AZ-Roda JC (zo 4 feb, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 04 feb 2018, 18:05U bedoelt?
we mogen blij zijn als we derde worden en we verwachten nog wel regelmatig punten te verliezen vs. we doen echt alles wat we kunnen om 1e of 2e te worden en worden gek van elk verloren punt omdat nrs 1 en 2 zo uitlopen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 04 feb 2018, 18:06 we mogen blij zijn als we derde worden vs. we doen echt alles wat we kunnen om 1e of 2e te worden
Natuurlijk moet je alles doen om 1e of 2e te worden ! En een doel uitspreken en nastreven is prima, maar ik kijk naar de realiteit van dit moment en dan mogen we blij zijn en trots zijn als we 3e worden..
Natuurlijk hoop ik altijd dat we kampioen worden, maar eerlijk: geloof jij dat dat er dit seizoen in zit? :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

De wens...........
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 04 feb 2018, 18:12 Natuurlijk moet je alles doen om 1e of 2e te worden ! En een doel uitspreken en nastreven is prima, maar ik kijk naar de realiteit van dit moment en dan mogen we blij zijn en trots zijn als we 3e worden..
Natuurlijk hoop ik altijd dat we kampioen worden, maar eerlijk: geloof jij dat dat er dit seizoen in zit? :wink:
Nee, PSV ligt te ver voor denk ik, maar plek twee zou kunnen (niet gezegd dat dit het meest waarschijnlijk is). Ik zie goede ontwikkelingen bij AZ die deze hoop voeden.
Ik zie deze hoop/streven ook bij de club/spelers/staff en in die mindset zorgt genoegzaamheid voor afkeer bij mij.
we can come an end
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

salmonyappi schreef: 04 feb 2018, 18:12 maar ik kijk naar de realiteit van dit moment
Wat is realiteit.. staat ajax dan zoveel beter te ballen met een afstand voor AZ dat binnen handbereik is om je daar niet op te richten?
Dat vind ik nou een verkeerde instelling, gelukkig denken ze daar bij AZ (Eenhoorn, Huiberts) precies zo over.
Beide wedstrijden van vandaag bekeken zou je juist eerder moeten veronderstellen dat AZ glansrijk zou hebben moeten winnen en ajax juist de puntjes met NAC had moeten delen.
VI geeft ook aan dat men bij AZ echt niet tevreden is, zoals nu bij Feijenoord, met enkel de beker te winnen maar ook stappen wil maken op de ranglijst gezien het spel dat men speelt.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Dan zal je toch echt nauwkeuriger, scherper, beter moeten voetballen. Instelling is iig al sterk verbetert!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik denk dat er binnenkort wel spelers uit de kast komen als ik ze de bal zo zie veroveren.

Een teleurstellende wedstrijd van AZ tegen de voorlaatste in de competitie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 04 feb 2018, 18:45 Ik denk dat er binnenkort wel spelers uit de kast komen als ik ze de bal zo zie veroveren.

Een teleurstellende wedstrijd van AZ tegen de voorlaatste in de competitie.
Dat is wel het gevoel dat hij de meeste supporters heerst.
Een volkomen onnodig gelijkspel waar je gezien de 2e helft nog genadig mee wegkomt ook.
Gerrie Muhren trucje van Jahanbakshs was een beetje misplaatst.
Als je met 4-0 voor staat mag je wat mij betreft gallery play laten zien maar daar was hier de tijd niet voor.
Laatst gewijzigd door The Friar op 04 feb 2018, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hoop kaaskijkers op de tribune vandaag. Ook daarin zijn we nog geen top. Maar wel fluiten bij foute ballen / keuzes. Kijk, ook ik ben teleurgesteld en de sfeer is op de zondagmiddag altijd minder, maar het helpt ook niet net dat kleine beetje extra in de goede richting.

Balen van het puntverlies vandaag.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Woensdag maar weer bij Twente voor de overwinning gaan en hopen dat Roda thuis tegen ajax zo ook in de weg kan lopen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Daarbij geven de AZ-supporters ook geen thuis, heb die lui amper tot niet gehoord. Sowieso trouwens een van de meest matige supportersgroepen van de eredivisie als je het mij vraagt.

Roda supporters daarentegen.. (ook al waren ze maar met zijn 30en) bleven wel de hele springen, zingen en doen. Terwijl die lui over het algemeen toch weinig hebben om blij over te doen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Jammer dat Jahanbaks slecht speelde vandaag, zegt genoeg over de andere voorhoede spelers.
En Hatzidiakos nooit meer opstellen aub.
En dan nog, te lang speelde AZ met de instelling het komt wel goed, vanaf de eerste minuten was ik daar al bang voor.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

AZ is altijd al de lievejongens club geweest en als men nu al weken roept dat AZ het mooiste voetbal speelt worden die lieve jongens ook nog gemakzuchtig. Ik heb wel genoten van het spel in een groot deel van de wedstrijd. Pas in het laatste kwartier kwam er eindelijk wat sfeer in het stadion :wink: Midsjo was fantastisch, daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Til, Koopmeiners en Ouwejan blijven zich ontwikkelen en waren de hardste werkers, mooi om te zien. AJ en Weghorst waren iets te veel met zichzelf bezig. Denken nu al aan die mooie transfer, zo lijkt het. Af en toe was het wel zo wervelend, dat ik even moest denken aan de tijd met Dembele en Mounir. Lekker gevoel!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik dacht het wel weer dat Hatzidiakos als één van de grootste schuldenaren werd aangezien. Ja hij zag er niet goed uit bij beide doelpunten maar daarnaast haalt hij ook een heleboel weg. Heel wat aanvallen van Roda heb ik door hem onderbroken zien worden. Ouwejan had het lastig en als Alireza het volledig laat afweten is de voorhoede maar matig. Weghorst is niet de veel scorende spits die we in dit soort wedstrijden nodig hebben. Voetballend zag het er best aardig uit, zeker in de eerste helft en bij vlagen in de tweede. Als je de kansen niet afmaakt kun je puntverlies hebben. Schuld moet gezocht worden bij de niet scorende spelers en wellicht bij het matige wisselen van Van de Brom alhoewel we ook niet zo heel veel aanvallende mogelijkheden hebben op de bank. Ik had Mihalik voor Koopmeiners gewisseld en centraal in de spits gepositioneerd. Buitenspelers aan de buitenkant houden en kijken of de bal goed valt uit een voorzet of dat er meer ruimte centraal ontstaat.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ Twello schreef: 05 feb 2018, 09:14 Ik dacht het wel weer dat Hatzidiakos als één van de grootste schuldenaren werd aangezien. Ja hij zag er niet goed uit bij beide doelpunten maar daarnaast haalt hij ook een heleboel weg.
Hij maakt steeds cruciale fouten met zijn halfbakken en nonchalante gepruts. Tegen ajax, tegen Zwolle en nu 2 keer tegen Roda. Die totaal onnodige 1-1 haalde de flow weg en de 2-2 had hij ook kunnen voorkomen. Dus ja, 1 van de grootste schuldenaren. Dat er voorin en langs de kant ook zwaar gefaald werd doet daar niets aan af.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

leszz schreef: 04 feb 2018, 19:36 Daarbij geven de AZ-supporters ook geen thuis, heb die lui amper tot niet gehoord. Sowieso trouwens een van de meest matige supportersgroepen van de eredivisie als je het mij vraagt.

Roda supporters daarentegen.. (ook al waren ze maar met zijn 30en) bleven wel de hele springen, zingen en doen. Terwijl die lui over het algemeen toch weinig hebben om blij over te doen.
Deels met je eens. Ik vind onze “harde kern” ook veel te soft, en dan bedoel ik verbaal hoor.....ze begonnen pas vrolijk te zingen toen we 2-1 voor kwamen. En met “ze” bedoel ik ook “we”..... Ik vond wel dat er te snel fluitconcerten kwamen (zijn we nu al verwend?).
Aan de andere kant: supporters die echt non-stop de hele wedstrijd zingen om het zingen, ongeacht wat er op het veld gebeurt vind ik ook bedenkelijk en soms irritant.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 05 feb 2018, 22:05 Deels met je eens. Ik vind onze “harde kern” ook veel te soft, en dan bedoel ik verbaal hoor.....ze begonnen pas vrolijk te zingen toen we 2-1 voor kwamen. En met “ze” bedoel ik ook “we”..... Ik vond wel dat er te snel fluitconcerten kwamen (zijn we nu al verwend?).
Aan de andere kant: supporters die echt non-stop de hele wedstrijd zingen om het zingen, ongeacht wat er op het veld gebeurt vind ik ook bedenkelijk en soms irritant.
Misschien omdat het overige publiek stiller was, maar ik hoorde kinderen de hele tijd AZ, AZ, AZ roepen op de TV registratie. Vind ik persoonlijk veel fijner dan gezang. Zingen doe je maar in de douche of zoals de Ieren/Schotten dat kunnen, met volle overgave en overtuigende liederen, niet dat slome 'o wat is het toch fijn ...'.
we can come an end
Plaats reactie