FC Emmen-AZ (zo 19 aug, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het moet wel heel gek lopen wil AZ niet nog één of meer goals maken. Johnsen in de spits en Boadu linksvoor.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Rotariu voor Boadu.

Boadu wil misschien iets te graag.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

~AZ~ schreef: 19 aug 2018, 14:00 Ik ben die pogingen tot panna’s van Seuntjens nu wel zat.
Wat zeg je nu?!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Supporters van Emmen moeten ook de bus halen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

We mogen vrolijk zijn. Uiteraard zijn NAC en Emmen niet maatgevend (een understatement) maar toch:
-bovenaan
-doelsaldo van 9-1
-sinds 2006 geen competitie meer gestart met twee overwinningen

Het kan slechter. Ik heb zin in volgende week tegen Vitesse. De eerste graadmeter. 😀
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Zo Johnsen, blesseer jij jezelf nu? rare sprong was dat.

Even later:

Gudmundsson... legt ook af terwijl hij gewoon had kunnen schieten, is dat een opdracht?
Laatst gewijzigd door Last Scout op 19 aug 2018, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

En Rotariu schiet keihard tegen de paal terwijl je 'NAAR LINKS' gebruld hoort worden.

Svensson en Johnsen liepen tegen elkaar aan, net als Idrissi en Koopmeiners eerder, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als men weer echt ingespeeld is op elkaar.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Emmen scoorde uit een hoekschop. Een man bij de eerste paal die doorkopt, man bij de 2e paal schiet in. Ingestudeerd. Als een team daarop oefent, kan ze uit hoekschoppen veel scoren. Is een beproefd concept voor scoren uit een hoekschop. Doorgekopte ballen zijn onvoorspelbaar voor verdedigers.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Jack schreef: 19 aug 2018, 14:38 Emmen scoorde uit een hoekschop. Een man bij de eerste paal die doorkopt, man bij de 2e paal schiet in. Ingestudeerd. Als een team daarop oefent, kan ze uit hoekschoppen veel scoren. Is een beproefd concept voor scoren uit een hoekschop. Doorgekopte ballen zijn onvoorspelbaar voor verdedigers.
De voorzetten van AZ komen zelden tot nooit voorbij de eerste paal tegenwoordig. Koopmeiners kon zo goed trappen maar in standaardsituaties is daar niks meer van te zien.
Laatst gewijzigd door leszz op 19 aug 2018, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Gudmonsson laat in korte tijd zien een fijnbesnaarde speler te zijn die het aanvallende spel geen wind eieren zal leggen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij zijn basisplaats zal veroveren, het is duidelijk dat dit de intentie met hem is.

Ben benieuwd of Seuntjes gaat banken volgende week, vd Brom kennende ziet hij hier geen reden toe gezien de ranglijst. Evenals met de situatie in de verdediging.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Zeer geflatteerde overwinning. Tweede helft was bagger. Volgende week een echte tegenstander. Dan starten met Rotariu-Johnsen-Gudmundsson.
Volgend jaar april weten we meer
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Dit soort wedstrijden verloren of speelden we gelijk in het verleden.
Ik durf nu al te zeggen. P1 of P2,
Reken me maar af einde van het seizoen.

Vlaar die een aanval inleidt. allebei onze backs die een doelpunt hebben gescoord de eerste 2 wedstrijden, een dubbele bezetting voor alle posities( behalve de keeper)

WE GAAN EEN HEEL MOOI SEIZOEN ZIEN.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZ heeft Geest van Dirk ingehuurd als kopieermachine van het twitteraccount naar het forum.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nee, maar het negatieve geleuter neemt zulke groteske vormen aan op het forum, dat ik het steeds minder leuk vind om in lopende discussies mee te doen. Ik wordt steeds cynischer in mijn eigen reakties op anderen (weliswaar echt terecht) maar ik haal er echter geen plezier uit.

Maar ik dacht dat het ook wel eens leuk is om de stof waarover gepraat wordt op het forum terug te vinden is via een link. Het is handiger dan een hele tekst te kopieren. Daarom vind ik Twitter wel zo handig.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Vond AZ het wel goed de tweede helft? Vonden ze zielig voor de promovendus dat ze daarom niet door drukten? Iedereen voorin en op het middenveld inclusief wissels was bagger, wat een balverlies, slechte aannames en verkeerde keuzes , je had hier tien doelpunten moeten maken, Emmen speelde leuk mee maar op een gegeven moment was het op.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nou van de Brom vond dat :lol: tenminste vlak na de wedstrijd. Misschien veranderd hij van mening als ze de wedstriijd komende week geanalyseerd hebben. Tweede helft was wel het verschil tussen AZ en Emmen groter, misschien doelde hij daarop.
...... and that's what we mean by honey \:D/
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

galblazer schreef: 19 aug 2018, 15:29 Zeer geflatteerde overwinning. Tweede helft was bagger. Volgende week een echte tegenstander. Dan starten met Rotariu-Johnsen-Gudmundsson.
Ik zou Idrissi gewoon laten staan tegen Vitesse. Johnsen zou ik in kunnen komen als die al fit genoeg is. En Rotariu ook (ondanks dat Seuntjens vorig seizoen uit bij Vitesse juist als rechtsbuiten een goede wedstrijd speelde).

Overigens een goede ontwikkeling dat AZ wat vaker van afstand gaat schieten (en tussen de palen gemikt) als het met combineren niet helemaal lekker lukt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Goh, wat bijzonder dat je met baggervoetbal en 1-4 overwinning toch bovenaan staat 😀

Weet je Geest wat het irritante is hier: als je verliest is het forum te klein (ik steek de hand in eigen boezem), als je wint, waar je voorheen dit soort potten echt vaak verloor, wordt er net zo hard gescholden en gezeurd wat en wie er allemaal slecht was en waren. Ja “omdat je kritisch moet blijven”.......alsof het forum ook maar een muggenscheet van invloed heeft.
Blijdschap is een zeldzame emotie voor sommigen hier.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

leszz schreef: 19 aug 2018, 15:14 Gudmonsson.
Steevast de naam van die jongen verkeerd schrijven. Vreselijk irritant.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Plaats reactie