ajax-AZ (zo 29 apr, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 30 apr 2018, 10:27 Dat hangt naar mijn mening gewoon af wie er aan het roer staat, wat je doelen zijn, wat je wilt bereiken.

ajax, PSV en Feyenoord winnen onderling overigens ook van elkaar, dus nu is je argument om die reden dan weer dood [-X

Misschien eens een keer de moeite doen om het hele plaatje te zien en dan te bedenken hoe vreemd wat je zegt is, men zoekt excuus bovenop excuus waarom het niet aan de trainer kan liggen.

Je hebt pak'm beet 50 verschillende spelers in 3 jaar gehad, wisseling in de technische staf, maar 1 constante : de trainer.
En ondanks al die veranderingen is er niks veranderd.

Dan ga je toch even bij die ene constante kijken?
En dan kom je hier tot bepaalde logische conclusies.
Ik kijk ook naar het hele plaatje en noem dit als een onderdeel. Ik zeg niet dat het de hoofdreden is. Dat topclubs/spelers zich iets minder op kunnen laden voor een wedstrijd op Woudestein is iets van alle tijden. Als je zelf hebt gevoetbald op een beetje prestatief niveau dan zal je dat zelf ook wel hebben ervaren. Wat dat betreft maakt het niet eens zoveel uit of je nu in de eredivisie speelt of in de eerste klasse. Dat zit in de mens. Als je tegen een ploeg moet die onderin speelt ga je daar met een heel andere beleving naartoe dan dat je tegen een concurrent voor de bovenste plekken moet spelen. En ja natuurlijk winnen die ploegen dan onderling van elkaar. Het zou wat raar zal als al die wedstrijden in een gelijkspel zouden eindigen.

De trainer valt over het algemeen niet veel te verwijten dit seizoen als ik kijk naar al die toppers. Als we het hebben over 'het kijken naar het grotere plaatje' dan moet je verder kijken dan alleen de resultaten. Dan moet je kijken naar het vertoonde spel. Heeft AZ het maximale niveau gehaald in die topwedstrijden? In drie van de zeven wedstrijden wel. Zowel in Eindhoven als Alkmaar speelde AZ goed tegen PSV. Met die wedstrijden kan ik in die zin leven dat we ons maximale niveau hebben gehaald en wij die wedstrijden met de nodige geluk ook hadden kunnen winnen. Ik wil bijvoorbeeld het treuzelen van Bizot niet op het conto schrijven van Van den Brom.

Kijk je naar ajax thuis dan kon ik ook zeker leven met de manier hoe wij voor de dag kwamen. De drie wedstrijden tegen Feyenoord was ik minder tevreden over. Zeker vorige week was teleurstellend en daar verwijt ik Van den Brom wel dat hij is afgeweken van het gebruikelijke systeem. Zeker ook omdat je daar de zwakheden van Feyenoord bloot had kunnen leggen. Daarmee doelende op een matige rechtsback en een kwestbare Van Persie in de omschakelijk. De wedstrijd van gister was niet best, maar laat ik even buiten beschouwing. Dat ging eigenlijk nergens meer om.

Sowieso is er wel degelijk het nodige veranderd de laatste jaren en dan zeker dit seizoen. De progressie is duidelijk. Voordeel is dat je naar verwachting weinig basisspelers verliest. Je zal Jahanbakhsh zeker verliezen en Weghorst waarschijnlijk. Dat is op te vangen. Wat dat betreft kijk ik met een positieve blik vooruit op volgend seizoen. Je hoeft namelijk niet weer vijf spelers in te passen.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Juist dat laatste is vreemd, als er vooruitgang is zou dat op alle fronten merkbaar moeten zijn, nu falen we nogsteeds consistent op een niveau : finales en topwedstrijden.

Oh en wat voetballen en trainers betreft : ik heb juist ervaren dat een opzwepende en begane coach het team vooruit kan helpen, misschien hebben we hier wel echt een van de zwaktes van het Nederlandse voetbal te pakken.

Ga maar eens een dagje Simeone, Guardiola, Mourinho en Klopp langs de lijn observeren en vergelijk deze dan met onze Nederlandse trainers.
Dat het overduidelijk in Nederland ongewenst is zie je wel aan Stijn Vreven, maar dat neemt niet weg dat een trainer daar wel echt iets aan kan doen.

Naar verhouding hebben wij standbeelden van trainers in Nederland als je de passie ziet die men in het buitenland langs de lijn tentoonspreid.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Last Scout schreef: 30 apr 2018, 10:27 En ondanks al die veranderingen is er niks veranderd.

Dan ga je toch even bij die ene constante kijken?
En dan kom je hier tot bepaalde logische conclusies.
Hoezo is er niks veranderd? Als je kijkt naar het voetbal en de resultaten van dit seizoen en vorig seizoen is er heel veel veranderd juist.
AZ speelt veel leuker voetbal, maakt meer goals, krijgt minder goals tegen, haalt veel meer punten.

Er is juist heel veel veranderd!
Enige wat niet is veranderd is resultaat tov klassieke top 3, maar mijns inziens ben je daar wel dichter naar toe gegroeid, kijk oa maar naar de ranglijst die liegt niet!
En die 3e plaats en alle positieve kritiek die AZ krijgt , die steekt juist bij die top 3, waardoor ze extra gemotiveerd zijn om "AZ op zijn plaats te zetten"

En heeft Arne Slot daar een rol in gespeeld? Ongetwijfeld.
Het is de taak van een hoofdcoach om niet alleen uit de spelers, maar ook alle andere mensen om hem heen te gebruiken. Dat John, Slot , maar ook anderen die ruimte geeft is juist een kwaliteit van een goede (people) manager.

Wat hem met name wordt aangerekend hier is dat hij in interviews voor en na de wedstrijd vaak mer obligate teksten komt. Maar ja dat geldt voor 98% van al dat soort interviews, oorzaak: mediatraining. En als hij dan een keer (na PSV) uit zijn (mediatraining) rol valt, valt half Nederland over hem heen. Nou dan zou ik het ook weten: back to (media) basics.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 30 apr 2018, 10:40

De trainer valt over het algemeen niet veel te verwijten dit seizoen als ik kijk naar al die toppers. Als we het hebben over 'het kijken naar het grotere plaatje' dan moet je verder kijken dan alleen de resultaten. Dan moet je kijken naar het vertoonde spel. Heeft AZ het maximale niveau gehaald in die topwedstrijden? In drie van de zeven wedstrijden wel. Zowel in Eindhoven als Alkmaar speelde AZ goed tegen PSV. Met die wedstrijden kan ik in die zin leven dat we ons maximale niveau hebben gehaald en wij die wedstrijden met de nodige geluk ook hadden kunnen winnen. Ik wil bijvoorbeeld het treuzelen van Bizot niet op het conto schrijven van Van den Brom.
Jawel. Hij had de opdracht gekregen om door te voetballen en openingen - aan de andere kant - te zoeken. De terugspeelbal kwam ook van halverwege de helft. Dat zijn tactische keuzes.

Je kan bij een 2-0 voor en 20 minuten op de klok ook de bus voor de zestien parkeren en alle ballen de tribune in knallen. Dan krijg je überhaupt dat soort ballen niet meer.

Ik zeg niet dat je dan wel gewonnen had, maar je kan spelers ook andere taken geven die ze misschien makkelijker kunnen uitvoeren.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 30 apr 2018, 10:56 Juist dat laatste is vreemd, als er vooruitgang is zou dat op alle fronten merkbaar moeten zijn, nu falen we nogsteeds consistent op een niveau : finales en topwedstrijden.

Oh en wat voetballen en trainers betreft : ik heb juist ervaren dat een opzwepende en begane coach het team vooruit kan helpen, misschien hebben we hier wel echt een van de zwaktes van het Nederlandse voetbal te pakken.

Ga maar eens een dagje Simeone, Guardiola, Mourinho en Klopp langs de lijn observeren en vergelijk deze dan met onze Nederlandse trainers.
Dat het overduidelijk in Nederland ongewenst is zie je wel aan Stijn Vreven, maar dat neemt niet weg dat een trainer daar wel echt iets aan kan doen.

Naar verhouding hebben wij standbeelden van trainers in Nederland als je de passie ziet die men in het buitenland langs de lijn tentoonspreid.
Hoezo zou vooruitgang op alle fronten merkbaar moeten zijn? Je groeit in fases, je gaat nooit ineens van nul naar honderd. Je moet daarin stappen maken. Eén van die stappen is minder punten verspelen tegen de mindere goden. Daarin zijn we geslaagd, nu moeten we punten gaan pakken tegen de topclubs. En nogmaals, ook daarin moet je kijken naar het veldspel niet enkel naar de uitslagen. In drie van de zeven wedstrijden is er voetballend gezien wel naar behoren gepresteerd.

Het verschil tussen Vreven en de coaches die jij noemt zit hem er wel in dat die andere coaches tactisch heel sterk zijn. Behalve langs de lijn schreeuwen slijpen ze er ook een systeem in of prepareren ze hun elftal heel goed op hun tegenstander. Daar zit denk ik het verschil met Vreven en daarom moet die ook vertrekken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 30 apr 2018, 12:39 Hoezo zou vooruitgang op alle fronten merkbaar moeten zijn? Je groeit in fases, je gaat nooit ineens van nul naar honderd. Je moet daarin stappen maken. Eén van die stappen is minder punten verspelen tegen de mindere goden. Daarin zijn we geslaagd, nu moeten we punten gaan pakken tegen de topclubs.
Je kan je ook nog afvragen of je nu niet al maximaal presteert. Op een gegeven moment is de rek er ook gewoon uit.

AZ heeft dit jaar gewoon boven de norm en verwachtingen gepresteerd. Het zou al heel wat zijn als dat volgend jaar weer lukt.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Antti Opdam schreef: 30 apr 2018, 13:30 Je kan je ook nog afvragen of je nu niet al maximaal presteert. Op een gegeven moment is de rek er ook gewoon uit.
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik denk niet dat wij AZ ooit zien groeien naar het formaat van de traditionele top 3.

Clubs als Groningen, Utrecht en Heerenveen zullen ongetwijfeld ook ieder jaar proberen te groeien, maar die eindigen al tientallen jaren op ongeveer dezelfde plek, er zit gewoon niet meer in. Met een normaal en kundig bestuur acht(te) ik het alleen Twente mogelijk die stap te maken, maar dat hebben ze zelf verkloot.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 30 apr 2018, 10:56

Ga maar eens een dagje Simeone, Guardiola, Mourinho en Klopp langs de lijn observeren en vergelijk deze dan met onze Nederlandse trainers.
Ik word doodnerveus van die mannetjes: schreeuwend, boos, heftig gesticulerend, nooit stil kunnen zitten, alles wat tegen wordt gefloten afkeuren, zichzelf bijkans een hartaanval bezorgend, en maar wijzen en brullen naar de spelers. Ik kan daar niet naar kijken zonder zelf heel nerveus te worden of onbedaarlijk in de lach te schieten.
Ze zullen tijdens trainingen en tactisch vast fantastisch zijn, maar als speler zou ik daar niet door gecoached willen worden.
Een wedstrijd lang Brom in mijn ooghoek langs de lijn heen en weer zien rennen in zijn afgepaalde vakje als een hyena in een kooi in Artis, briesend en kwijlend Alireza naar voren aan het jagen.
Ik moet er niet aan denken.......

Ik heb veel meer respect voor de coach die over het algemeen rustig in zijn dugout blijft zitten. De spelers krijgen toch niks mee van al dat opzwepende maniakale gedoe.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 30 apr 2018, 13:30 Je kan je ook nog afvragen of je nu niet al maximaal presteert. Op een gegeven moment is de rek er ook gewoon uit.

AZ heeft dit jaar gewoon boven de norm en verwachtingen gepresteerd. Het zou al heel wat zijn als dat volgend jaar weer lukt.
Eens. Al moet de club wel in staat zijn om twee van de zes topwedstrijden te winnen. Of laat ik het anders zeggen, nu hebben we in drie van de zeven wedstrijden een acceptabel niveau gehaald, het moet nu zaak zijn om in ieder geval elke wedstrijd dat niveau te halen. Dat staat dan nog even los van het resultaat.

Komend jaar krijgt de club er sowieso een extra uitdaging bij en dat is het dubbele programma. Tenmiste, als we ons kwalificeren. Daarvoor zullen we eerste twee voorrondes moeten overleven.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

salmonyappi schreef: 30 apr 2018, 13:54 Ik word doodnerveus van die mannetjes: schreeuwend, boos, heftig gesticulerend, nooit stil kunnen zitten, alles wat tegen wordt gefloten afkeuren, zichzelf bijkans een hartaanval bezorgend, en maar wijzen en brullen naar de spelers. Ik kan daar niet naar kijken zonder zelf heel nerveus te worden of onbedaarlijk in de lach te schieten.
Ze zullen tijdens trainingen en tactisch vast fantastisch zijn, maar als speler zou ik daar niet door gecoached willen worden.
Een wedstrijd lang Brom in mijn ooghoek langs de lijn heen en weer zien rennen in zijn afgepaalde vakje als een hyena in een kooi in Artis, briesend en kwijlend Alireza naar voren aan het jagen.
Ik moet er niet aan denken.......

Ik heb veel meer respect voor de coach die over het algemeen rustig in zijn dugout blijft zitten. De spelers krijgen toch niks mee van al dat opzwepende maniakale gedoe.
En toch willen de beste spelers maar wat graag onder deze coaches voetballen. Zeker een Simeone kan zijn eigen passie ongelofelijk goed overbrengen naar zijn spelers. Puur kijkend naar de kwaliteit van de selectie van Atletico Madrid hadden ze eigenlijk nooit twee keer de finale van de Champions League kunnen spelen. Zo’n coach kan er echter voor zorgen dat er juist enorm veel strijd in zo’n selectie ontstaat.

Ik ben het met je eens dat sommigen wat te ver gaan daarin, zoals een Conte of Mourinho. Maar deze coaches zijn ook niet voor niks de coaches van absolute topteams. De passie die ze in hun vak hebben levert wel degelijk wat op. Ik denk dat spelers eerder nerveus worden als de coach zelf ook zichtbaar zenuwachtig is voor een belangrijke wedstrijd, zoals bijvoorbeeld onze eigen John van den Brom.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Tim schreef: 30 apr 2018, 15:16 En toch willen de beste spelers maar wat graag onder deze coaches voetballen. Zeker een Simeone kan zijn eigen passie ongelofelijk goed overbrengen naar zijn spelers. Puur kijkend naar de kwaliteit van de selectie van Atletico Madrid hadden ze eigenlijk nooit twee keer de finale van de Champions League kunnen spelen. Zo’n coach kan er echter voor zorgen dat er juist enorm veel strijd in zo’n selectie ontstaat.

Ik ben het met je eens dat sommigen wat te ver gaan daarin, zoals een Conte of Mourinho. Maar deze coaches zijn ook niet voor niks de coaches van absolute topteams. De passie die ze in hun vak hebben levert wel degelijk wat op. Ik denk dat spelers eerder nerveus worden als de coach zelf ook zichtbaar zenuwachtig is voor een belangrijke wedstrijd, zoals bijvoorbeeld onze eigen John van den Brom.
Zou dat nou niet gewoon een puur economische reden hebben?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ 4 Life schreef: 30 apr 2018, 14:04 Eens. Al moet de club wel in staat zijn om twee van de zes topwedstrijden te winnen. Of laat ik het anders zeggen, nu hebben we in drie van de zeven wedstrijden een acceptabel niveau gehaald, het moet nu zaak zijn om in ieder geval elke wedstrijd dat niveau te halen. Dat staat dan nog even los van het resultaat.

Komend jaar krijgt de club er sowieso een extra uitdaging bij en dat is het dubbele programma. Tenmiste, als we ons kwalificeren. Daarvoor zullen we eerste twee voorrondes moeten overleven.
Stromen we niet in de 2e voorronde in? Dan hebben we zelfs 3 voorrondes. Als je je dan kwalificeert heb je tot de winterstop 12 extra wedstrijden. Hopelijk kwalificeren de anderen zich ook. Naast goed voor de Europese puntjes, hebben ze dan evenveel "last" van het dubbele programma
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 30 apr 2018, 16:25 Stromen we niet in de 2e voorronde in? Dan hebben we zelfs 3 voorrondes. Als je je dan kwalificeert heb je tot de winterstop 12 extra wedstrijden. Hopelijk kwalificeren de anderen zich ook. Naast goed voor de Europese puntjes, hebben ze dan evenveel "last" van het dubbele programma
Volgens mij heb je dan inderdaad drie tegenstanders voor je de poulefase ingaat, want je hebt 2e en 3e voorronde en playoff-ronde; de winnaar van de laatste gaat naar de poulefase. Wij starten al eind juli.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 30 apr 2018, 16:34 Volgens mij heb je dan inderdaad drie tegenstanders voor je de poulefase ingaat, want je hebt 2e en 3e voorronde en playoff-ronde; de winnaar van de laatste gaat naar de poulefase. Wij starten al eind juli.
Dat klopt inderdaad. En dat zijn 6 donderdagen op rij met Europa League, van 26 juli t/m 30 augustus. Bij de eerste 2 heb je nog geen dubbel programma omdat de Eredivisie pas begint in het weekend van 10/12 augustus.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

salmonyappi schreef: 30 apr 2018, 15:23 Zou dat nou niet gewoon een puur economische reden hebben?
Enerzijds heb je natuurlijk gelijk want het zijn rijke clubs, maar het zijn niet de coaches die de salarissen betalen. Rijke clubs hebben over het algemeen goede coaches. Je kan die coaches zien is megalomane gekken, maar ze presteren wel.

Ik ga nu heel erg off-topic, maar een extreem rijke club als PSG koopt dit seizoen voor ruim 400 miljoen aan spelers, maar ze hebben/hadden met Emery eigenlijk een beetje een kleurloze coach. Een ‘gek’ als Klopp krijgt het voor elkaar om met veel minder investeringen, in perspectief gezien, een plek in de finale van de CL te bemachtigen met Borussia Dortmund en nu waarschijnlijk Liverpool. Guardiola speelt oogstrelend voetbal in de Premier League. Mourinho heeft in het verleden de CL gewonnen met Porto en Inter. En zoals gezegd haalt Simeone absoluut het maximale uit zijn spelers. Je kan ze afdoen als gekken en druktemakers, maar presteren doen ze wel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jammer dat weer terug is gekrabbeld naar 4-3-3, zeker bij het uitvallen van Idrissi.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 02 mei 2018, 06:21 Jammer dat weer terug is gekrabbeld naar 4-3-3, zeker bij het uitvallen van Idrissi.
Ik ben ook wel voorstander van het wijzigen van het systeem of je aanpassen, maar dan moet je dat wel fatsoenlijk getraind hebben (ofwel het kunnen) en de juiste spelers er voor hebben. Ik vind bijvoorbeeld een 5-3-2 voornamelijk interessant mits je het drie maal succesvol hebt geoefend in oefenwedstrijden, tegen twee spitsen en met een vrije verdediger die nog gaten kan dichtlopen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 02 mei 2018, 09:39 Ik ben ook wel voorstander van het wijzigen van het systeem of je aanpassen, maar dan moet je dat wel fatsoenlijk getraind hebben (ofwel het kunnen) en de juiste spelers er voor hebben. Ik vind bijvoorbeeld een 5-3-2 voornamelijk interessant mits je het drie maal succesvol hebt geoefend in oefenwedstrijden, tegen twee spitsen en met een vrije verdediger die nog gaten kan dichtlopen.
Ja, zeker moet hierop serieus getraind worden. Trainen op 1 systeem vind ik niet echt serieus/professioneel.
Tegen PSv ging het desondanks goed tot de tegengoal.
we can come an end
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Antti Opdam schreef: 02 mei 2018, 09:39 Ik ben ook wel voorstander van het wijzigen van het systeem of je aanpassen, maar dan moet je dat wel fatsoenlijk getraind hebben (ofwel het kunnen) en de juiste spelers er voor hebben. Ik vind bijvoorbeeld een 5-3-2 voornamelijk interessant mits je het drie maal succesvol hebt geoefend in oefenwedstrijden, tegen twee spitsen en met een vrije verdediger die nog gaten kan dichtlopen.
Ze zeggen zelf steeds dat het allemaal niet zo anders is dan normaal, 4-3-3 of 5-3-2. Ik vind ook dat je je elftal zo moet voorbereiden dat schuiven met spelsystemen op basis van de kwaliteiten van de tegenstander een kwestie van nuances verleggen wordt. Dat is duidelijk niet het geval bij Brom. Een ander systeem moet er weer in worden geslepen en dat kost extreem veel tijd. Dat is een weeffout in de hele opzet van de tactiek.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

~AZ~ schreef: 02 mei 2018, 10:03 Ze zeggen zelf steeds dat het allemaal niet zo anders is dan normaal, 4-3-3 of 5-3-2. Ik vind ook dat je je elftal zo moet voorbereiden dat schuiven met spelsystemen op basis van de kwaliteiten van de tegenstander een kwestie van nuances verleggen wordt. Dat is duidelijk niet het geval bij Brom. Een ander systeem moet er weer in worden geslepen en dat kost extreem veel tijd. Dat is een weeffout in de hele opzet van de tactiek.
Maakt nogal uit of je in een opstelling met Van Rhijn of eentje met Idrissi speelt.
Zeker in een team dat het moet hebben van teamwerk en minder van individuele kwaliteiten kan ik me voorstellen dat een goede afstemming erg belangrijk is.
we can come an end
Plaats reactie