AZ-PSV (za 7 apr, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 08 apr 2018, 08:14 Jezus waar zadel je mij mee op, dat lied is haast nog erger dan met 2-3 verliezen na een 2-0 voorsprong.
Ja, sorry, het was je zinsconstructie
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

De reactie van Bizot is ergerlijk en typerend voor het verschil in mentaliteit tussen top en subtop. Stel je eens een keeper voor van ajax PSV of Feyenoord die zo reageert op een beslissende blunder. Bestaat niet!
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Langedijk schreef: 08 apr 2018, 09:12 Volgens de regels wel want dat handje hoort daar niet. Ik weet ook wel dat je zo 10 strafschoppen per wedstrijd kunt geven en 9 van de 10 keer wordt hier niet voor gefloten. Maar dit past precies in de tendens van dit seizoen; genaaid in 4 van de 5 toppers.
Nergens in de regels staat dat er geen hand op iemand mag worden gelegd. Dit was gewoon een aanfluiting.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

lowietje schreef: 08 apr 2018, 09:50 De reactie van Bizot is ergerlijk en typerend voor het verschil in mentaliteit tussen top en subtop. Stel je eens een keeper voor van ajax PSV of Feyenoord die zo reageert op een beslissende blunder. Bestaat niet!
Ik ben het hier niet mee eens. In de top wil je mentaal sterke individuen die niet meteen in zak en as zitten als het een keer fout gaat. Bizot heeft daar duidelijk geen last van. Dit gelul is allemaal pseudopsychologische bullshit.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bizot doet het prima. Hij was geselecteerd voor het NL elftal en AZ heeft weinig tegengoals. Alleen ajax heeft minder tegengoals in de eredivisie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

~AZ~ schreef: 08 apr 2018, 08:24 Je gaat hier toch niet met droge ogen beweren dat die penalty terecht was?
Net ook nog even de samenvatting gekeken, en dit was absoluut geen strafschop. In de eerste helft gaf Blom voor meer contact geen strafschop aan PSV (in de situatie waar De Jong op de paal kopte), dus dan slaat het natuurlijk nergens op om die strafschop te geven.
Ook de rode kaart was belachelijk. Ik neem toch aan dat die nog geseponeerd wordt.
In het stadion dacht ik dat de afgekeurde 3-3 ook onterecht was, maar dat bleek toch (nipt) buitenspel te zijn.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 08 apr 2018, 00:06 :shock: hoe bedoel u?
Familie van Aad de Mos?
Ik had hem verkeerd gewijzigd, had mij eerst vergist in het aantal wedstrijden, toen per ongeluk 'wedstrijden' en 'punten' weggehaald uit mijn post hahaha.

Dat moest dus zijn : dat wij op 12 punten voorsprong staan met nog 3 wedstrijden te gaan.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Er ging wel heel veel fout na de 2-0. Hoe kan je 2 spelers zo vogelvrij laten staan bij een spelhervatting en dan die domme actie van Bizot. Juist omdat die bal vrij zacht werd teruggespeeld kon hij hem makkelijk in een keer naar voren rammen i.p.v. eerst goed leggen.
AZ had ook veel compacter moeten gaan spelen, er lag te vaak een gapend gat op het middenveld. De linies lagen te ver uit elkaar en zo geef je PSV de kans om in de wedstrijd te komen.
We hadden het dus weer eens aan onszelf te wijten.

En Blom is inderdaad een eikel, elke kans die je hem geeft om ons te grazen te nemen, pakt hij met twee handen aan. Dus moet je hem de gelegenheid niet geven.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Om het weekend toch nog positief af te sluiten: WE GAAN EUROPA IN!!!.

Wel weer typisch AZ om iets te behalen een dag na een overwinning verspeeld te hebben, door puntverlies van de "concurrentie". :roll:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 08 apr 2018, 14:43 Om het weekend toch nog positief af te sluiten: WE GAAN EUROPA IN!!!.

Wel weer typisch AZ om iets te behalen een dag na een overwinning verspeeld te hebben, door puntverlies van de "concurrentie". :roll:
Hoera! :D
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

kampioenen.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Om weer lekker wat negativiteit er tegenaan te gooien : Feyenoord is wel weer gewoon op ons ingelopen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Kijk net naar samenvatting 020 -Heracles en wat valt op?
Doelpunt Neres identiek aan de afgekeurde 3-3 van Jahanbakhsh.
Die van Neres is buitenspel maar wordt goal gegeven, die van Jahanbekhsh niet.

We weten meteen weer waar bij Zeist de prioriteiten liggen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

En dat verbaast je nog ??
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kingpin1966 schreef: 08 apr 2018, 17:17We weten meteen weer waar bij Zeist de prioriteiten liggen.
Als in Zeist de prioriteiten bij 020 liggen, dan hadden ze gisteren de 3-3 toch juist wel moeten goedkeuren?
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Kingpin1966 schreef: 08 apr 2018, 17:17 Kijk net naar samenvatting 020 -Heracles en wat valt op?
Doelpunt Neres identiek aan de afgekeurde 3-3 van Jahanbakhsh.
Die van Neres is buitenspel maar wordt goal gegeven, die van Jahanbekhsh niet.

We weten meteen weer waar bij Zeist de prioriteiten liggen.
En vorige week werd een terechte 2-0 van Groningen nog afgekeurd. Het is nou eenmaal zo dat de traditionele top drie wat meer beslissingen mee krijgt. De haat die hier nu op PSV gegooid wordt, vind ik ook enigszins onterecht. PSV voetbalt naar haar kunnen en ze gaan gewoon 80+ punten pakken. Als je de selectie van ajax en PSV naast elkaar legt, is het gewoon heel knap dat PSV kampioen gaat worden. En ik gun het ajax en Ten Hag al helemaal niet.

Daarnaast vind ik het raar dat Vlaar hier niets verweten wordt, aangezien hij in principe dezelfde fout maakt als de veel jongere Hatzidiakos. Tuurlijk is de penalty veel te makkelijk gegeven en mijn inziens onterecht, maar toen Hatzidiakos in principe dezelfde ‘fout’ maakte tegen ajax was hij ongeschikt om in toppers te spelen. Beetje kromme visie.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Tim schreef: 08 apr 2018, 17:57Het is nou eenmaal zo dat de traditionele top drie wat meer beslissingen mee krijgt.
Benieuwd of dat minder wordt vanaf volgend seizoen als er bij alle Eredivisie wedstrijden een videoscheidsrechter is. :?:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 08 apr 2018, 18:18 Benieuwd of dat minder wordt vanaf volgend seizoen als er bij alle Eredivisie wedstrijden een videoscheidsrechter is. :?:
Niet als die videoscheids Blom zou heten.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

salmonyappi schreef: 08 apr 2018, 18:34 Niet als die videoscheids Blom zou heten.......
Persoonlijk vind ik Makkelie nog erger, kijk bijvoorbeeld naar AZ - ajax. En ik kan me sowieso wel vaker zeer discutabele beslissingen in het nadeel van AZ bedenken. En recent natuurlijk ook nog Higler in de Kuip. Als ik er zo meer over nadenk is het echt walgelijk dat Feyenoord, ajax en PSV zo veel onterechte voordelen krijgen. Hoe wil je nou ooit de eredivisie sterker krijgen als je de gevestigde orde zo matst.

Misschien schop ik nu tegen het verkeerde been van sommigen, maar geef mij maar Nijhuis. Hij gaat soms wel eens te ver en hij heeft wel eens foute beslissingen, maar hij trekt in ieder geval niet de top 3 voor. En daar heeft helaas een overgroot deel van de scheidsrechters last van. En dat gezeik dat een scheidsrechter ook niet alles kan zien geloof ik best, maar dat het toevallig altijd voordelig is voor de traditionele top drie is wel heel toevallig en werkelijk misselijkmakend.

Daarnaast wil ik wel een kleine positieve noot toevoegen, ik ben blij dat Twente hoogstwaarschijnlijk gaat dregaderen. :D
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Tim schreef: 08 apr 2018, 19:04 Persoonlijk vind ik Makkelie nog erger, kijk bijvoorbeeld naar AZ - ajax. En ik kan me sowieso wel vaker zeer discutabele beslissingen in het nadeel van AZ bedenken. En recent natuurlijk ook nog Higler in de Kuip. Als ik er zo meer over nadenk is het echt walgelijk dat Feyenoord, ajax en PSV zo veel onterechte voordelen krijgen. Hoe wil je nou ooit de eredivisie sterker krijgen als je de gevestigde orde zo matst.

Misschien schop ik nu tegen het verkeerde been van sommigen, maar geef mij maar Nijhuis. Hij gaat soms wel eens te ver en hij heeft wel eens foute beslissingen, maar hij trekt in ieder geval niet de top 3 voor. En daar heeft helaas een overgroot deel van de scheidsrechters last van. En dat gezeik dat een scheidsrechter ook niet alles kan zien geloof ik best, maar dat het toevallig altijd voordelig is voor de traditionele top drie is wel heel toevallig en werkelijk misselijkmakend.

Daarnaast wil ik wel een kleine positieve noot toevoegen, ik ben blij dat Twente hoogstwaarschijnlijk gaat dregaderen. :D
Geen idee wat het is, maar ik ben het sowieso met je eens! :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie