Oefenwedstrijden 2018/19

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ is ijzersterk op de eigen helft. Daar lopen ook geen tegenstanders.

2-2. Doelpunt gemist. Stengs heeft er iets mee te maken denk ik.
Glory Hunter
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

2-2 door Seuntjens, die net als de ingevallen Wuytens goed speelt. Wie niet goed speelt is Maher en onze gehele rechtervlank met van Rhijn, Midstjo en Stengs. Alleen maar balverlies.

Maher won trouwens wel een verdedigend kopduel van een Turk waarmee hij bewust een goede assist op Seuntjens gaf.Maar Maher was dan ook weer persoonlijk verantwoordelijk voor de 1-2 door te kloten op randje eigen zestien in de opbouw.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het spel van AZ ziet er traag en slordig uit. Maher!! idioot!

AZ met 3-2 achter. Zo'n Fehnerbahcer scoort.
Laatst gewijzigd door Jack op 11 jan 2019, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ-073 schreef: 11 jan 2019, 16:39 Spelen ze nou op kunstgras? En daarvoor vlieg je bijna 4 uur #-o
Wel bizar realistisch kunstgras met polletjes, grond en vale plekken enzo.


:wink:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gewoon nooit meer over hebben.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Wuytens terug is positief, de rest is niet heel erg positief (buiten de gebruikelijke lichtpuntjes).
Daar moet toch een omslag in gaan komen...
Zouden ze na dit trainingskamp pas hun verdere conclusies trekken over transfers? als niet dan zou ik het alsnog heroverwegen.
Laatst gewijzigd door Last Scout op 11 jan 2019, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Verwijderd. Tekst hoorde in Jong AZ topic
Laatst gewijzigd door Geest van Dirk op 11 jan 2019, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
...... and that's what we mean by honey \:D/
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

De wedstrijd tegen Fenerbahce was van een hoger niveau dan de vorige wedstrijd. AZ heeft weliswaar verloren, maar dat is niet zo vreemd met Van Rhijn in de basis en 5 jonkies de laatste 10 minuten.


Positieve opvallers:Seuntjens en Midtsjo. Midtsjo liep weer ouderwets te sleuren op het middenveld en deed veel goed. Ook een fout die een tegendoelpunt inleidde, maar verder was hij positief aanwezig. Seuntjens weer paar goede acties en 2 sterke doelpunten.
Maar de uitblinker aan AZ kant was wederom Idrissi. Hij draaide regelmatig de defensie van Fenerbahce helemaal dol. Idrissi in deze vorm is bijna niet meer te stoppen en in ieder geval is hij qua dribbels Alireza al voorbij gestoken. Ik voorspel dat Fenerbahce nu hard op zoek is naar een paar nieuwe verdedigers en dat Idrissi binnen een week een paar aanbiedingen uit Turkije krijgt. Koeman gaat er nog spijt van krijgen dat hij Idrissi niet bij het Nederlands elftal heeft gehaald.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 11 jan 2019, 17:21 De wedstrijd tegen Fenerbahce was van een hoger niveau dan de vorige wedstrijd. AZ heeft weliswaar verloren, maar dat is niet zo vreemd met Van Rhijn in de basis en 5 jonkies de laatste 10 minuten.


Positieve opvallers:Seuntjens en Midtsjo. Midtsjo liep weer ouderwets te sleuren op het middenveld en deed veel goed. Ook een fout die een tegendoelpunt inleidde, maar verder was hij positief aanwezig. Seuntjens weer paar goede acties en 2 sterke doelpunten.
Maar de uitblinker aan AZ kant was wederom Idrissi. Hij draaide regelmatig de defensie van Fenerbahce helemaal dol. Idrissi in deze vorm is bijna niet meer te stoppen en in ieder geval is hij qua dribbels Alireza al voorbij gestoken. Ik voorspel dat Fenerbahce nu hard op zoek is naar een paar nieuwe verdedigers en dat Idrissi binnen een week een paar aanbiedingen uit Turkije krijgt. Koeman gaat er nog spijt van krijgen dat hij Idrissi niet bij het Nederlands elftal heeft gehaald.
Snap ook niet waarom Idrissi het even te verduren heeft gehad, heeft zijn lijn gewoon doorgezet en dat is goed.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Of John nog aanknopingspunten zag....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 11 jan 2019, 19:55 Of John nog aanknopingspunten zag....
“Ze hebben allemaal hun minuten gemaakt, dat is het belangrijkste”.... :cry: :cry: :cry:

Hoe ze spelen is niet interessant. Dat de getrainde combinaties voornamelijk mislukken, veel spelers nog steeds hun oude niveau, of überhaupt een bepaald niveau, niet halen is niet alarmerend.
Nee, ze hebben allemaal minuten gemaakt, en daar gaat het om =D>
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ferry schreef: 11 jan 2019, 19:55 Of John nog aanknopingspunten zag....
Ja, dat is het allerbelangrijkste.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hopelijk gaat dat filmpje dat Fenerbahce AZ alle hoeken van het veld laat zien en AZ in een 12 staps combinatie volledig wegspeelt en de 1-0 scoort, niet veel bekeken worden.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=wsmfKxbhH60
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 11 jan 2019, 20:10 “Ze hebben allemaal hun minuten gemaakt, dat is het belangrijkste”.... :cry: :cry: :cry:

Hoe ze spelen is niet interessant. Dat de getrainde combinaties voornamelijk mislukken, veel spelers nog steeds hun oude niveau, of überhaupt een bepaald niveau, niet halen is niet alarmerend.
Nee, ze hebben allemaal minuten gemaakt, en daar gaat het om =D>

Heb je de wedstrijd al gezien? Zo slecht was het niet. Wel verdedigend weer af en toe zwak, maar aanvallend was het best aardig.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 11 jan 2019, 20:30 Heb je de wedstrijd al gezien? Zo slecht was het niet. Wel verdedigend weer af en toe zwak, maar aanvallend was het best aardig.
Ik heb geen seconde gezien. Het was een een overtrokken reactie op de teksten van John: het dondert allemaal niet, als iedereen z’n minuten maar maakt. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 11 jan 2019, 20:58 Ik heb geen seconde gezien. Het was een een overtrokken reactie op de teksten van John: het dondert allemaal niet, als iedereen z’n minuten maar maakt. :wink:
Ja ik weet het "John-bashen" is in deze tijd :mrgreen:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 11 jan 2019, 20:30 Heb je de wedstrijd al gezien? Zo slecht was het niet. Wel verdedigend weer af en toe zwak, maar aanvallend was het best aardig.
Heb je beide wedstrijden gezien?
Aanvallend ging het de eerste seizoenshelft sowieso wel voldoende, dat komt door Idrissi die onafhankelijk van of de spits/rechtsbuiten nu een 4 of een 7 haalt gewoon zijn acties blijft maken.
Het moet echt een stuk scherper, zeker verdedigend.
Bij Alkmaar begint de victorie!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 11 jan 2019, 21:35 Heb je beide wedstrijden gezien?
Aanvallend ging het de eerste seizoenshelft sowieso wel voldoende, dat komt door Idrissi die onafhankelijk van of de spits/rechtsbuiten nu een 4 of een 7 haalt gewoon zijn acties blijft maken.
Het moet echt een stuk scherper, zeker verdedigend.
Zoals je hierboven kunt lezen heb ik beide wedstrijden gezien. De reserves (1e wedstrijd) vond ik met uitzondering van Svensson en Rotariu, matig tot slecht spelen. Als ik op die wedstrijd af ga hoop ik dat we weinig blessures krijgen.

De 2e wedstrijd vond ik veel beter (niet goed, wel prima). Met Svensson ipv Van Rhijn zouden we waarschijnlijk gewonnen hebben. Uitblinker Idrissi, terwijl Seuntjens en Midtsjo goed speelden.

Dat we 1 a 2 nieuwe cv's nodig hebben roep ik ook al een jaar, maar Max luistert nog niet :?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 11 jan 2019, 21:09 Ja ik weet het "John-bashen" is in deze tijd :mrgreen:
Ik doe het al vier jaar......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 11 jan 2019, 21:51 Zoals je hierboven kunt lezen heb ik beide wedstrijden gezien. De reserves (1e wedstrijd) vond ik met uitzondering van Svensson en Rotariu, matig tot slecht spelen. Als ik op die wedstrijd af ga hoop ik dat we weinig blessures krijgen.

De 2e wedstrijd vond ik veel beter (niet goed, wel prima). Met Svensson ipv Van Rhijn zouden we waarschijnlijk gewonnen hebben. Uitblinker Idrissi, terwijl Seuntjens en Midtsjo goed speelden.

Dat we 1 a 2 nieuwe cv's nodig hebben roep ik ook al een jaar, maar Max luistert nog niet :?
Er zijn momenteel mogelijkheden genoeg, ook buiten de CV.
In Scandinavie is er momenteel weer een lichting die zowel talent als ervaring genoeg heeft om een stap te kunnen maken.
Benieuwd of we ons op die markt gaan begeven.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten