder balcontact van hem gezien. Ga jij maar even de samenvatting kijken.
Heb het vermoeden dat jij geen fijn oog hebt voor goede voetballers als ik je reactie lees, positief over Til en negatief over Gudmundsson.
Dat je in het stadion zat is al een meevaller als ik je vergelijk met andere op het forum :D .
Volgens mij was de bal op Til wel van hem, die was goed, maar verder bakte hij er weinig van en dribbelde hij telkens de drukte in. Johnsen heeft geen enkele bal gekregen van hem. Hij heeft niet doel geschoten, geen mogelijke assists. AZ creëerde amper wat, en daar is de voorhoede verantwoordelijk voor. Vorige keer was hij echt vele malen beter.

p.s. je leest nogal selectief als je zegt dat ik positief over Til bent terwijl ik twee keer heb benoemd dat hij slecht speelde.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 okt 2018, 10:10 Thuis tegen een zeer matig Zwolle verdedigen is ook geen echte kunst natuurlijk.

Alleen voor een Ron Vlaar is zoiets weer amper te behappen. Als die goal nu zijn enige fout was geweest .... Maar die actie daarna waarbij hij wordt 'uitgekapt' door Mike van Duinen was (en ik citeer de analisten op tv maar) echt pijnlijk om te zien.
Die tweede actie zal ik even terug moeten kijken, ik had de inleiding voor het schot op de paal even gemist in het stadion. Maar ik kan me verder niet herinneren dat ik me gestoord heb aan het optreden van Vlaar. Ik vond het algemene niveau niet al te hoog, maar het is niet zo dat Vlaar fout op fout stapelde.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 01 okt 2018, 08:05 Na de pauze is AZ wel sterker, maar blijven echt grote kansen uit. Aan de andere kant is Zwolle nauwelijks over de middenlijn geweest volgens mij. Als het dan 2-1 wordt moet je die gewoon over de streep trekken. Voorin hebben we trouwens wel een probleem. Zoals ik elders al aangaf kan je niet met Johnsen blijven spelen in dit systeem. Of je moet het systeem wijzigen naar 4-3-3 met Johnsen, of zo blijven spelen zonder Johnsen.
Volgens mij zette Zwolle af en toe zelfs diep druk waardoor AZ helemaal in de war raakte, zo sterk vond ik ons niet. Zwolle is gevaarlijker geweest, zo'n kans als die invaller had hebben wij niet gehad (op die rare stuiterbal van Til na misschien)

Verder eens met Johnsen. Op deze manier heeft het geen enkele zin. Idrissi dribbelt alleen maar naar binnen en Gudmondsson doet niet veel anders. Hij heeft geen hoge bal in de zestien meter gehad. Los daarvan gaat het in de combinatie nog allemaal te snel voor hem, bij ADO had hij veel meer ruimte.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

zeekomkommer schreef: 01 okt 2018, 11:01 Mijn opmerking ging over het niveau van AZ t.o.v. het topniveau in voetballen en dat in vergelijking met andere sporten. Voetballers mogen toch wel blij zijn dat ze met het bedrijven van hun sport goed geld kunnen verdienen en veel aandacht en aanhang hebben, ook al halen ze bij lange na niet het niveau van de top 100-200 in hun sport, terwijl dat bij andere sporten heel anders is.
Er zijn zoveel mensen iedere dag bezig het beste te geven en veel te laten zonder dat ze er breed credits voor krijgen, laat staan grote hordes supporters.
Mijn punt is dat als je naar de Ryders cup kijkt of het wielrennen en je haalt hun toppers als voorbeeld aan wat je moet hebben om prestaties te leveren dat het dan niet eerlijk is om ze met spelers van AZ te vergelijken. Zoals gezegd horen die niet tot de top van hun sporttak. Verder je opmerking dat AZ spelers niet blij zouden zijn is ook maar voor jou rekening.

Het is gewoon appels met peren vergelijken, ik vind bovendien dat supporters in de sporten die als voorbeeld aangehaald wordt een miljoen keer beter om kunnen gaan met slechte resultaten dan "de voetbalsupporter" Dus vergelijk dan ook echt alles :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 01 okt 2018, 10:44 Die tweede actie zal ik even terug moeten kijken, ik had de inleiding voor het schot op de paal even gemist in het stadion. Maar ik kan me verder niet herinneren dat ik me gestoord heb aan het optreden van Vlaar. Ik vond het algemene niveau niet al te hoog, maar het is niet zo dat Vlaar fout op fout stapelde.
Ga dat eerst maar even terugkijken dan.

Het was écht super slecht. Ron Vlaar helemaal 'in zijn kracht'.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leeuwenhart schreef: 01 okt 2018, 07:46 Dit is een forum voor AZ supporters. Jij haalt er trots uit dat je liever naar golf kijkt. Kritisch zijn is prima maar als je niet eens de moeite doet om op de bank de wedstrijden te bekijken, dan weet ik niet zo goed wat je hier aan het doen bent. Zeker als je ook nog eens een grote waffel hebt over spelers, wedstrijden en beleid. We weten in ieder geval wel dat we je nu niet meer serieus hoeven te nemen.

Ergens ben ik blij dat ajax toch won van fortuna
Met slechts 40 overwegend onzinnige bijdrages hoef je niet over 'we' te spreken. Spreek dan gewoon voor jezelf.

En je laatste opmerking is vele malen erger dan mijn eenmalige desinteresse. Ryder Cup is weer voorbij.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef: 01 okt 2018, 10:44 Die tweede actie zal ik even terug moeten kijken, ik had de inleiding voor het schot op de paal even gemist in het stadion. Maar ik kan me verder niet herinneren dat ik me gestoord heb aan het optreden van Vlaar. Ik vond het algemene niveau niet al te hoog, maar het is niet zo dat Vlaar fout op fout stapelde.
Dat kan ook niet als je in het vervolg (na die twee fouten) alleen nog maar balletjes twee meter opzij legt.
Volgend jaar april weten we meer
Plaats reactie