FC Twente-AZ (wo 7 feb, 18.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 08 feb 2018, 12:07 Wat een onophoudelijke stroom aan enorme lappen tekst (hier en in de Wout-topic) om aan te tonen dat Wout in jouw ogen niet goed genoeg is. Wat wil je hier nou mee ?
Net zolang doorgaan totdat iedereen het uiteindelijk met je eens is? :shock:
Jij zegt dat er geen reden tot kritiek is, nou ik toon aan waarom wel.
Ga dan niet op een forum je mening ventileren, doe het voor de spiegel ofzo dan krijg je geen weerwoord.

Word je soms bang van een beetje onderbouwing?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Last Scout schreef: 08 feb 2018, 13:22 Daar ging het niet over, wat ben jij toch een kleinzerig persoon.
Jij begint met het vergelijken van een middenvelder met een spits qua duelverhouding. Heel leuk maar bedenk wel dat de spits normaliter gedekt wordt door twee personen en een middenvelder door één.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 08 feb 2018, 14:12 Jij begint met het vergelijken van een middenvelder met een spits qua duelverhouding. Heel leuk maar bedenk wel dat de spits normaliter gedekt wordt door twee personen en een middenvelder door één.
Hangt af van de speler, daarnaast kun je het fysiek toch wel vergelijken?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 08 feb 2018, 13:24 Jij zegt dat er geen reden tot kritiek is, nou ik toon aan waarom wel.
Ga dan niet op een forum je mening ventileren, doe het voor de spiegel ofzo dan krijg je geen weerwoord.

Word je soms bang van een beetje onderbouwing?
Ik zeg niet dat er geen reden tot kritiek is, ik zeg dat ik het overdreven gemopper niet helemaal terecht vindt.

Maar waarom word jij dan zo pissed als mensen het niet me je eens zijn? Jij vraagt toch ook om weerwoord? Maar als we dat geven reageer je met “onzin” en “is dit het niveau” en je moet en zal het laatste woord hebben.
Ik word niet bang van een “beetje” onderbouwing, wel van lappen tekst van 3 decimeter. Je zou kunnen proberen wat bondiger te zeggen wat je bedoelt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

* vind :wink:
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Last Scout schreef: 08 feb 2018, 13:22 Daar ging het niet over, wat ben jij toch een kleinzerig persoon.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 08 feb 2018, 15:06 Ik zeg niet dat er geen reden tot kritiek is, ik zeg dat ik het overdreven gemopper niet helemaal terecht vindt.

Maar waarom word jij dan zo pissed als mensen het niet me je eens zijn? Jij vraagt toch ook om weerwoord? Maar als we dat geven reageer je met “onzin” en “is dit het niveau” en je moet en zal het laatste woord hebben.
Ik word niet bang van een “beetje” onderbouwing, wel van lappen tekst van 3 decimeter. Je zou kunnen proberen wat bondiger te zeggen wat je bedoelt.
Pissed, alleen als mensen zooi gaan opdreunen die ik helemaal niet geschreven heb en daar dan bepaalde opmerkingen bij maken.

Anyway het is interessant om te zien hoe het tegen VVV gaat.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 08 feb 2018, 18:21 Pissed, alleen als mensen zooi gaan opdreunen die ik helemaal niet geschreven heb en daar dan bepaalde opmerkingen bij maken.
Ok, mee eens. Ik zou het fijn vinden als je dat dan ook bij mij doet, goed lezen. Ik snap wel dat het soms lastig is door alle berichten heen precies op de juiste te reageren, heb ik ook, maar misschien moet je dan minder en niet op iedereen willen reageren. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind het wel goed dat AZ van Twente gewonnen heeft. Daarmee wordt de kans dat AZ Europeees voetbal haalt wat groter.

De Europa league winnen is het doel natuurlijk.

Dit seizoen is gewoon een lange lijdensweg om weer Europees voetbal te bereiken. Ik heb de indruk dat Van den Brom wat serieuzer begint te worden in het streven naar dat doel.

Wat mij betreft ligt hij eruit als er geen Europees voetbal wordt gehaald. Dat was vorig seizoen ook al zo wat mij betreft, maar de directie heeft hem gehandhaafd en tekortkomingen op een andere manier opgeheven (tactiek/Slot).

Dat past in de filosofie dat de technische staf als team samenwerkt. AZ werkt gezamelijk aan een doel. Het begint erop te lijken dat de directie dit goed managed en bijvoorbeeld ikzelf te weinig vergevingsgezind ben.

We kijken nu een volledig seizoen naar voetbal om alsnog Europese kwalificatie af te dwingen. Dat zou ook het geval geweest zijn als Van den Brom zou zijn vervangen.

Het begint er op te lijken dat Van den Brom ook iets wil bereiken. Maar dan gemeend en niet oppervlakkig nep zoals hij gewoonlijk overkomt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 09 feb 2018, 04:58
Dit seizoen is gewoon een lange lijdensweg om weer Europees voetbal te bereiken. Ik heb de indruk dat Van den Brom wat serieuzer begint te worden in het streven naar dat doel.
Ik vind het geen lijdensweg hoor. Het voetbal is meer dan vaak zeer om aan te zien.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 09 feb 2018, 08:34 Ik vind het geen lijdensweg hoor. Het voetbal is meer dan vaak zeer om aan te zien.
Zeker ten opzichte van vorig seizoen =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ondanks al het gemopper hebben we toch een record gebroken woensdag.

AZ werd tegen Twente het eerste team ooit dat drie doelpunten maakte na de 88ste minuut in een Eredivisie-duel.
:D
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 09 feb 2018, 10:52 Ondanks al het gemopper hebben we toch een record gebroken woensdag.



:D
Voetbal 'hoeft' ook niet perse leuk om naar te kijken te zijn als je resultaten boekt.
Misschien worden we wel het nieuwe Sporting lissabon ;) ook altijd even in de laatste minuut een goaltje erin tikken voor de goede orde.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 09 feb 2018, 10:39 Zeker ten opzichte van vorig seizoen =D>
Ten opzichte van vorig seizoen is alles bij AZ een veradenming. :lol:
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 09 feb 2018, 11:34 Voetbal 'hoeft' ook niet perse leuk om naar te kijken te zijn als je resultaten boekt.
Misschien worden we wel het nieuwe Sporting lissabon ;) ook altijd even in de laatste minuut een goaltje erin tikken voor de goede orde.
Of PSV.
Ik vond het voetbal van de laatste 3 minuten wél leuk om naar te kijken, trouwens...... :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie