NAC Breda-AZ (za 17 feb, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ heeft op ajax na de minste tegengoals en op ajax en psv na de meeste goals voor.
Voorwaar geen slechte cijfers!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 17 feb 2018, 20:46 AZ heeft op ajax na de minste tegengoals en op ajax en psv na de meeste goals voor.
Voorwaar geen slechte cijfers!
AZ scoort te weinig. Het gaat de laatste tijd wat beter, maar het grote verschil met juist ajax en PSV is het aantal doelpunten dat wordt gemaakt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 17 feb 2018, 20:46 AZ heeft op ajax na de minste tegengoals en op ajax en psv na de meeste goals voor.
Voorwaar geen slechte cijfers!
Met kwaliteit in de spits (en eerste seizoenshelft op de linkerflank) had het aantal doelpunten voor niet zo'n 20 achtergelegen en deed AZ mee voor de titel.
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ik heb de nieuwe spits van AZ bij NAC zien voetballen. Ik hoop dat AZ deze gozer in de blijft houden.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

sister of mercy schreef: 17 feb 2018, 20:56 Ik heb de nieuwe spits van AZ bij NAC zien voetballen. Ik hoop dat AZ deze gozer in de GATEN (?) blijft houden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

sister of mercy schreef: 17 feb 2018, 20:56 Ik heb de nieuwe spits van AZ bij NAC zien voetballen. Ik hoop dat AZ deze gozer in de blijft houden.
Vooralsnog een zwaluw, maar liet klasse zien. Kopen voor 1.8 M van Roma.
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

sister of mercy schreef: ↑Ik heb de nieuwe spits van AZ bij NAC zien voetballen. Ik hoop dat AZ deze gozer in de GATEN (?) blijft houden.
Klopt
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik zag het ook. Het woord "gaten" ontbrak.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 17 feb 2018, 21:06 Ik zag het ook. Het woord "gaten" ontbrak.
Er zat een “gat” zeg maar :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Helaas moet ik wel constateren dat de goal van NAC een fout was van Bizot. Jammer. Verder een prima en betrouwbare keeper voor AZ.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 17 feb 2018, 22:30 Helaas moet ik wel constateren dat de goal van NAC een fout was van Bizot. Jammer. Verder een prima en betrouwbare keeper voor AZ.
Ik vind de fout van Vlaar groter.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 17 feb 2018, 22:43 Ik vind de fout van Vlaar groter.
Mwah, Bizot liet opzichtig los hoor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 17 feb 2018, 22:44 Mwah, Bizot liet opzichtig los hoor.
Vlaar liet de enige man die hij moest dekken (uit een bal van ver) recht op Bizot koppen (die open moest blijven voor alle mogelijke ballen van dichtbij).
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 17 feb 2018, 22:47 Vlaar liet de enige man die hij moest dekken (uit een bal van ver) recht op Bizot koppen (die open moest blijven voor alle mogelijke ballen van dichtbij).
Ze hebben beiden schuld :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 17 feb 2018, 22:30 Helaas moet ik wel constateren dat de goal van NAC een fout was van Bizot. Jammer. Verder een prima en betrouwbare keeper voor AZ.
Zo zie je het verschil in perspectief eens echt duidelijk:

De tegengoal werd ingeluid door een counter uit het balverlies van Alireza die niet conformeerde aan het 'de bal rondspelen' .

;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 18 feb 2018, 00:42 Zo zie je het verschil in perspectief eens echt duidelijk:

De tegengoal werd ingeluid door een counter uit het balverlies van Alireza die niet conformeerde aan het 'de bal rondspelen' .

;)
Tja, hoe ver ga je terug......ik kijk sec naar het keepersmoment. Bizot had die bal klem moeten pakken, los van wat daar aan vooraf ging.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 18 feb 2018, 01:03 Tja, hoe ver ga je terug......ik kijk sec naar het keepersmoment. Bizot had die bal klem moeten pakken, los van wat daar aan vooraf ging.
Niet zo heel ver, in dit geval leid het balverlies van Alireza direct tot de counter waaruit het doelpunt ontstaat, het is maar hoe je de wedstrijd het kijken bent.
Maar ik snap wat je wil zeggen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

In het perfectioneren van het spel zou Van Gaal het balverlies door Jahanbakhsh als oorzaak van de tegengoal noemen.

Maar eigenlijk was AZ deze wedstrijd dermate veel sterker dan NAC dat een tegengoal de prestatie van het team niet zou mogen verdoezelen. In plaats van over de tegengoal te praten zou je over het goede voetbal moeten praten.

AZ was oppermachtig met goed onderhoudend voetbal. Mooie schoten op doel, doelpunten, consolidatie door balbezitspel. Goed positiespel. Voorwaarts voetbal. Heerlijk om te zien.


Gewoon een geweldige wedstrijd van AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Met zulk voetbal schakel je volgens mij ook de meeste europese teams wel uit. In Europees voetbal liggen nog veel uitdagingen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik heb twee harde strakke dieptepasses van de man met de baard gezien die recht voor de goal uitkwamen. Loepzuiver. Schitterend.
Glory Hunter
Plaats reactie