ADO Den Haag-AZ (za 31 maa, 20.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

salmonyappi schreef: 31 mar 2018, 23:54 Hoe je het ook wendt of keert: het is raar invallen in een team dat 3-0 voor staat en niet meer zo nodig hoeft.
Seuntjens en Van Overeem zijn ook vaak ingevallen dat het het spel wél ten goede kwam. Dus dat “wetende” vind ik geen zekerheid.
En 2 minuten voor tijd Bel Hassani...ach...om daar nou een oordeel over te vellen.
Seuntjes valt meestal goed in, maar van Overeem is de nieuwe Dos Santos, man man wat is die jongen zonder speelminuten dramatisch. Jammer want hij heeft wel potentie. Verder genoten. Dit AZ heeft 45 minuten nodig om een subtopper in eigen huis volledig zoek te spelen.
Natuurlijk altijd Wuijtens opstellen. Hij is redelijk onzichtbaar en dus als verdediger aan een heel sterk seizoen bezig. Ook niet de snelste naar wel de slimste
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Denniz schreef: 31 mar 2018, 21:33 Ongelooflijk KUT gewisseld. Hoe haal je het in je hoofd om een buitenspeler te vervangen voor een centrale speler! Zelfs Seuntjens niet naar de buitenkant! Gevolg: controle over de wedstrijd kwijt, Til en Weghorst geen bal meer. Gekloot op de vierkante meter, alles via midden = minder mogelijkheden. Geen diepe passes meer. KLOTE gewisseld / gecoacht. Mooie winst, tweede helft zo dom gecoacht! Bizot echte keeper!
Volgens mij heeft AZ niet veel meer mogelijkheden om te wisselen. Dat zal er de laatste weken met het dubbele programma van Jong ook niet beter op worden. Als ik hier op het forum kijk mogen Pantelis en Joris permanent banken. Gaan we soms met 9 man de laatste wedstrijden in?

Overigens hadden de wissels geen enkele invloed op het spelverloop. De instelling was de tweede helft gewoon team breed onvoldoende. Op Alireza moeten we gewoon zuinig zijn . De wedstrijd was gespeeld en er is dit seizoen nog heel veel te winnen.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Lecompte schreef: 01 apr 2018, 07:37 Volgens mij heeft AZ niet veel meer mogelijkheden om te wisselen. Dat zal er de laatste weken met het dubbele programma van Jong ook niet beter op worden. Als ik hier op het forum kijk mogen Pantelis en Joris permanent banken. Gaan we soms met 9 man de laatste wedstrijden in?

Overigens hadden de wissels geen enkele invloed op het spelverloop. De instelling was de tweede helft gewoon team breed onvoldoende. Op Alireza moeten we gewoon zuinig zijn . De wedstrijd was gespeeld en er is dit seizoen nog heel veel te winnen.
AZ heeft meer spelers dan Pantelis en Joris. Pantelis mag best af en toe invallen maar heeft gewoon nog niet de kwaliteiten om basisspeler te zijn (ik verwacht ook niet dat die er komen, maar dat is een ander verhaal). Van Overeem is gewoon bezig aan zijn afscheidstournee dus iedere speelminuten is weggegooid in het kader van de ontwikkeling van je spelers. Dan moet hij dus in het nu meer toevoegen dan zijn concurrentie en dat doet hij niet. Geef mij maar Seuntjens, Bel Hassani of Hoedemaekers.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

~AZ~ schreef: 01 apr 2018, 07:48 AZ heeft meer spelers dan Pantelis en Joris. Pantelis mag best af en toe invallen maar heeft gewoon nog niet de kwaliteiten om basisspeler te zijn (ik verwacht ook niet dat die er komen, maar dat is een ander verhaal). Van Overeem is gewoon bezig aan zijn afscheidstournee dus iedere speelminuten is weggegooid in het kader van de ontwikkeling van je spelers. Dan moet hij dus in het nu meer toevoegen dan zijn concurrentie en dat doet hij niet. Geef mij maar Seuntjens, Bel Hassani of Hoedemaekers.
Gisteren vielen Seuntjes en Bel Hassani ook al in en was Hoedemakers geschorst.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

salmonyappi schreef: 31 mar 2018, 23:54 Hoe je het ook wendt of keert: het is raar invallen in een team dat 3-0 voor staat en niet meer zo nodig hoeft.
Seuntjens en Van Overeem zijn ook vaak ingevallen dat het het spel wél ten goede kwam. Dus dat “wetende” vind ik geen zekerheid.
En 2 minuten voor tijd Bel Hassani...ach...om daar nou een oordeel over te vellen.
Dat kan ik mezelf niet echt meer voor de geest halen. Wanneer heeft Joris echt nog iets toegevoegd? Zal sporadisch zijn geweest...

Voor de rest eens. AZ nam gas terug in de tweede helft en ADO kon gewoon niet beter. Belangrijke krachten werden gewisseld waardoor de tweede helft vooral zakelijk werd. Toch genoten van AZ in Den Haag. Leuk uitvakkie vol.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rjansen17 schreef: 01 apr 2018, 06:50 maar van Overeem is de nieuwe Dos Santos
Dat gaat me een beetje ver en getuigt ook van weinig respect voor iemand die ooit onze beste voetballer was. Hij speelt gewoon zonder vertrouwen en is inmiddels aan alle kanten voorbij gestreefd door andere jeugdspelers. Het zou me niets verbazen als hij elders gewoon weer een steunpilaar wordt. Niet dat hij weg moet overigens want ik zou hem graag bij de selectie houden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 01 apr 2018, 09:13 Dat gaat me een beetje ver en getuigt ook van weinig respect voor iemand die ooit onze beste voetballer was. Hij speelt gewoon zonder vertrouwen en is inmiddels aan alle kanten voorbij gestreefd door andere jeugdspelers. Het zou me niets verbazen als hij elders gewoon weer een steunpilaar wordt. Niet dat hij weg moet overigens want ik zou hem graag bij de selectie houden.
In de lamlendige tijd, zeg maar voor de winterstop, was Van Overeem een van de meest ijverige spelers. Maar nu ze allemaal ijverig zijn en niet meer lopen te sjokken in het veld maar daadwerkelijk proberen volledig voetbal te spelen, nu valt Van Overeem niet meer op. Daarnaast is zijn overzicht na een actie niet goed. Net als Brett Holman destijds. Aan de andere kant is Van Overeem wel weer een zogenaamd creatieve speler. Wat vaak ook weer risicovol spel inhoudt. Kortom, plussen en minnen. Ze hebben allemaal wel hun tekortkomingen die ze weg moeten zien te werken.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Oh, en op creatieve spelers moet je zuinig zijn. Sterke tegenstanders zijn vaak goed georganiseerd en kunnen vaak minder goed omgaan met onverwachte gebeurtenissen die creatieve spelers starten. Van Overeem zou misschien beter spelen als hij niet zelf de ingezette actie een vervolg zou willen geven maar een ander in de positie zet. Zoals Stengs dat deed voor zijn blessure.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Lecompte schreef: 01 apr 2018, 07:37 Volgens mij heeft AZ niet veel meer mogelijkheden om te wisselen. Dat zal er de laatste weken met het dubbele programma van Jong ook niet beter op worden. Als ik hier op het forum kijk mogen Pantelis en Joris permanent banken. Gaan we soms met 9 man de laatste wedstrijden in?

Overigens hadden de wissels geen enkele invloed op het spelverloop. De instelling was de tweede helft gewoon team breed onvoldoende. Op Alireza moeten we gewoon zuinig zijn . De wedstrijd was gespeeld en er is dit seizoen nog heel veel te winnen.
We hebben Seuntjens toch? die speelt niet voor Jong AZ, veel mensen zien liever Seuntjens dan Van Overeem dat is alles lijkt mij?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ heeft goed gekeken naar het Nederlands elftal tegen Portugal (en de info van AZ's internationals geabsorbeerd) :)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 01 apr 2018, 12:00 AZ heeft goed gekeken naar het Nederlands elftal tegen Portugal (en de info van AZ's internationals geabsorbeerd) :)
Bedoel je niet: Het Nederlands Elftal heeft goed naar AZ gekeken?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 01 apr 2018, 12:08 Bedoel je niet: Het Nederlands Elftal heeft goed naar AZ gekeken?
Nee.
Het is toch eerst het NL elftal dat in één helft op 0-3 kwam om vervolgens een mindere 2e helft te spelen met veel wissels.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 01 apr 2018, 12:10 Nee.
Het is toch eerst het NL elftal dat in één helft op 0-3 kwam om vervolgens een mindere 2e helft te spelen met veel wissels.
O, zó bedoel je het :P
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Lecompte schreef: 01 apr 2018, 08:00 Gisteren vielen Seuntjes en Bel Hassani ook al in en was Hoedemakers geschorst.
Hoedemakers zat gewoon op de bank hoor
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

leszz schreef: 01 apr 2018, 14:27 Hoedemakers zat gewoon op de bank hoor
Zo zie je maar hoe snel nepnieuws is gemaakt!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Aalll
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2013, 12:56
Locatie: Blaricum

En een lekker sfeertje in t goed gevulde uitvak


Link: http://www.youtube.com/watch?v=sZAkyGHdMUo
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

salmonyappi schreef: 01 apr 2018, 14:31 Zo zie je maar hoe snel nepnieuws is gemaakt!
Hoedemakers kreeg vorige week tegen ajax zijn 5e gele kaart en was daardoor afgelopen vrijdag geschorst. Het zou te gek voor woorden zijn als hij dan in dezelfde speelronde wel mee zou mogen doen in het eerste.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Lecompte schreef: 01 apr 2018, 15:32 Hoedemakers kreeg vorige week tegen ajax zijn 5e gele kaart en was daardoor afgelopen vrijdag geschorst. Het zou te gek voor woorden zijn als hij dan in dezelfde speelronde wel mee zou mogen doen in het eerste.
Schorsingen via gele kaarten tellen alleen voor het elftal waarin ze behaald zijn. Hoedemakers was dus alleen geschorst voor Jong AZ-Jong Utrecht, en niet ook voor ADO Den Haag-AZ.
Plaats reactie