NAC Breda-AZ (za 17 feb, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 17 feb 2018, 22:03 Er zat een “gat” zeg maar :lol:
Ja, eigenlijk wel raar dat je een gat met gaten op moet vullen. toch ?
Glory Hunter
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Bij vlagen zeer goede pot gezien, wat heerlijk dat wij nu ook een linkervleugel hebben. Middenveld met wederom uitblinker Midtsjo en een sterke Til en zeer verdienstelijke Seuntjes bepalend. Achterin ruim voldoende. Vlaar te kwetsbaar nog, maar dat mag na 10 minuten eerste elftal. Foutje keeper, maar voor de rest prima, denk even aan de eerste redding. Helaas ik had het liever anders gezien wederom Weghorst de dissonant. Ik vrees dat zijn frustraties hem zo in de weg gaan staan dat rood weer niet ver is. Zijn werklust was prima, hij komt gewoon te kort. Conclusie prima AZ, heerlijke overwinning en vast in de top 3
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 18 feb 2018, 09:08 Bij vlagen zeer goede pot gezien, wat heerlijk dat wij nu ook een linkervleugel hebben. Middenveld met wederom uitblinker Midtsjo en een sterke Til en zeer verdienstelijke Seuntjes bepalend. Achterin ruim voldoende. Vlaar te kwetsbaar nog, maar dat mag na 10 minuten eerste elftal. Foutje keeper, maar voor de rest prima, denk even aan de eerste redding. Helaas ik had het liever anders gezien wederom Weghorst de dissonant. Ik vrees dat zijn frustraties hem zo in de weg gaan staan dat rood weer niet ver is. Zijn werklust was prima, hij komt gewoon te kort. Conclusie prima AZ, heerlijke overwinning en vast in de top 3
Seuntjens. :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 18 feb 2018, 09:08 Bij vlagen zeer goede pot gezien, wat heerlijk dat wij nu ook een linkervleugel hebben. Middenveld met wederom uitblinker Midtsjo en een sterke Til en zeer verdienstelijke Seuntjes bepalend. Achterin ruim voldoende. Vlaar te kwetsbaar nog, maar dat mag na 10 minuten eerste elftal. Foutje keeper, maar voor de rest prima, denk even aan de eerste redding. Helaas ik had het liever anders gezien wederom Weghorst de dissonant. Ik vrees dat zijn frustraties hem zo in de weg gaan staan dat rood weer niet ver is. Zijn werklust was prima, hij komt gewoon te kort. Conclusie prima AZ, heerlijke overwinning en vast in de top 3
Waar baseer je dat op?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Op het interview na afloop.veel frustratie Ik zou het ook nog snappen. Hij mist veel te veel. Het is bij wout een dun lijntje en met wat tegenslag is deze zo gebroken. Maar misschien zie ik het wel helemaal fout en maakt hij nog 12 competitiegoals of de beslissende in de bekerfinale :D
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Jack schreef: 18 feb 2018, 07:32 Ik heb twee harde strakke dieptepasses van de man met de baard gezien die recht voor de goal uitkwamen. Loepzuiver. Schitterend.
Dus allemaal maar een baard laten staan :-)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie