AZ-PSV (za 7 apr, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

differentcook schreef: 07 apr 2018, 20:44 Dan kijk je de finale toch niet. AZ heeft PSV grote delen van de wedstrijd weggespeeld; kortom ik weet niet waarover je zeikt.
Ik dacht vrij aardig uiteen gezet te hebben, wat er te zeiken valt.
Aan je tip heb ik ook niks, dat is een open deur.
Ik laat me ook niet wegjagen, zoals velen, van dit inteelt forum, omdat ik een afwijkende mening heb.
Eat this cookie!
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

handelaar schreef: 07 apr 2018, 20:33 PSV heeft net als AZ een goede pot gespeeld
Pardon?

Noem mij 1 speler van PSV die vandaag goed heeft gespeeld. Wat een smerige, aanstellerige en zielige ploeg is dit zeg. Wat een smeerlappen. Je zou na vandaag haast hopen dat 020 tóch kampioen wordt. Ik zou me helemaal kapot schamen als PSV-supporter.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 07 apr 2018, 21:19 Pardon?

Noem mij 1 speler van PSV die vandaag goed heeft gespeeld. Wat een smerige, aanstellerige en zielige ploeg is dit zeg. Wat een smeerlappen. Je zou na vandaag haast hopen dat 020 tóch kampioen wordt. Ik zou me helemaal kapot schamen als PSV-supporter.
Moet je voor de grap eens het interview met Cocu kijken/luisteren: https://nos.nl/artikel/2226295-psv-keer ... innen.html

Trouwens: https://youtu.be/QlPS16NeBO0
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2244
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Een echte AZ avond. Met alles erop en eraan wat er bij AZ supporter zijn hoort... Zucht.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

bk wcm schreef: 07 apr 2018, 21:17 Ik dacht vrij aardig uiteen gezet te hebben, wat er te zeiken valt.
Aan je tip heb ik ook niks, dat is een open deur.
Ik laat me ook niet wegjagen, zoals velen, van dit inteelt forum, omdat ik een afwijkende mening heb.
Eat this cookie!
Van mij hoef je niet weg. Een afwijkende mening, of die nu belachelijk is of niet, is leuk.
we can come an end
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Smit260 schreef: 07 apr 2018, 21:02 Precies. AZ heeft het materiaal om 4e te eindigen in de competitie. Dus alles daarboven is boven verwachting.
Als AZ dit team bij elkaar weet te houden vieren we volgend jaar ons derde kampioenschap.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Lecompte schreef: 07 apr 2018, 21:27 Als AZ dit team bij elkaar weet te houden vieren we volgend jaar ons derde kampioenschap.
Een beetje een veilige uitspraak :lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

fuck fuck fuck, zo frustrerend!
Ik ga gewoon Barcelona supporteren ofzo

:wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 07 apr 2018, 21:22 Moet je voor de grap eens het interview met Cocu kijken/luisteren: https://nos.nl/artikel/2226295-psv-keer ... innen.html

Trouwens: https://youtu.be/QlPS16NeBO0
Ja, interview met Cocu geluisterd. Natuurlijk lult hij recht wat krom is. Hij kan moeilijk gaan zeggen "ja, eigenlijk zijn we maar een trieste ploeg, voetballend redden we het niet dus we loeren op dode spelmomenten en gokken op een scheidsrechter die ons gunstig gezind is".

Dat maakt het zootje alleen nog maar triester.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 07 apr 2018, 21:36 Ja, interview met Cocu geluisterd. Natuurlijk lult hij recht wat krom is. Hij kan moeilijk gaan zeggen "ja, eigenlijk zijn we maar een trieste ploeg, voetballend redden we het niet dus we loeren op dode spelmomenten en gokken op een scheidsrechter die ons gunstig gezind is".

Dat maakt het zootje alleen nog maar triester.
Triest is het beste label, of dieptriest.
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 07 apr 2018, 20:17 het is tenminste niet 2-4 geworden
kantelpunt is de fout van Bizot.
Kantelpunt is de 2-1. Hoe kan twee man van PSV bij die verre vrije trap totaal ongedekt staan op links in het zestienmetergebied. Bij 2-0 liep PSV er verslagen bij. Door de 2-1 kwam de spirit er bij de lampjes weer in. Wuytens daarna met een wat te zachte terugspeelbal. Op de tribune zeggen wij speel naar voren. Nee hoor. AZ had toch met elkaar afgesproken naar voren te spelen!? Kap met die terugspeelballen!!

Maar goed 2-2. Vooraf tekende ik er voor. Totdat Kevin Blom zoals zo vaak bij AZ de tegenstander helpt. Erg makkelijk gegeven penalty. 2-3. Daarna 3-3. Nee hoor de grensrechter zegt tegen Blom dat de bal via de rug van iemand bij de tweede paal intikken de Van Rhijn beland , die buitenspel staat. Maar de bal zie ik op tv-beelden wordt onderweg helemaal niet aangeraakt. Bom die veel dichter bij de situatie zit laat zich op het verkeerde been zetten door zijn grens.

De rode kaart van Vlaar zou geseponeerd moeten worden. Onterecht! Lozano kruist bewust voor Vlaar en laat zich vallen. Hoe kan die Kevin Blom die er meters af staat voor fluiten en rood trekken!?

Het positieve is vind ik dat het 5-3-2-systeem vanavond in een topwedstrijd AZ wel paste. Deze uitvoering zie ik graag terug in De Kuip op 22 april a.s. tegen Feyenoord. Alleen dan niet na de 74e minuut alles weggeven in 5 minuten!!

Te hopen dat Kevin Blom dit seizoen AZ niet meer fluit. Hij heeft genoeg onheil aangericht!!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zie nu net de samenvatting en word nog bozer.
En Blom wilde geen commentaar geven op de terechte uitspraak van Brom dat ie niet geschikt is dit soort wedstrijden te fluiten.

Je zal het zien: Blom fluit de bekerfinale.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 07 apr 2018, 21:41 Kantelpunt is de 2-1. Hoe kan twee man van PSV bij die verre vrije trap totaal ongedekt staan op links in het zestienmetergebied. Bij 2-0 liep PSV er verslagen bij. Door de 2-1 kwam de spirit er bij de lampjes weer in. Wuytens daarna met een wat te zachte terugspeelbal. Op de tribune zeggen wij speel naar voren. Nee hoor. AZ had toch met elkaar afgesproken naar voren te spelen!? Kap met die terugspeelballen!!

Maar goed 2-2. Vooraf tekende ik er voor. Totdat Kevin Blom zoals zo vaak bij AZ de tegenstander helpt. Erg makkelijk gegeven penalty. 2-3. Daarna 3-3. Nee hoor de grensrechter zegt tegen Blom dat de bal via de rug van iemand bij de tweede paal intikken de Van Rhijn beland , die buitenspel staat. Maar de bal zie ik op tv-beelden wordt onderweg helemaal niet aangeraakt. Bom die veel dichter bij de situatie zit laat zich op het verkeerde been zetten door zijn grens.

De rode kaart van Vlaar zou geseponeerd moeten worden. Onterecht! Lozano kruist bewust voor Vlaar en laat zich vallen. Hoe kan die Kevin Blom die er meters af staat voor fluiten en rood trekken!?

Het positieve is vind ik dat het 5-3-2-systeem vanavond in een topwedstrijd AZ wel paste. Deze uitvoering zie ik graag terug in De Kuip op 22 april a.s. tegen Feyenoord. Alleen dan niet na de 74e minuut alles weggeven in 5 minuten!!

Te hopen dat Kevin Blom dit seizoen AZ niet meer fluit. Hij heeft genoeg onheil aangericht!!
Bizot was meer te verwijten dan Wuytens, Genoeg tijd om fatsoenlijk weg te werken.
Hopelijk geen Blom of Higler in de bekerfinale.
5-3-2 is inderdaad eeen lichtpunt
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 07 apr 2018, 21:43 Ik zie nu net de samenvatting en word nog bozer.
En Blom wilde geen commentaar geven op de terechte uitspraak van Brom dat ie niet geschikt is dit soort wedstrijden te fluiten.

Je zal het zien: Blom fluit de bekerfinale.........
Ben benieuwd welke straf Brom krijgt voor zijn commentaar
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 07 apr 2018, 21:45 Ben benieuwd welke straf Brom krijgt voor zijn commentaar
Ik ben blij dat iemand er eens wat van durft te zeggen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

O ja, prachtige assist van Ali!!!
we can come an end
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

differentcook schreef: 07 apr 2018, 21:23
Van mij hoef je niet weg. Een afwijkende mening, of die nu belachelijk is of niet, is leuk.
Zoiets als belachelijk,ja.
Dat heeft dit forum tot inteeltclubje gemaakt, met de bedlegerige Salmoyappi voorop.
Ga lekker door, na een avond als deze ben ik op oorlogspad. :wink:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

bk wcm schreef: 07 apr 2018, 21:56
Dat heeft dit forum tot inteeltclubje gemaakt, met de bedlegerige Salmoyappi voorop.
Pardon? Bedlegerig? Waar haal je dat vandaan?
Geen idee wat ik jou heb misdaan of wat voor “rare” dingen ik heb gezegd vanavond.

En als je dan adrem of lollig of grappig of pissed wilt zijn op iemand spel dan in ieder geval de naam even juist, eikel.

Als dit je manier van reageren is bij wat tegengas, houd ik mijn hart vast voor de thuissituatie........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Zit nog steeds na te balen. Na de 2-0 was ik ongelooflijk trots en dacht ik dat PSV het aardig ff kwijt was. Vervolgens weet ik niet wat ik zie 2 man helemaal vrij, fucking goal tegen en dan de arrogantie van Bizot (Lozano was echt al 2 keer heel dicht bij in de 1ste helft). De penalty is daarna gewoon weer een situatie dat je weet dat gaat komen en waar je eigenlijk boven moet staan want de fout ligt bij die eerste 2 doelpunten want die had je kunnen voorkomen. Blom was niet eens zo slecht, 3 terecht afgekeurde doelpunten, doorgebroken speler die een half tikkie krijgt is geel.

AZ voetbalt echt goed mee met de top 3 (behalve de 4-0 thuis tegen Feyenoord). Vorig seizoen was qua meedoen ook best goed je verliest play offs en finale, menig team van de grote van AZ speelt ze niet. Dit seizoen zie ik als grootste bonus ten opzichte van vorig seizoen dat het voetbal soms echt heerlijk is om naar te kijken. En ja we spelen ze wel weer... En ja ik blijf hopen...
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

salmonyappi schreef: 07 apr 2018, 22:03 Pardon? Bedlegerig? Waar haal je dat vandaan?
Geen idee wat ik jou heb misdaan of wat voor “rare” dingen ik heb gezegd vanavond.

En als je dan adrem of lollig of grappig of pissed wilt zijn op iemand spel dan in ieder geval de naam even juist, eikel.

Als dit je manier van reageren is bij wat tegengas, houd ik mijn hart vast voor de thuissituatie........
kom eikel in m'n gezicht zeggen.
Ik stel voor de eerste thuiswedstrijd.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Plaats reactie