AZ-Vitesse (zo 26 aug, 16.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

AZRickGrimesAZ schreef: 24 aug 2018, 10:090-0
Zei het toch, Antti? :cry: :wink:
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

zeekomkommer schreef: 24 aug 2018, 11:29 Is wel een erg aparte voorspelling!
O ja?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Een voorspelbare voorspelling :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wat is die umlaut-Turk toch een engerd. En een slechte scheidsrechter.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Geen slecht idee.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Net terug van vakantie en dus haasten om nog effe lekker AZ te kunnen kijken. Spijt van. Derde serieuze test, derde onvoldoende. Gudmundsson na 2 minuten al beter dan die prutser die op rechts mocht starten. Verder was het te slecht om inhoudelijk op in te gaan. Of nee: om zo beroerd te koppen als Vlaar moet je hoofd wel misvormd zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 26 aug 2018, 18:51 Net terug van vakantie en dus haasten om nog effe lekker AZ te kunnen kijken. Spijt van. Derde serieuze test, derde onvoldoende. Gudmundsson na 2 minuten al beter dan die prutser die op rechts mocht starten. Verder was het te slecht om inhoudelijk op in te gaan. Of nee: om zo beroerd te koppen als Vlaar moet je hoofd wel misvormd zijn.
De vakantie heeft je goed gedaan zo te lezen.
Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

FugAZi schreef: 26 aug 2018, 18:07 AZ moest duidelijk uit een ander vaatje tappen om overeind te blijven, het was schoffelen eerst en dan pas voetballen. Jammer dat de wedstrijd niet langer duurde, de laatste tien minuten kon je zien dat Vitesse heel veel energie in de wedstrijd had gestopt, je zag overal spelers van hun door het ijs zakken.
De wedstrijd hoeft niet langer te duren. AZ moet eerder het tempo verhogen. Dan zakken ze bij Vitesse ook eerder door het ijs.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Jack schreef: 26 aug 2018, 18:53 De vakantie heeft je goed gedaan zo te lezen.
:lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jack schreef: 26 aug 2018, 18:53 De vakantie heeft je goed gedaan zo te lezen.
Zeker. Ik zeik nu alleen achteraf en niet meer tijdens de wedstrijd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Last Scout schreef: 26 aug 2018, 18:01 Gudmundsson en Rotariu stonden tegelijk in het veld, Gudmundsson liet ook een paar aardige dingen zien.
Weet niet waarom je hem opeens met Gudmundsson vergelijkt daar.
Nee hoor, in minuut 75 werd Seuntjes voor Johansson gewisseld voor de rechtsbuiten positie.
In minuut 84 kwam Rotariu in het veld waardoor Johansson naar het middenveld werd geschoven.
Als we de spelers met elkaar vergelijken voor de positie rechtsbuiten gaat mijn voorkeur toch echt naar de Roemeen.
Hij is veel dynamischer wat je als buitenspeler ook moet hebben.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Zoals ik al eerder zei, Johnsen moet in de basis beginnen en Boadu alleen invallen als de wedstrijd daarom vraagt. Hij is nog veel te jong om de kar te trekken. En Seuntjens ook maar op de bank. Rotariu of Gudmondsson daarvoor in de plaats. Ik heb er nog steeds vel vertrouwen in met deze selectie, hoewel Hadzidiakos wel erg onzeker oogt. Degene die al dit moois naar de klote kan helpen is Brom. Guus Til aanvoerder maken is een enorme fout geweest. Ik ben er van overtuigd dat met Johnsen in de basis we vanmiddag gewonnen hadden.
Volgend jaar april weten we meer
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 26 aug 2018, 17:02 Matige pot. Seuntjes en Hatzidiakos waren erg matig, en Boadu komt nog echt te kort als aanspeelpunt. Je ziet wel meteen wie er door het ijs zakken onder wat meer druk, en dat was Vlaar overigens niet. V/d Brom was niet in staat om de wedstrijd open te breken. Seuntjes en Boadu had je prima al in de rust kunnen wisselen,we hebben het wel over tosport. Teleurgesteld naar huis. Thuis tegen een concurrent gelijk.
Boadu speelde inderdaad geen topwedstrijd maar aan de andere kant kreeg hij ook niet echt veel bruikbare ballen aangespeeld. AZ begon pas beter te spelen toen Gudmundsson en Rotariu in het veld kwamen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 26 aug 2018, 18:01 ?????

Nee dat gaat ook te ver.

Gudmundsson en Rotariu stonden tegelijk in het veld, Gudmundsson liet ook een paar aardige dingen zien.
Weet niet waarom je hem opeens met Gudmundsson vergelijkt daar.


Overigens viel het mij wel op dat er spelers zijn (zoals Idrissi, Boadu en Rotariu) die echt voor een snelle uitbraak kunnen en willen gaan, maar dat er vaak halverwege het veld teveel vertraging is waardoor we kansen/mogelijkheden mis lopen.
Gudmundsson en Rotariu speelden zeker lekker. Mogen van mij meer speeltijd krijgen.
Voor een snelle uitbraak heb je een middenvelder als Maher nodig die de bal snel diep kan spelen. Vandaag was er weer teveel gebrei in de achterhoede en middenveld.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Valt het niemand op dat Van den Brom het toaal niet heeft over het vasthouden van de koppositie?
Die is AZ nu kwijt. Het verhaal is het gebruikelijke verhaal, sterke tegenstander, concurrent voor plaats 3, zij hadden kansen, wij hadden kansen. Niets van ambitie om eerste te willen blijven. Dat zou in eigen huis tegen Vitesse meer voor de hand liggen dan tegen een traditionele top3 club.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

handelaar schreef: 26 aug 2018, 19:25 Nee hoor, in minuut 75 werd Seuntjes voor Johansson gewisseld voor de rechtsbuiten positie.
In minuut 84 kwam Rotariu in het veld waardoor Johansson naar het middenveld werd geschoven.
Als we de spelers met elkaar vergelijken voor de positie rechtsbuiten gaat mijn voorkeur toch echt naar de Roemeen.
Hij is veel dynamischer wat je als buitenspeler ook moet hebben.
Johansson? ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Als tegen Vitesse al zo zielloos en zonder lef word gespeeld,
zie ik de wedstrijden tegen P , A, en F met grote zorg tegemoed.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 26 aug 2018, 18:55 De wedstrijd hoeft niet langer te duren. AZ moet eerder het tempo verhogen. Dan zakken ze bij Vitesse ook eerder door het ijs.
Dan zet je Vitesse neer als speelballetje waar je alles mee kan doen wat je wil. Ik schat ze hoger in, het was overal op het veld een gevecht. Pas aan het einde zag je dat er breuken kwamen in hun weerstand.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 26 aug 2018, 21:32 Dan zet je Vitesse neer als speelballetje waar je alles mee kan doen wat je wil. Ik schat ze hoger in, het was overal op het veld een gevecht. Pas aan het einde zag je dat er breuken kwamen in hun weerstand.
Je kon zien dat Slutsky geen gekke Henkie is. DIe laat zich echt niet op zijn nederlands afslachten in een moeilijke uitwedstrijd. Organisatie stond goed bij hun en was al voldoende om AZ lam te leggen, alleen waren ze zelf ook te slordig in het aanvalsspel.
Hup AZ.
Plaats reactie