AZ-VVV Venlo (za 10 feb, 20.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

1. wedstrijden zijn momentopnamen, reken je dus niet rijk.
2. Spreken over nivellering van de competitie, terwijl daarnaast het feit is dat AZ als club groeit vind ik eigenlijk een iet wat denigrerende opmerking

:wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kingpin1966 schreef: 11 feb 2018, 15:48 Bijna iedereen kan van elkaar winnen momenteel, niet leuk als fan als je club verliest maar zorgt wel voor een leuke competitie.
En dat is wel eens anders geweest.
Leuk vanaf plek 3 dan want die eerste twee zijn redelijk op afstand......😏
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 11 feb 2018, 16:01 Leuk vanaf plek 3 dan want die eerste twee zijn redelijk op afstand......😏
Maar echte "makkies" heb je bijna niet meer, ook dit weekeinde weer bewezen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Ons type spel, snel combinatievoetbal, lijkt wel niet erg goed te werken in slechte weersomstandigheden. Vorige week tegen Roda werd het weer en ons spel duidelijk minder.
Het weer en het spel was de wedstrijd tegen VVV ook ondermaats.

Overigens werd mij duidelijk hoe goed en belangrijk Guus voor ons elftal is. Hij is als geen ander in staat om de brug te zijn tussen verdediging en aanval.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik betwijfel of Guus tegen dit parkeer de bus VVV van waarde zou zijn geweest. Vroeger was de tactiek bij dit soort tegenstanders veld breed houden, AZ bleef in de trechter lopen. Ik hoorde vd Brom het nog wel tegen Alireza zeggen maar volgens mij heeft Alireza dat niet gehoord. Als dan de topvorm ontbreekt en je mist een goaltjesdief als spits, dan kan het maar zo 0-0 worden. Nog drie van dit soort wedstrijden op het programma.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Lecompte schreef: 12 feb 2018, 05:39 Ons type spel, snel combinatievoetbal, lijkt wel niet erg goed te werken in slechte weersomstandigheden. Vorige week tegen Roda werd het weer en ons spel duidelijk minder.
Het weer en het spel was de wedstrijd tegen VVV ook ondermaats.
Dit viel mij ook op, ook tegen Utrecht op dat kloteveld maken we meteen een stuk minder indruk. Op kunstgras gaat vervolgens alles weer gemakkelijk. Tijd om dat stadion een keer winddicht te maken.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Plaats reactie